Zakamarki marki

Seria: Exclusive [Onepress]
Wydawnictwo: Onepress
7,18 (255 ocen i 35 opinii) Zobacz oceny
10
9
9
24
8
63
7
92
6
50
5
11
4
5
3
0
2
1
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788324633340
liczba stron
212
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia. Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie świetnych biznesów upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności… Po prostu ich właściciele nie wiedzieli, zapomnieli albo pominęli rzeczy, na które obowiązkowo powinni zwrócić...

Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia.
Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie świetnych biznesów upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności… Po prostu ich właściciele nie wiedzieli, zapomnieli albo pominęli rzeczy, na które obowiązkowo powinni zwrócić uwagę, budując swoją firmę. Na szczęście jest Paweł Tkaczyk. Napisał tę książkę, opierając się na swoich doświadczeniach wieloletniego praktyka marketingu. Przyprawił ją dużą dawką najaktualniejszej wiedzy na światowym poziomie.
Autor spisał po kolei wszystkie ważne kwestie, jakie Ty, Czytelniku — właścicielu firmy, pracowniku marketingu, specjalisto do spraw PR — powinieneś znać. Książkę możesz przeczytać od deski do deski, otrzymując solidną dawkę informacji podanych w przystępny, typowy dla praktyka sposób — bez tabel, wzorów i skomplikowanych klasyfikacji.

 

źródło opisu: http://onepress.pl

źródło okładki: http://onepress.pl/

pokaż więcej

Brak materiałów.
książek: 273
manqu | 2017-08-01
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 31 lipca 2017

Bardzo dobrze napisany poradnik o budowaniu marki. Książka pełna luźnego stylu i humoru autora, kto kiedykolwiek oglądał jego wystąpienia, będzie wiedział o co chodzi. Autor na bazie swoich doświadczeń pokazuje trendy współczesnego marketingu i to jak możemy je wykorzystać w pracy z własnymi klientami. Pozycja została wydana w 2012 roku, co może nieco rzutować na niektóre informacje w niej zawarte, ponieważ branża zmienia się w ogromnym tempie, jednak jako baza wiedzy jest wciąż aktualna. Zdecydowanie polecam.

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Zdradzieckie serce

Świetna kontynuacja!!! Jestem mega podekscytowana całą serią, pomimo tych okropnych okładek... Czy tak trudno byłoby wydać oryginalne?? Ale cóż, mówi...

zgłoś błąd zgłoś błąd