Opinie użytkownika
Druga książka Małgorzaty Lis - " Przebaczam Ci" trafiła do moich rąk w trudnym czasie. I dlatego jej tytuł stał się dla mnie wieloznaczny. Każdy z nas komuś kiedyś przebaczył. Lecz przebaczyc to nie zawsze oznacza zapomnieć. Bóg nam przebacza każdego dnia , kiedy tylko zwrócimy się do niego. Jak czuły, kochający ojciec. I my uczymy się tego od niego. Czasem lepiej a czasem...
więcej Pokaż mimo to
ATuAdalinska " Spełnione życzenie "
🌲
To najlepsza swiateczna książka którą przeczytałam w tym roku ( choć mam przed sobą jeszcze kilka)😉😉
🌲
Cudowną, ciepła, romantyczna opowieść o współczesnym Kopciuszku. 💜
🌲
Kaja - wychowanka domu dziecka po jego opuszczeniu potrzebuje koniecznie pracy , aby móc przeżyć. Przyjmuje posadę opiekunki starszej pani w pałacu ( tak, w...
"Cuda są możliwe " Emilii Litwinko.
🌲
Cuda są mozliwe tylko czy my potrafimy je dostrzec ? Czy cud dla nas to jest coś niezwykłego, pełnego majestatu i blichtru .... czy cud to każda mała rzecz, która zdarzy się zwykłego szarego dnia , rozjasniając go choć na chwilę.
🌲
Ten rok jest przełomowy jeżeli chodzi o takie małe odkrycia.
🌲
Tytułowa bohaterka zmaga się z wieloma...
Ewa Wachowicz " Wszystkie korony Ewy Wachowicz "
🌲
Panią Ewę oglądam w telewizji praktycznie od początku. Nieraz zastanawiałam się nad fenomenem jej programu. Bo wiele gwiazd miało swoje programy, a jednak tylko Ewa Wachowicz do dziś ma swój program w telewizji. Jej naturalność, uśmiech, dobre słowo to jest tajemnica sukcesu - tak myślę.
🌲
Jej wspomnienia czyta się...
Andrew Ridgeley " George i ja".
💜
Książka- marzenie. To nie jest zwykła biografia. To książka o miłości do muzyki , o młodych chlopakach , którzy nie bali się podążyć za swoimi marzeniami. To opowieść widziana oczami członka jednego z najbardziej niesamowitych duetow muzycznych wszechczasów - Wham.
💜
Miałam to szczescie posiadać starszego brata , który lubił słuchać muzyki....
Anna Pilip "Gruzińskie wino"
📚📚
Kocham gruzińskie wino. To pewnie nie jest wystarczający powód do przeczytania tej książki, ale przyznam , że od chwili , kiedy ją zobaczyłam, zapragnęłam ją przeczytać.
📚
I stało się to już jakiś czas temu , dlatego chciałam się z Wami podzielić swoją opinią na jej temat.
📚
Historia z pozoru banalna : Ana - kobieta po rozwodzie zakochana w...
Chciałabym się z Wami podzielić recenzją 💟💟💟 "Układ idealny" Emilia Szelest
Bardzo byłam ciekawa dalszych losów zadziornej Weroniki, dlatego bardzo się ucieszyłam z możliwości przeczytania tej książki za co bardzo dziękuję autorce i @wydawnictwo.kobiece💟💟 Tym razem bohaterem jest Łukasz- dawny chłopak Weroniki , któremu wciąż nie jest obojętna. Dlatego, gdy Wera zwraca się...
Kolejna autorka, z której twórczością do tej pory nie miałam do czynienia.
Spodobała mi się z opisu, więc postanowiłam zaryzykować i nabyć tę pozycję do mojej biblioteczki.
Co mogę o niej napisać? Pierwsze kilkanaście zdań i już... Tragiczne wydarzenie w życiu głównej bohaterki przewraca jej dotychczasowy świat do góry nogami. Eliza po śmierci męża zamiera i działa jak...
... wielka miłość czasem nie wystarcza... 🌼Kolejna książka z cyklu #seriazdomkami którą miałam przyjemność przeczytać.
Nie jest to książka o prostej i łatwej miłości ale opowieść o dylemacie kobiet , które kochają miłością bezwarunkową, a jednak miłość ta po czasie wymaga od nich odwagi i wyboru : pomiędzy tym co nakazuje rozum, a tym co szepcze serce.
Starsza z bohaterek...
