Opinie użytkownika
Ostatnio odpuściłam sobie pisanie opinii, ale tym razem no muszę. Drodzy czytelnicy, mówiąc krótko, najnowsza książka Pani Sheridan to gniot nad gnioty. Szkoda na nią Waszego cennego czasu. I stwierdzam to ja - fanka twórczości Mii. Dno ...
Pokaż mimo to
"New Camelot Trilogy" to seria, która po pierwsze powinna mieć na okładkach książek olbrzymi znak 18+ a po drugie nie jest wskazana dla kobitek lubiących słodkie historyjki i waniliowy seks. Bo to co tu się dzieje jest mocno perwersyjne. Jest ona i ich dwóch - a każdy z każdym i wszyscy razem. Ufff jest ogień.
Dwie wcześniejsze części są naprawdę dobre, trzecia tj....
Szczerze powiedziawszy nie spodziewałam się, że Pani Cole będzie w stanie jeszcze mnie czymś w tej serii zaskoczyć, ale udało jej się to. Wzięła na warsztat bardzo trudny i przede wszystkim kontrowersyjny temat jakim jest trójkąt miłosny. I udowodniła, że taki układ może być idealny. Mimo ogromu przeciwności, ludzkich uprzedzeń, nieujarzmionej przeszłości prawdziwa miłość...
więcej Pokaż mimo to
Początkowo odrzuciłam "Papierowego łabędzia" ze względu na kiepską okładkę i niezbyt ciekawy blurb. Wydawało mi się, że nie jest to książka w moim guście. Później jednak zaczęłam czytać o niej opinie i postanowiłam dać jej szansę. I przepadłam ...
Historia Skye i Damiana z jednej strony jest pospolita - przyjaciele z dzieciństwa przemieniają się w dorosłości w kochanków - z...
Od czasu znakomitego "Prokuratora" Świst jest moim numerem jeden wśród polskich autorów. Uwielbiam ją za genialny sarkazm i lekko szowinistyczne poczucie humoru. I choć nie każda jej książka jest arcydziełem to niczym wierny pies wyczekuje na kolejne historie :)
"Sitwa" to kontynuacja wydarzeń z "Karuzeli", przy czym tym razem głównymi bohaterami są Lilka i Michał - czyli...
Jedno spojrzenie, niewinny uśmiech, spontaniczna randka i namiętna noc. Tak wyglądał początek znajomości Charlotte i Adama, głównych bohaterów najnowszej książki od R. Carlino. Myślicie pewnie, że to kolejny na rynku kiepskiej jakości romans? Nie tym razem. "Gdybyś tu był" to słodko-gorzka historia miłości dwóch bratnich dusz, które łączy ze sobą przypadek, ale brutalnie...
więcej Pokaż mimo to
Już trzeci raz sięgnęłam po twórczość Pani Agaty i trzeci raz jestem bardzo zadowolona. Małymi kroczkami pnie się ona na szczyt listy moich ulubionych rodzimych autorów.
"Słońce ..." jest książką, dzięki której na chwilę przeniosłam się myślami do młodzieńczych lat i była to cudowna podróż. Lato, wieś i wszelkie pierwsze razy. Ehhh... Łezka w oku aż się zakręciła. Już dawno...
Kiedy wiem, że książka jest rewelacyjna? Sytucja numer jeden: gdy kończę czytać jestem zapuchnięta i zasmarkana od płaczu jak w trakcie porządnej alergii. Sytuacja numer dwa: w trakcie czytania czuje zjeżone włoski na karku, oczy mam wielkości pięciozłotówek, a z uchylonych ust wyrywa mi się jedynie zduszone "o k...a". Oczywiście w przypadku tej pozycji mój organizm...
więcej Pokaż mimo toZdążyłam już zapomnieć jak lekko, miło i przyjemnie a przede wszystkim szybko czyta się książki z serii "Glitter and Sparkle". Trzeci tom poświęcony jest poznanym już we wcześniejszych częściach Harper i Brendonowi oraz Sadie i Masonowi. Mamy więc tutaj miłosny czworokącik okraszony popisami cukierniczymi w tle. Momentami co prawda jest tak słodko, że aż zęby bolą, ale któż...
więcej Pokaż mimo to
W dniu, w którym strach przerodzi się w zaufanie, nienawiść w miłość a walka przeciw sobie w walkę ramię w ramię, królowa będzie gotowa by zasiąść na tronie i rządzić imperium w lśniącej koronie.
Nadal jest intensywnie, pikantnie, ciekawie. Trzeba przyznać, że ostatni tom serii (zresztą jak i dwa poprzednie) trzyma niezły poziom. Co prawda autorka troche ograniczyła...
Kolejny już raz Hoover zaskakuje czytelników oddając w nasze ręce książkę zupełnie odmienną od stylu, do którego nas przyzwyczaiła. Jednak tym razem w moim przypadku zaskoczenie nie poszło w parze z zachwytem. Mam wrażenie, że autorka całą swoją energię poświęciła na opis bądź co bądź chorej relacji między Sloan a Asą a pominęła uczucie rodzące się między dziewczyną a...
więcej Pokaż mimo toDo tej pory Belle Aurora kojarzyła mi się jedynie z przesłodką i przezabawną serią "Friend-Zoned". Dlatego jestem w szoku, że także "Raw" wyszedł spod jej pióra. Jest to historia przesiąknięta wulgarnym językiem, brutalnymi scenami i wyuzdanym seksem oraz tak bardzo irracjonalnym zachowaniem bohaterów, że momentami w głowie mi się to nie mieściło. Czytałam i nie mogłam...
więcej Pokaż mimo to
Dwie poranione dusze, dwa złamane serca, łono natury i uczucia, których żadne z nich się nie spodziewało.
Przepiękna historia o samotności, poczuciu winy, godzeniu się z przeszłością, odbudowywaniu własnej wartości. I oczywiście o miłości, która potrafi uleczyć. Aż mi się kilka razy łezka w oku zakręciła.
I złoto dla autorki za postać Mamy Von - kobieta ideał.
Szukałam informacji o innej książce a przypadkowo trafiłam na "Stylistkę". I był to strzał w dziesiątkę. Cudowna okładka i niebanalna historia. Autorka bardzo przekonująco ukazała nam, że z pozoru idealny świat pięknych, znanych i bogatych, który znamy z telewizji i gazet po wyłączeniu kamer i ucichnięciu migawek aparatów zamienia się w krainę fałszu, obłudy, zdrad oraz...
więcej Pokaż mimo to
Z każdą kolejną przeczytaną książką tej autorki mam wrażenie, że poznaję ją od nowa. Bo każda historia spod pióra Samanthy Young różni się od poprzedniej, każda jest wyjątkowa.
Będąca u szczytu kariery Skylar Finch po brutalnym morderstwie matki i ojczyma "zapada się pod ziemię". Dwa lata później producent muzyczny z Glasgow Killian O'Dea zauważa bezdomną dziewczynę...
Erin - przyjaciółka Olivii, Brendan - brat Willa, Rob - jej narzeczony i jego najlepszy kumpel. Hm ... Telenowela :) Moje pierwsze skojarzenie, gdy zaczęłam czytać "Pokusę Erin".
Po genialnym " Przebudzeniu Olivii" moje oczekiwania w stosunku do tej historii były ogromne. Zbyt ogromne ... Dla jasności, nie jest to zła książka, jest fajna i można miło z nią czas spędzić, ale...
OMG- Brittainy znowu to zrobiła - stworzyła kolejną perełkę! Był śmiech, były łzy i mnóstwo "ochów" i "achów". Zakochałam się w tej historii za to, że jest tak bardzo moja. I całym serduchem pokochałam Grace, bo to jedna z niewielu bohaterek, z którą niemal w stu procentach się utożsamiam.
Polecam zawsze, wszędzie i każdemu.
Seria "Jak poderwać drania" od Sary Ney ewidentnie należy do nizin literackich, co do tego nie mam żadnych wątpliwości. Ale ja czasami lubie poczytać takie odmóżdzacze i wcale nie wstydzę się do tego przyznać :)
"Ezekiel" mi się podobał- ot tak po prostu. Ba nawet uważam, że ta książka ma w sobie jakiś potencjał (co prawda mikroskopijny ale jednak). W porównaniu do...
Okładka- pierwsze co rzuciło mnie na kolana, gdy wzięłam do rąk "Tacet a mortuis". Z jednej strony dyskomfort, ciary na plecach a z drugiej chora fascynacja. Ewidentnie mam coś nie tak z głową :)
Te sprzeczne emocje towarzyszyły mi zresztą także w trakcie czytania. Byłam przekonana, że dwa wcześniejsze tomy są dziwne, ale ten jest ... Ciśnie mi się na usta jedynie...
Historia Bryn i Aarica jest lekka i w sumie nawet przyjemna- książkę czyta się w mgnieniu oka. Mamy tu dwójkę młodych ludzi, którzy poznali się w szkole średniej a następnie po kilkunastu latach los ponownie połączył ich drogi. Relacja, która miała być czysto biznesowa szybko przerodziła się w płomienny romans, który równie szybko ewaluował w stałe uczucie. Oczywiście...
więcej Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to