Marketing polityczny w Internecie
- Kategoria:
- nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
- Wydawnictwo:
- Muza
- Data wydania:
- 2010-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2010-01-01
- Liczba stron:
- 176
- Czas czytania
- 2 godz. 56 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 978-83-7495-824-0
- Tagi:
- marketing narracja doradztwo polityczne public relations
Książka ta:
pomoże przygotować kompleksową strategię Twojej kampanii promocyjnej w Internecie,
podpowie, jak wybrać najskuteczniejsze dla Ciebie narzędzia kampanii,
nauczy, jak efektywnie wykorzystywać różne narzędzia kształtowania wizerunku w Internecie oraz jak profesjonalnie i skutecznie komunikować się za pomocą Internetu,
krok po kroku poprowadzi Ciebie przez proces przygotowania własnej strony www, bloga oraz profili na portalach społecznościowych.
Stanowi praktyczny podręcznik dla kandydatów w wyborach, samorządowców, polityków, ekspertów, liderów organizacji pozarządowych, dyrektorów biur i asystentów poselskich, urzędników administracji publicznej, specjalistów w zakresie PR i reklamy oraz dla każdego, kto chce stworzyć profesjonalny wizerunek w Internecie. Przeznaczona jest zarówno dla osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z wirtualnym światem, jak i dla tych, którzy na co dzień korzystają z zasobów sieci, a teraz chcieliby wykorzystać Internet do realizacji własnych celów.
Książka może być przydatna także studentom politologii, marketingu politycznego, socjologii lub psychologii społecznej zainteresowanym praktyką marketingu politycznego.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 10
- 10
- 4
- 2
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
Uważam tę książkę za niezbędnik do prowadzenia kampanii internetowej. Tylko rzetelna wiedza poparta wieloma przykładami zastosowania w praktyce.
Uważam tę książkę za niezbędnik do prowadzenia kampanii internetowej. Tylko rzetelna wiedza poparta wieloma przykładami zastosowania w praktyce.
Pokaż mimo toKsiążka bardzo konkretna i rzeczowa. Mnóstwo przydatnej wiedzy obnażającej mechanizmy, na których opiera się kampania internetowa. Polecam!
Książka bardzo konkretna i rzeczowa. Mnóstwo przydatnej wiedzy obnażającej mechanizmy, na których opiera się kampania internetowa. Polecam!
Pokaż mimo toGeneralnie interesowała mnie tylko ta część książki, która nie była powieleniem "Kampania wyborcza. Strategia sukcesu" a to była niewielka część. Dużo porad w stylu "każdy to wie, ale nie każdy wymyśli", napisana fajnym językiem. Jest to jednak podręcznik często dla bardzo początkujących(patrz: dokładny opis jak założyć konto na nk).
Książka dobra pod kątem poszerzania wiedzy gdyż zawiera wiele przydatnych linków o których na co dzień się nie słyszy.
Polecam jako szybką lekturkę na dwie godziny.
Generalnie interesowała mnie tylko ta część książki, która nie była powieleniem "Kampania wyborcza. Strategia sukcesu" a to była niewielka część. Dużo porad w stylu "każdy to wie, ale nie każdy wymyśli", napisana fajnym językiem. Jest to jednak podręcznik często dla bardzo początkujących(patrz: dokładny opis jak założyć konto na nk).
więcej Pokaż mimo toKsiążka dobra pod kątem poszerzania...