Mistrzowie sprzedaży - jak oni to robią : niedoceniona siła opowieści i roli emocji w podejmowaniu decyzji

Okładka książki Mistrzowie sprzedaży - jak oni to robią : niedoceniona siła opowieści i roli emocji w podejmowaniu decyzji
Michael BosworthBez Zoldan Wydawnictwo: StudioEMKA poradniki
256 str. 4 godz. 16 min.
Kategoria:
poradniki
Tytuł oryginału:
What great salespeople do
Wydawnictwo:
StudioEMKA
Data wydania:
2016-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2016-01-01
Liczba stron:
256
Czas czytania
4 godz. 16 min.
Język:
polski
ISBN:
9788365068026
Tłumacz:
Jacek Środa, Marek Zawiślak
Tagi:
sprzedaż storytelling
Dodaj do pakietu
Dodaj do pakietu
Średnia ocen
7,5 7,5 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Poczekaj, szukamy dla Ciebie najlepszych ofert

Pozostałe księgarnie

Informacja

Reklama
Reklama

Podobne książki

Reklama

Oceny

Średnia ocen
7,5 / 10
12 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
69
53

Na półkach:

Da się to czytać, pojdzmy więc o krok dalej.. czy warto to przeczytac? Mam mieszane uczucia, bo jest to pozycja bardzo monotematyczna stąd 5 na 10. Storytelling jest na pewno metoda efektywna, która stosuja asy sprzedazowe. Jednak myślę, że zbytnim uproszczeniem jest stwierdzenie, że jak opanujemy (nawet do perfekcji) ta metodę to dołączyły do grona najlepszych handlowców. Książka ta ciekawie rozpracowywuje fenomen storytellingu także od strony naukowej - pojawiają się slynne neurony lustrzane i dokladny opis jak działają obie polkule naszego mózgu. Dla niewtajemniczonych będzie to na pewno ciekawe. Mnie jednak to co na początek zainteresowalo z każdym rozdziałem nuzylo...czytalam wciaz o jednym i tym samym. I choć przyznaję kilka rzeczy mądrych przyswoilam. Ponadto dotarło do mnie jaką moc mają opowieści, wczesniej nie byłam tego aż tak świadoma. Jednak drugi raz jakbym miała to czytać ponownie to była by katorga. Brakuje w tym polotu i poruszenia też innych metod, które stosują tytułowi mistrzowie branży sprzedazowej.

Da się to czytać, pojdzmy więc o krok dalej.. czy warto to przeczytac? Mam mieszane uczucia, bo jest to pozycja bardzo monotematyczna stąd 5 na 10. Storytelling jest na pewno metoda efektywna, która stosuja asy sprzedazowe. Jednak myślę, że zbytnim uproszczeniem jest stwierdzenie, że jak opanujemy (nawet do perfekcji) ta metodę to dołączyły do grona najlepszych handlowców....

więcej Pokaż mimo to

6
avatar
163
65

Na półkach:

8/10

Gorąco polecam tą lekturę ! Uważam, że jest ona skierowana nie tylko dla sprzedawców lecz dla każdego kto chce skuteczniej wpływać na innych.

Książka w mojej ocenie ma mocno praktyczny wymiar: zawiera konkretne narzędzia, jest przepełniona wieloma historiami/ doświadczeniami autorów oraz nie brakuje w niej również rzetelnych informacji naukowych (m.in o półkulach mózgu, neuronach lustrzanych)

Polecam również wykonanie proponowanych w książce ćwiczeń zamiast tylko ich przeczytanie. Zwiększa to szansę wprowadzenia realnych zmian w naszym życiu !

Jednym ograniczeniem, które zauważyłam w tej książce jest fakt iż autorzy są jednostronni- przedstawiają storytelling jako jedyną skuteczną metodę sprzedaży.

8/10

Gorąco polecam tą lekturę ! Uważam, że jest ona skierowana nie tylko dla sprzedawców lecz dla każdego kto chce skuteczniej wpływać na innych.

