Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Wystąpienia publiczne

Tłumaczenie: Anna Kwaśniewska
Seria: Osobisty Mentor
Wydawnictwo: Onepress
6 (3 ocen i 1 opinia) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
1
7
0
6
0
5
2
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Giving Presentations
data wydania
ISBN
9788324613328
liczba stron
104
słowa kluczowe
Harvard Business
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Prezentuj swoje pomysły od najlepszej strony Nawiązanie kontaktu za słuchaczami Stosowanie odpowiednich środków przekazu Techniki trwałego przyciągania uwagi Reagowanie na trudne pytania Kierowanie zespołem poprzez sensowną inspirację to rozwiązanie stosowane przez skutecznych menedżerów. Prezentacja jest narzędziem tyleż efektywnym, co zwykle niedocenianym. A przecież służy ona tak wielu...

Prezentuj swoje pomysły od najlepszej strony Nawiązanie kontaktu za słuchaczami Stosowanie odpowiednich środków przekazu Techniki trwałego przyciągania uwagi Reagowanie na trudne pytania Kierowanie zespołem poprzez sensowną inspirację to rozwiązanie stosowane przez skutecznych menedżerów. Prezentacja jest narzędziem tyleż efektywnym, co zwykle niedocenianym. A przecież służy ona tak wielu celom jednocześnie. Jest najlepszym nośnikiem informacji. Skłania do dyskusji. Wzbudza chęć rozwiązywania problemów. Przede wszystkim jednak pobudza do działania. Nim zaczniesz się do niej przygotowywać, zastanów się, co chcesz osiągnąć, co przekazać, co uwypuklić. Kluczem do sukcesu jest dobranie odpowiednich narzędzi. Sprawdź: jakie reakcje wzbudzają Twoje pomysły, czy regularność spotkań ma znaczenie, w jaki sposób dobrać odpowiednie pomoce wizualne, jak oddziaływać na odbiorców, co warto jeszcze przeczytać. Książki z serii są szybkimi i niezawodnymi źródłami informacji, pokazującymi, jak stawiać czoła codziennym wyzwaniom zawodowym. Zawierają wiele praktycznych wskazówek, podpowiedzi oraz przykładów pomagających Czytelnikowi zidentyfikować jego najmocniejsze strony i największe słabości. W biurze, na zebraniu czy w domu -te niewielkie przewodniki oferują szybką i profesjonalną pomoc w rozwiązywaniu problemów. Bądź menedżerem, który potrafi: wpłynąć na odbiorców i skutecznie sprzedać pomysł, przygotować inspirujący raport podsumowujący projekt, klarownie przedstawić nowe pomysły, cele i plany, przemawiać tak, by zaczarować zespół i pobudzić go do działania.

Autorzy książki występują pod egidą Harvard Business School Press.

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (9)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 122
Ela91 | 2016-04-18
Przeczytana: 18 kwietnia 2016

Z całą pewnością przydatna :)

książek: 171
Julia | 2016-10-16
Na półkach: Przeczytane
książek: 167
Mikodż | 2016-04-14
Na półkach: Przeczytane
książek: 481
Elis | 2016-06-21
Na półkach: Przeczytane
książek: 1359
książek: 295
Jakub | 2015-10-17
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 376
malakaja | 2015-02-03
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 2240
Marcin | 2014-12-21
książek: 520
Jolene | 2013-09-21
Na półkach: Chcę przeczytać
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd