Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Harvard Business Review. Zarządzanie marką

Tłumaczenie: Tomasz Rzychoń
Wydawnictwo: Onepress
0 (0 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Harvard Business Review on Brand Management
data wydania
ISBN
8373619127
liczba stron
226
słowa kluczowe
Harvard Business
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Wykreowanie silnej, rozpoznawanej i akceptowanej przez klientów marki to Święty Graal menedżerów firm z całego świata. Przedsiębiorcy od wielu lat poszukują uniwersalnego sposobu rozwiązania tego problemu...

Autorzy książki występują pod egidą Harvard Business School Press.

 

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (7)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 476
patrycjaaa6 | 2014-11-24
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 201
szelkiwpaski | 2014-08-12
Na półkach: Chcę przeczytać, Posiadam
książek: 70
Rafał | 2014-03-09
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 8
marcinralcewicz | 2013-11-25
Na półkach: Przeczytane
książek: 444
Luna | 2013-03-27
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 1216
Kass | 2011-08-09
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 764
Femme | 2011-05-03
Na półkach: Chcę przeczytać
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd