Opinie użytkownika
Mimo że "Córka dymu i Kości" autorstwa Laini Taylor ma swoje zalety, niestety nie spełniła moich oczekiwań. Już na samym początku nie potrafiła mnie wciągnąć, a relacje między bohaterami wydawały się banalne, głupkowate. Styl pisania również sprawiał mi trudności, ale z czasem stał się bardziej znośny.
Co do samej fabuły, niestety okazała się ona mało interesująca, nie...
Książka "Chemia śmierci" autorstwa Siomn Beckett, światowy bestseller?. Myślę że tak, ma coś w sobie, a na pewno obudziła we mnie znów chęć czytania. Dawno nic tak nie wchłonęłam. Pewnie nie jedna osoba się zdziwi, ale dla mnie nie była makabryczna/ drastyczna, może już jestem przyzwyczajona?. Ale na pewno nie można jej odmówić że czytało się bardzo przyjemnie, strony same...
więcej Pokaż mimo to"Ofiara Losu" to 4 tom autorstwa Camilla Läckberg. Niestety jak na razie dużym spadkiem na nie. Czytało się dobrze, płynnie lecz nudo. Temat ślubu nudy straszne. Motyw z jej siostrą, która po strasznych przeżyciach wystarczyło jedno spotkana i diametralnie odmieniona, jak za sprawą czarodziejskiej różki. Choć przez cała serie byłą budowana jej postać na taka nieporadną...
więcej Pokaż mimo to"Niemiecki bękart" to 5 tom autorstwa Camilla Läckberg podobno najlepszy. Jakie to było dobre. Czytało się jak zawsze płynnie i przyjemnie. Postacie mega głębokie JAKIEŚ, charyzmatyczne mające własna osobowości, wielowątkowe. W porównanie do poprzedniego tomu tu miałam takie po pierwszych kartkach, "O!, i to się dobrze czyta, a nie to co ostatnio". Nawet wątek Mellberga i...
więcej Pokaż mimo to"Królowa Niczego" to kolejna część cyklu powieściowego autorstwa Holly Black, która niestety nie spełniła moich oczekiwań. Pierwsza połowa książki była dla mnie nużąca i mało interesująca. Dopiero w drugiej części fabuła zaczęła nabierać tempa, ale niestety końcówka okazała się rozczarowująca i przewidywalna, pozbawiona napięcia. Była to moim zdaniem najgorsza część z...
więcej Pokaż mimo to
"Zły Król" to drugi tom serii "Okrutny Książe" autorstwa Holly Black, która wciąga od pierwszej strony i trzyma czytelnika w napięciu do samego końca. Fabuła książki jest bardzo bogata i pełna zwrotów akcji, co sprawia, że czytelnik nie ma szansy się nudzić.
Postacie w tej książce są barwne i niezwykle interesujące. Każda z nich ma swoje motywacje, tajemnice i...
"Napar z magii i trucizny" to niezwykła książka, która wciąga od pierwszych stron i trzyma w napięciu do samego końca. Autorka, Judy I. Lin, stworzyła świat pełen magii, tajemnic i niebezpieczeństw, który wciąga czytelnika niczym wir. Fabuła jest niezwykle zaskakująca i pełna zwrotów akcji, co sprawia, że trudno oderwać się od lektury.
Postacie stworzone przez autorkę są...
"Wypieki Defensywne" autorstwa T. Kingfisher to książka, która niestety nie spełniła moich oczekiwań. Pomysł na fabułę wydawał się interesujący, jednak język użyty przez autora był zdecydowanie zbyt uproszczony i infantylny, co sprawiło, że jako dorosły czytelnik nie mogłam się w pełni cieszyć lekturą.
Historia opowiedziana w książce miała potencjał, ale niestety nie...
"Syrenka" to 6 tom autorstwa Camilla Läckberg. Bardzo fajna i przemyślana fabuła morderstwa i zawikłana. Znów czynny udział w rozwiązaniu bieżę Erika, co bardzo mi się podoba. Uważam że dzięki temu fabuła nabiera rozmach i bardziej można poczuć dynamikę śledztwa . Kolejny raz możemy kosztować ciekawie napisanych postaci, które są złożone nie są czarno-białe. Bardzo fajnym...
więcej Pokaż mimo to"Niemiecki bękart" to 5 tom autorstwa Camilla Läckberg podobno najlepszy. Jakie to było dobre. Czytało się jak zawsze płynnie i przyjemnie. Postacie mega głębokie JAKIEŚ, charyzmatyczne mające własna osobowości, wielowątkowe. W porównanie do poprzedniego tomu tu miałam takie po pierwszych kartkach, "O!, i to się dobrze czyta, a nie to co ostatnio". Nawet wątek Mellberga i...
