Opinie użytkownika
Według mnie jest to dosyć przeciętna książka. Miło można przy niej spędzić czas, akcja jest wartka, czasem można się pośmiać. Duży plus dla autorki za niesamowitą wyobraźnię, potrafiła ona stworzyć ciekawy, interesujący świat, ale jak dla mnie za mało w nim było szczegółów. Wolę kiedy autor dokładniej opisuje rzeczywistość, która otacza bohaterów. Momentami także akcja była...
więcej Pokaż mimo toKsiążka podobała mi się. Warto ją przeczytać i zastanowić się nad tym do czego dąży dzisiejsza biotechnologia. "Przebudzenie Jenny Fox" nie powaliło mnie językiem i stylem, ale historia głównej bohaterki porusza i wciąga.
Pokaż mimo toZauważyłam, że wszyscy zachwycają się książkami Simona Beckett, dlatego bardzo entuzjastycznie podeszłam do czytania "Szeptów zmarłych". Niestety trochę się zawiodłam, ponieważ sądziłam, iż bardziej przerazi mnie ta książka. Może wychodzę tu na osobę pozbawioną sumienia i kompletnie nieczułą, ale opisy zwłok nie były dla mnie straszne. Oczywiście niepojęta była dla mnie...
więcej Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to
Właśnie odłożyłam tą książkę i zaznaczyłam jako przeczytaną. Jest wieczór, więc wprawiłam się w trochę smutny nastrój i wiem, że bez jakiejś optymistycznej piosenki nie zasnę.
Dlaczego warto przeczytać tą książkę?
Żeby docenić życie i się nim cieszyć, bo jest bardzo krótkie. Należy doświedczyć wszystkiego i nie wolno siedzieć bezczynnie, ale działać, bo na spełnianie...
Jak dla mnie nie była to niezwykle wciągająca i zaskakująca książka, aczkolwiek przyjemnie mi się ją czytało. Napisana była z lekkim dystansem. Brakowało trochę paranormalnych wątków. Po Stephenie Kingu spodziewałam się ich więcej.
Pokaż mimo toNigdy wcześniej nie czytałam książek Tess Gerritsen, ale z pewnością zacznę, gdyż nie często się zdarza, że jakaś powieść wciągnie mnie tak bardzo jak "Dolina umarłych". Z przejęciem śledziłam losy głównej bohaterki, a zakończenie okazało się dla mnie zaskoczniem. Może nie tyle zaskoczyły mnie osoby, które okazały sie "złe", ale raczej sama sytuacja.
Pokaż mimo toKiedy sięgnęłam po tą książkę wiedziałam, że przypadnie mi do gustu, ponieważ już wcześniej czytałam książki Kathy Reichs i każda z nich podobała mi się. Bardzo lubię połączenie antropologicznych zagadnień i wątków z kryminałem, dlatego nie zawiodłam się. Inni czytelnicy zarzucają głównej bohaterce bezmyślność, ale ja po chwili rozważania doszłam do wniosku, że książka...
więcej Pokaż mimo toKsiążkę tą przeczytałam jednym tchem jak większość kryminałów Agaty Christie, ponieważ jestem ich ogromną miłośniczką. Oczywiście były zachowane wszystkie niezbędne elementy każdego klasycznego krymianału tj. tajemnica sprzed lat, inteligentny detektyw(w tym przypadku niezawodna panna Marple), wąski krąg podejrzanych i oczywiście zbrodnia. Może wydawać się, że książka jest...
więcej Pokaż mimo toWiele osób zachwyca się serią ,,Igrzyska śmierci" i ja także jestem jedną z tych osób. "W pierścieniu ognia" to jedna z niewielu książek, które tak mocno mnie zaabsorbowały. Pokazuje brutalność i zmaganie się z cierpieniem fizycznym i co najgorsze psychicznym. Mnie osobiście szkoda było Mags, ponieważ była osiemdziesięcioletnią staruszką. Jakoś nie byłam w stanie sobie...
więcej Pokaż mimo toLektury szkolne zwykle nie są zbyt ciekawe, a co najważniejsze czyta się je z przymusu, co jeszcze bardziej pogarsza ich odbiór. "Zbrodnia i kara" Fiodora Dostojewskiego, mimo że znajduje się w kanonie lektur, jest fantastyczną książką, którą warto przeczytać. Jak można zauważyć już po pierwszych stronach, autor pisze w sposób rzeczowy i rzetelny. Narracja nie jest...
więcej Pokaż mimo to
Wbrew kilku wcześniejszych opinii uważam, że książka nie jest nużąca i przewidywalna. Mnie w absolutnie doskonały sposób umiliła czas i dostarczyła wiele rozrywki. Podobało mi się, że autor połączył historię i współczesną manipulację genami w jednej powieści.
