O skutecznej komunikacji. 10 IDEI HBR

Okładka książki O skutecznej komunikacji. 10 IDEI HBR
Robert B. CialdiniJay A. Conger Wydawnictwo: Seria: Kolekcja 10 IDEI, seria 2 biznes, finanse
205 str. 3 godz. 25 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Seria:
Kolekcja 10 IDEI, seria 2
Tytuł oryginału:
HBR's 10 Must Reads On Communication
Wydawnictwo:
Data wydania:
2014-07-25
Data 1. wyd. pol.:
2014-07-25
Liczba stron:
205
Czas czytania
3 godz. 25 min.
Język:
polski
ISBN:
9788363662271
Tłumacz:
Zespól Tłumaczy Harvard Business Reviev Polska
Dodaj do pakietu
Dodaj do pakietu
Średnia ocen
8,8 8,8 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Poczekaj, szukamy dla Ciebie najlepszych ofert

Pozostałe księgarnie

Informacja

Reklama
Reklama

Książki autora

Okładka książki HBRs Must Reads on Communication Robert B. Cialdini, Harvard Business Review, Nick Morgan, Deborah Tannen
Ocena 7,0
HBRs Must Read... Robert B. Cialdini,...
Okładka książki Wystąpienia publiczne Nick Morgan, praca zbiorowa
Ocena 6,0
Wystąpienia pu... Nick Morgan, praca ...

Podobne książki

Reklama

Oceny

Średnia ocen
8,8 / 10
6 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
867
741

Na półkach:

Rzutem na taśmę postanowiłem sięgnąć po niniejszą pozycję. Świetna pozycja, chociaż jak na kompendia Harvard Business Review trochę dłuższa. Przesłuchałem ją w formie audiobooka który w sumie trwa 7 godzin.

Książka zawiera dziesięć artykułow publikowanych wcześniej na łamach czasopisma Harvard Business Review których głównym tematem jest komunikacja.

Pierwszy artykuł dotyczy sztuku prezentacji, szczególnie w kontekście podejmowania decyzji. Autor artykułu daje rady jak przygotowywać prezentacje tak aby skutecznie przekonać jej odbiorców. Jak się okazuje to bardzo skomplikowany proces. Odbiorców prezentacji można podzielić na kilka typów. W zależności od tego jakim typ reprezentuje osoba która jest odbiorcę prezentacji powinniśmy odpowiednio dopasowywać nasze argumenty oraz styl prezentacji. Odbiorców można podzielić na następujące kategorie: myśliciele, ludzie charyzmatyczni, kontrolerzy, sceptycy oraz naśladowcy. Po przedstawieniu tego modelu komunikacji od razu byłem w stanie dopasować ludzi w moim otoczeniu do odpowiedniego typu. Ten artykuł uświadomił mniej jak ważne jest dopasowywanie komunikacji do stylu odbiorcy. To trudna sztuka i chyba jeszcze sporo muszę się uczyć aby ją dobrze opanować.

Mógłbym się sporo rozwodzić o kolejnych artykułach, w skrócie wymienię o czym są dalsze artykuły zawarte w tym kompendium:

Sztuka Perswazji
Jak Milczenie zabija Twoją firmę
Jak zostać autentycznym mówcą
Opowiadanie historyjek
Jak zaprezentować świetny pomysł w postaci "pitchu"
Pięc rzeczy które powinni zmienić przywódcy
Usunięcie stresu z trudnej rozmowy.

Szczególnie ostatni artykuł o przeprowadzaniu trudnych rozmowach bardzo przypadł mi do gustu. Opowiada on o tym jak rzygytowywać się i jak przeprowadzać trudne rozmowy, które zazwyczaj kosztują nas sporo stresu. Okazuje się, że są metody pomagające zredukować stres który może towarzyszyć w trudnej rozmowie.

Mocno polecam książkę. Na pewno będę dalej sięgał po książki z tej serii.

Rzutem na taśmę postanowiłem sięgnąć po niniejszą pozycję. Świetna pozycja, chociaż jak na kompendia Harvard Business Review trochę dłuższa. Przesłuchałem ją w formie audiobooka który w sumie trwa 7 godzin.

Książka zawiera dziesięć artykułow publikowanych wcześniej na łamach czasopisma Harvard Business Review których głównym tematem jest komunikacja.

Pierwszy artykuł...

więcej Pokaż mimo to

1
Reklama

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki O skutecznej komunikacji. 10 IDEI HBR


Reklama
zgłoś błąd