więcej Pokaż mimo to"Ofiara Losu" to 4 tom autorstwa Camilla Läckberg. Niestety jak na razie dużym spadkiem na nie. Czytało się dobrze, płynnie lecz nudo. Temat ślubu nudy straszne. Motyw z jej siostrą, która po strasznych przeżyciach wystarczyło jedno spotkana i diametralnie odmieniona, jak za sprawą czarodziejskiej różki. Choć przez cała serie byłą budowana jej postać na taka nieporadną...
więcej Pokaż mimo to"Kamieniarz" to trzeci tom autorstwa Camilla Läckberg. Widać że w cyklu "Saga o Fjällbace" jest system, przeplatania się przeszłości z przyszłością nie ukrywając bardzo mi się podoba. Nadal mamy bardzo fajnie zbudowane postacie, które są wielowymiarowe, nikt tu nie jest czarno biały. Intryga morderstwa jak zawsze bardzo ciekawa, choć przyznam że udało mi się już połowie...
więcej Pokaż mimo toAutorka Camilla Läckberg drugiego tomu " Kaznodzieja", to kryminał warty uwagi. Jestem zachwycona konstrukcja tak zawiła morderstwa i postaci. Wspaniale ukazane jak przeszłość z przyszłością sie łączy. I do ostatnich kartek zastanawiamy się kto zamordował. Jedynie czego było mi mało to głównej bohaterki z pierwszego tomu Eriki, tu gra pierwsze skrzypce jej małżonek...
więcej Pokaż mimo to"Okrutny Książe" to książka autorsta Holly Black. Jest to moje pierwsze zderzenie z dziełem tej autorki. Jest to historia 3 sióstr, ale tak naprawdę jednej z nich Jude, porwanych do krainy elfów. Miałam sceptyczne podejście do tej książki, lecz okazało się po pierwszych stronach że napisana jest łatwym językiem, który się przyjemnie czyta i szybko. Czuć że jest to historia...
więcej Pokaż mimo to"Cień Kitsune" autorstwa Julie Kagawa. Jest to opowieść o Yumeko która jest kitsune. Czyta sie bardzo dobrze, historia jest lekka i przyjemna, bardzo mi się podoba. Bohaterowie barwni i charyzmatyczni. Już nie mogę się doczekać ciągu dalszego. Polecam.
Pokaż mimo to„Wypychacz zwierząt” Jarosława Grzędowicza jest to zbiór trzynastu opowiadań. Było to moje pierwsze spotkanie z piórem tego autora. Przyznam że dawno nic tak bardzo mi się nie podobało, nudziło. Na pomoc pobrałam audiobooka, bo nie chciałam się dłużej męczyć, a chciałam jedna skończyć. Jedynie co mi się podoba w tej książce to nowa okładka z kotem. Żadnych plusów nie...
więcej Pokaż mimo to"Zapach Śmierci" to 6 tom autorstwa Simona Becketta. Przyznam że tego mi było trzeba po przeczytaniu poprzedniego tomu, który uważam że był najgorszy z serii. Ten tom wciąga nas intrygujący sekret zabójstw w opuszczonym szpital, znów możemy poczuć niesamowity świat patologa sądowego Dr Davida Huntera. Z przyjemnością czytało się, czułam że nie mogę odkleić się od kolejnych...
więcej Pokaż mimo toKsiążka "Niespokojni Zmarli" autorstwa Simona Becketta to piąty tom z cyklu o losach Davida Huntera. Niestety jest to najsłabszy tom z cyklu jak na razie. Najbardziej odstaje konstrukcja pisania od pozostałych tomów, za długa, w złym znaczeni, jest za dużo zapychaczy. Czytelnik walczy z nuda, wielokrotnie robiłam przerwy w jej czytaniu. Na czym boleje najbardziej, to motyw...
więcej Pokaż mimo toCzwarty tom historii Dr David Hunter autorstwa Simon Becketta, inny od pozostałych części. Zaczynamy od cofnięcia się 8 lat, po to aby wrócić do rzeczywistości, a co wszystko łączy?, makabryczna historia. Nadal będziemy się rozkoszować lekkim piórem Simon Becketta i jak zawsze do ostatniej kartki nie wiemy kto zabija. Dla mnie super.
Pokaż mimo toTrzeci tom o losach Dr David Hunter, autorstwa Simon Becketta. W tym tomie nie będziemy podejrzewać każdego o morderstwo, tym razem mamy podanego mordercę na talerzu, tzn tak myślmy. Mam wrażenie że autor skupia się teraz na samych morderstwach ich detalach, podając nam idealna dawkę ciekawostek. Na pewno odczuwalne jest stan Dr David Hunter, który gdzieś zatracił siebie...
więcej Pokaż mimo to