Opinie użytkownika
"Polana" to bardzo dobry kryminał, z odpowiednim tempem, z dwoma liniami czasowym i zagadką do rozwiązania. Klimat małego miasteczka z pijaczkami, szemranymi biznesmenami i lokalną wariatką. Mieszkańcy Runowa nie bez przyczyny nazywają ją Rusałką. Kiedy z pobliskiej rzeki wyłowione zostają zwłoki kobiety, policja podejrzewa, że to właśnie ona, Lili Malczewska. Do...
więcej Pokaż mimo to
Uwielbiam wszelkie romantasy, a jak jeszcze dodatkowo są smoki, szkoła i bitwy, to jestem od razu kupiona. Ten zacny grubasek przyniósł mi mnóstwo radości i mnogość emocji.
Czytając "Iron Flame" jest się uczestnikiem wydarzeń, książka wciąga do swojego świata i nie pozwala Ci odejść jeszcze długo po przeczytaniu ostatniej strony.
Ile tu się dzieje. Intrygi, bitwy, sekrety,...
To totalny wyciskacz łez, który został moim ulubieńcem marca. Oczarowało mnie tu dosłownie wszystko. Fabuła, bohaterowie i dialogi.
Siedzę i dumam co tu mądrego Wam napisać, ale przy tej książce trudno odnaleźć słowa, które choć trochę oddadzą piękno tej historii.
Praktycznie od początku wiemy, jak zakończy się ta historia, mimo tego nie jesteśmy na to gotowi, bo na śmierć...
Uwielbiam polskie kryminały osadzone w naszych realiach. Te małe społeczności, gdzie niby wszyscy wszystko wiedzą, a jak przychodzi co do czego to nikt się niczego nie dowie. Te sekrety rodzinne i te konszachty lokalnych władz.
To wszystko i dużo więcej znajdziecie właśnie w "Trzcinowisku" Kingi Wójcik
Akcja książki dzieje się w Tomaszowie Mazowieckim, gdzie przed laty...
Kolejna mega mądra, urocza i otulająca młodzieżówka.
Tym razem czytamy o Zuzie i jej złamanym serduszku. To historia o tym, że miłości nie da się oszukać.
Mamy tu do czynienia z wątkiem, który jest bardzo lubiany, czyli różnica wieku.
A co jeśli to kobieta jest starsza? Czy taki wątek też Wam się podoba? Mi bardzo.
Znów pada wiele pięknych i mądrych słów. Znów bohaterowie...
Cztery koleżanki ze szkoły średniej spotykają się, po 10 latach, na zjeździe absolwentów. Okazuje się, że ich dotychczasowe dorosłe życie nie jest idealne. Każda z nich ma swoje bolączki. Moim zdaniem trochę wcześnie na takie zmęczenie życiem, bo są przecież przed 30 🤷🏼♀️ ale nie oceniam. Może im szybciej tym lepiej i łatwiej coś zmienić..
Kobiety stają się dla siebie...
Autorka stworzyła mądrych i dojrzałych bohaterów, którzy walczą z własnymi demonami. Nastolatkowie mają problemy, które dla nas mogą wydawać się błahe, ale dla nich są nie do przeskoczenia. W historię o pięknym rodzącym się uczuciu autorka sprytnie wplotła mnóstwo trudnych tematów t.j. samotność, potrzeba bliskości czy potrzeba wsparcia, zrozumienia i akceptacji...
więcej Pokaż mimo to
"Wodospad Wildflower" to już czwarty tom serii "Romans w Riverbend", któremu mam zaszczyt patronować.
Każdy tom można czytać jako osobną historię, choć ja oczywiście polecam przeczytanie wszystkich.
Seria ta opowiada o mieszkańcach małego, turystycznego miasteczka Riverbend, które leży na Szlaku Appalachów. To przepiękne historie o sile przyjaźni, więzach rodzinnych i...
Jak zwykle byłam równocześnie zachwycona i przerażona. Autor ma dar wrzucania czytelnika w totalny emocjonalny rollercoaster.
Przyznaję się bez bicia, że to było moje pierwsze spotkania z Igim i Sandrą 🙈 ale absolutnie nie przeszkadzało mi to w odnalezieniu się w fabule.
Oczywiście poprzednie części czekają na półce i jak tylko czas pozwoli będę je nadrabiać.
Mnie ta...
Uwielbiam sagi rodzinne zwłaszcza te, z historią w tle. Bardzo poruszają mnie losy naszych przodków i lubię uzupełniać swoją wiedzę w tym zakresie. "Saga kresowa" opowiada o losach rodzin zamieszkujących Baranowicze, które w okresie międzywojennym należały do Polski.
Tereny te zamieszkiwali Polacy, Białorusini, Żydzi i Rosjanie. Na co dzień byli dla siebie bardzo życzliwi,...