Możliwe, że faktycznie Dan Brown jest przeciętnym pisarzem i pisze przeciętne książki, ale jeszcze tego nie...
Ciężko napisać mi cokolwiek o tej książce. Raczej nie gustuję w tego typu kryminałach, raczej w czymś bardziej klasycznym tj. powieści Agaty Christie. Jestem trochę rozbita i pomiędzy pozytywną a negatywna opinią. "Głowa Minotaura" jest trochę zbyt męska oraz zbyt często przewija się tutaj wątek prostytucji, szczególnie gdy komisarze korzystali z ich "usług". To mnie...
więcej Pokaż mimo to
"Lalka" to jedna z tych książek, które można czytać kilka razy i zawsze odkrywa się w niej coś nowego. Ja przeczytałam ją dwa razy i bardziej dogłębnie ją zrozumiałam czytając drugi raz. Uświadomiłam sobie tragedię Wokulskiego, występujące elementy ironii czy humoru bardziej bawiły, a panna Łęcka wydała mi się jeszcze bardziej pusta i pyszna niż za pierwszym razem.
Wielu...
Mam wrażenie, że "Księga Tajemnic" to kolejny tytuł, który przyciąga uwagę czytelnika interesującą okładką i opisem na jej odwrocie, a także tytułem. Niestety jest to, jak dla mnie, tylko tzw. chwyt marketingowy. Po lekturze tej książki odniosłam wrażenie, że autor powinien pisać raczej powieści historyczne,a nie thrillery, ponieważ losy Jana Gutenberga zainteresowały mnie...
więcej Pokaż mimo to
Wyobrażacie sobie życie obok wilkołaków, wampirów, czarownic i czarodziejek?
Główna bohaterka "Szafiru" - Dyara, w takim właśnie świecie żyje, ale jest jednocześnie czarodziejką, choć prowadzi na pozór normalne życie szesnastolatki. Różnica polega na tym, że jest nieśmiertelna i potrafi używać magii. Do tej pory jej miejsce zamieszkania, czyli niewielkie amerykańskie...
Jeden z najlepszych thrillerów antropologicznych Kathy Reich jaki do tej pory przeczytałam. Niesamowicie wciągająca powieść z błyskotliwą Temperance Brennan w roli głównej bohaterki. Doskonale ukazana tragedia,a jednocześnie w ciekawy sposób ukazane zdarzenia. Powieść już od pierwszych stron wciąga i czasem bardzo szokuje czytelnika.
Gorąco polecam fanom thrillerów. :)
"Porzuceni" to książka, która zainteresowała mnie ze względu na nawiązanie do mitu o Hadesie i Persefonie. Myślałam, że będzie w niej więcej "starożytności", ale pomyliłam się i to w sumie dobrze, ponieważ autorka stworzyła coś innego i kreatywnego, coś z czym nie spotkałam się dotychczas w innych powieściach i mam nadzieję, że kolejna część tej trylogii będzie równie...
więcej Pokaż mimo to
"Wyznania gejszy" to jedna z tych książek, których nigdy się nie zapomina i czyta się jednym tchem.
Niesamowita historia o tym, jak japońska dziewczyna, dorastając zmienia się w prawdziwą damę, ale jej życie jest tylko pozornie doskonałe. Przeciętnemu europejczykowi wydaje się, że salonowe życie w Japonii usłane jest różami, ale prawda jest zupełnie inna. Kobieta musi...
"Dar Wilka" to pierwsza powieść Anne Rice, którą czytałam. Zastanawiałam się w jaki sposób zostanie potraktowany tutaj "wilkołaczy" wątek. Muszę napisać, że nie zawiodłam się. Pierwszy raz spotkałam się z sytuacją w której temat wilkołaka potraktowany był w sposób bardziej naukowy niż mityczny, związany z jakimiś nadprzyrodzonymi siłami pochodzącymi spoza rzeczywistości....
więcej Pokaż mimo toPrzeczytałam "Pana Tadeusza" dwa razy. Po raz pierwszy książka nie wydawała mi się aż tak interesująca, ale doceniłam jej walory i znaczenie dla klasycznej polskiej literatury. Dopiero, kiedy czytałam po raz drugi wciągnęła mnie historia, którą prezentuje Mickiewicz. Zauważyłam ogromną tęsknotę za ojczyzną zaprezentowaną na kartach epopei narodowej. Uważam, że każdy Polak,...
więcej Pokaż mimo to