... każda zbrodnia zostawia ślad... "🌸 Niesamowita dbałość o szczegóły. Wręcz drobiazgowa. Uwielbiam takie książki, w których nie mam szansy domyślić się, co będzie dalej. "🌸 Pozornie przypadkowe fakty sprzed lat połączone z teraźniejszością. Nie do powiązania zależności międzyludzkie. Kto zabił wtedy, a kto teraz... Bardzo podobał mi się sposób napisania tej powieści....
więcej Pokaż mimo to
Kolejna książka z serii #Nowojorskiekobiety
przedstawia historię Rosalind Werner, kobiety - naukowca, która musi walczyć z całym światem, a szczególnie z pewnym przystojnym Komisarzem do Spraw Wody. Książka jest napisana w przyjemny , ciekawy sposób, pełna jest faktów związanych z wodą i jej oczyszczaniem, co jest ogromnym plusem - uważam. Nieśmiałe uczucie narastające...
Posy Montague wkrótce skończy siedemdziesiąt lat. Wciąż mieszka w rodzinnym domu w urokliwym Suffolk, gdzie spędziła idylliczne dzieciństwo, łapiąc motyle z ukochanym ojcem, i gdzie wychowała własne dzieci. Choć z posiadłością wiążą ją cenne wspomnienia , choć ogród, który sama założyła i o który dbała przez ćwierć wieku, rozkwita jak nigdy dotąd, Posy wie, że będzie...
więcej Pokaż mimo toAkcja powieści rozgrywa się w małym miasteczku nad jeziorem . Główna bohaterka Molly wskutek tragicznych wydarzen prowadzi z rodzeństwem pensjonat. Tak się cudownie składa, że pierwszym z klientów jest znany pisarz ukrywajacy się pod pseudonimem. Jego znajomość z Molly zaowocuje nie tylko delikatnym uczuciem rodzącym się powoli, ale również tajemniczym znaleziskiem, które...
więcej Pokaż mimo to
Tak się złożyło, że zaczęłam czytać #seriaszetlandzka od 7 tomu, choć miałam już do czynienia z książkami autorki.
Z wielką niecierpliwością czekałam, na to aby móc przeczytać najnowszą powieść #anncleves i dzięki uprzejmości @czwartastronakryminalu udało mi się to, za co bardzo dziękuję 🤗🤗
"
Detektyw Jimmy Perez w czasie szetlandzkiej zimy bierze udział w pogrzebie...
Książka ta, choć przeczytana już jakiś czas temu , dopiero teraz doczekała się recenzji. Myślę, że musiałam ją w głowie poukładać. Jest to książka z cyklu: #opowieścizwiary i bardzo serdecznie dziękuję autorce @malgorzatalis7 i @wydawnictwo.espe za możliwość przeczytania💜💜
"
Nie jest to typowa opowieść o miłości. Nawet można powiedzieć, że miłość nie odgrywa tu kluczowej...
Trzy historie miłosne, trzy wątki nie mające ze sobą z pozoru nic wspólnego.. Ale jak to w życiu... wszystko może się zdarzyć... Autorka dostarczyła nam wszystkich możliwych emocji.. od uniesień miłosnych do traumatycznych przeżyć. A zrobiła to tak umiejętnie, że czytając powieść czułam każdą z emocji przeżywając wszystko z bohaterami. "
Jak to jest , że niesieni...
Denise Hunter "Aleja Magnolii"
To pierwsza książka tej autorki, z którą się spotkałam, ale po jej przeczytaniu już wiem, że nie ostatnia. Przygotowałam sobie już spis jej książek do kupna, bo historia przez nią napisana urzekła mnie bardzo.
Główna bohaterka Daisy to florystka kochająca kwiaty, swoją pracę i życie jakie prowadzi w małym miasteczku. Do szczęścia brakuje jej...
Elizabeth Camden "Niedostępny spadek"
Intrygujący tytuł przykuł moją uwagę od razu, gdy tylko zobaczyłam tę książkę.
Powieść E. Camden prowadzi nas przez Nowy Jork z początku XX wieku. Realia tamtych czasów dla nas ludzi XXI wieku są nie do wyobrażenia. Brak bieżącej wody w każdym domu to egzystencja poniżej pewnych przyjętych standardów. A przecież i teraz w krajach...
Natalia Sońska "Słuchaj głosu serca"
Kolejna cudowna, ciepła i wzruszająca książka, której akcja toczy się? A jakże, oczywiście w górach😊
Kto czytał poprzednie powieści autorki z górami w tle, ten wie , że styl autorki jest niepowtarzalny. Ciepłe romantyczne opowieści pełne cudownych opisów gór, A przede wszystkim opisujące romantyczne uniesienia bohaterek. Nie wiem jak Wy...
Sylwia Kubik "Pod naszym niebem"
"każdy ma swoje miejsce na ziemi....."
Bardzo byłam ciekawa tej książki i kiedy autorka zaproponowała mi jej zrecenzowanie - bardzo się ucieszyłam.
Zabrałam się za jej czytanie w jeden z grudniowych , świątecznych wieczorów. Stwierdziłam, że sądząc po opisie może być ciekawa. I nie mylilam się, wciagnela mnie tak bardzo , że przeczytałam...