Cała seria "Dreadful" jest bardzo dynamiczna i zaskakująca. Tu nie ma czasu na nudę. Autorce udaje się cały czas utrzymać podobny poziom napięcia, nadal nas zaskakuje i wyciąga kolejne asy z rękawa.
Jest to seria młodzieżowa, ale nie cukierkowa. Sporo tu przemocy, więc polecam dla czytelników 16+ Bardziej to książka akcji niż romans, choć nie brakuje tu uczuć i złamanych...
To było moje pierwsze spotkanie z twórczością autora, więc nie do końca wiedziałam co znajdę w środku. Nie wiem dlaczego, ale po okładce i tytule spodziewałam się czegoś bardzo mrocznego i mocnego. A mówili nie oceniaj książki po okładce 🙈
Nie zrozumcie mnie źle, to BARDZO DOBRY KRYMINAŁ, jednak nie było mroku i ciar na jakie liczyłam. Oceniam go na mocne 7 na...
"Prochy" to trzeci i niestety ostatni tom serii, czego bardzo żałuję, bo polubiłam detektywkę Dobrosławę 🙂
Zarówno w poprzednich częściach, jak i tu, przyjdzie nam towarzyszyć Dobrosławie przy rozwiązaniu sprawy o morderstwo. Jednak tym razem sprawa okaże się dość osobista...
Akcja dzieje się w Trzcinicy, czyli w rodzinnym miasteczku pani detektyw. W tak małej społeczności...
"Memoria" to historia, którą chciałabym obejrzeć jako serial lub film akcji. Tajemnice, zdrada, intrygi, polityka, władza, morderstwa i dużo, dużo więcej. Do tego dołóżmy bohatera, w typie jakim lubię czyli mega inteligentny i mega "popaprany" 😉 Coś jak Dr House, Sherlock lub Tommy Shelby 🥰
"Memoria" to drugi tom serii, ale śmiało można czytać to jako osobną...
"Coś jakby magia" to różowa i cukierkowa opowieść o przyjaźni i kiełkującej miłości. Cudowne, piękne i delikatne wprowadzenie młodego czytelnika w lekką fantastykę, romans i kryminał.
Bardzo dobrze i przyjemnie mi się to czytało.
Była to idealna, ciepła i otulająca historia.
Aurelia, przez trudną sytuację rodzinną i finansową, zmuszona jest do ciężkiej pracy w piekarni...
Ciepłe, prawdziwe, leczące duszę, dodające wiary, pokazujące, że żyć trzeba teraz. Mnie takie historie podnoszą i napawają optymizmem. Przecież ja i Ty też możemy...
"Historie od końca" to piękny obyczaj z cudownym wątkiem romantycznym.
Karolina podporządkowała całe swoje życie mężowi, który po wielu latach małżeństwa zostawił ją dla młodszej. Wyjeżdża do rodzinnej wsi,...
"Mgła" okazała się doskonałym thrillerem psychologicznym.
Tej książki się nie czyta, tę książkę się dosłownie pochłania.
Ewelina, główna bohaterka, doznaje amnezji. Zarówno lekarze, jej mąż Karol, jak i ona sama nie znają przyczyny tego stanu. Może to trauma, może uraz, a może choroba...
Karol próbuje na wszelkie sposoby pomóc swojej żonie odzyskać pamięć. Zabiera ją w...
Fabuła nie jest najgorsza, ale czegoś mi tu bardzo brakuje. Główni bohaterowie książki pochodzą z rozbitych rodzin i ich złość na cały świat jest dla mnie zrozumiała. Motyw - Łobuz kocha najbardziej - też jest dla mnie do zaakceptowania, choć w tym przypadku relacja Avy i Willa jest bardzo toksyczna. Dwójka pogubionych dzieciaków zamiast się wspierać i sobie pomóc nawzajem...
więcej Pokaż mimo to
"Doktor serce" to zabawny romans, który porusza wszystkie powyższe kwestie. Mamy 30-letnią singielkę, dla której do tej pory najważniejsza była kariera. W dniu jej urodzin całe jej życie i marzenia stają pod wielkim znakiem zapytania.
Ojciec oświadcza jej, że zamierza sprzedać ich rodzinny dom, na co Kareena nie chce się zgodzić. Jest pewne wyjście z tej sytuacji... Jeśli...
Jest tajemniczo i intrygująco, a plot twist i zakończenie to mistrzostwo świata.
Autorka cudownie buduje napięcie i nie pozwala się nudzić.
Główna bohaterka książki, znajduje nową pracę jako pomoc domowa. Nowe miejsce pracy Millie to przepiękny i wielki penthouse. Okazuje się, że w tak pięknym miejscu Pan domu skrywa obrzydliwe sekrety...
Dziwne hałasy, zakrwawione ubrania...