Książka w mojej ocenie ma mocno praktyczny wymiar: zawiera konkretne narzędzia, jest przepełniona wieloma historiami/ doświadczeniami autorów oraz nie brakuje w niej również rzetelnych informacji naukowych (m.in o półkulach...

więcej Pokaż mimo to

4
avatar
609
56

Na półkach: ,

Mistrzowie sprzedaży opierają się w głównej mierze na neurobiologi, na konsekwencjach pracy lewej oraz prawej półkuli mózgowej. Praca obu półkul przejawia się w pracy handlowców, jak i reakcjach ich klientów. W książce poruszane są istotne kwestie zmiany, zmiany której obawiają się klienci. Ponieważ w odbiorze treści oraz ich zapamiętaniu większą rolę odgrywa mózg emocjonalny, najlepiej w trakcie rozmowy odwoływać się właśnie do części limbicznej mózgu. Autorzy przedstawiają koncepcję storytellingu, dzięki której w naturalny sposób można przedstawić zmianę i przekonać klienta do podjęcia zmiany. Każda zmiana wiąże się z opuszczeniem strefy komfortu przez klienta. Autorzy przedstawiają "bezbolesny" sposób przekonania klienta do zmiany.

Mistrzowie sprzedaży opierają się w głównej mierze na neurobiologi, na konsekwencjach pracy lewej oraz prawej półkuli mózgowej. Praca obu półkul przejawia się w pracy handlowców, jak i reakcjach ich klientów. W książce poruszane są istotne kwestie zmiany, zmiany której obawiają się klienci. Ponieważ w odbiorze treści oraz ich zapamiętaniu większą rolę odgrywa mózg...

więcej Pokaż mimo to

4
Reklama
avatar
193
165

Na półkach: ,

Z zapałem zabieram się do książek, które wykorzystują badania psychologiczne i wyniki badań nad naszym mózgiem, po czym łączą to ze sprzedażą. Dlatego uznałem, że warto poznać historię, jaką chcą nam przedstawić autorzy niniejszej książki.

To, co przykuło od razu moją uwagę, co czasami sam stosowałem, a teraz myślę będę jeszcze częściej - to przyznawanie się do błędów. Nawet chwilę oniemiałem, gdy autorzy podważyli metodę sprzedażową SPIN, którą wielu uznaje za przełomową, bo popartą najszerzej zakrojonymi badaniami z zakresu sprzedaży. Pan Bosworth i Zoldan nawet ją chyba współtworzyli, ale dzisiaj uznają ją za niedostateczną. I jak dla mnie to wielki plus i odwaga pokazać, że szuka się nowych, lepszych rozwiązań.

Wartość opowieści w sprzedaży jest chyba dość dobrze znana, dlatego przełom to być może nie jest, ale opowieść o swoich błędach jest na pewno rzadko stosowana i niewielu będzie potrafiło to wykorzystywać (a również moim zdaniem warto!). Trzeba mieć d tego j... hm, odwagę:)

Poznacie też ciekawy schemat budowania opowieści, choć temat całkiem dobrze poruszył już Daniel Pink w "Jak być dobrym sprzedawcą".

Chcę i nawet muszę zasygnalizować duży minus, który jak widać powielają najwięksi i najbardziej znani. Ja to nazywam "pułapką Mehrabiana" - skuteczność komunikacji nie zależy w 55% od komunikacji niewerbalnej! Skoro słowa mają wpływ tylko w 7% na treść komunikatu, to zawsze proponuję by ktoś podał mi wyniki tych badań nie używając słów. Podział, który zaproponował Albert Mehrabian jest bardzo widowiskowy i łatwo się go sprzedaje, ale tyczył się tylko i wyłącznie pierwszego wrażenia i to tylko w sytuacji, gdy komunikacja werbalna nie współgrała z werbalną.

Mimo tego błędnego założenia i tak można z książki wynieść wiele cennych wskazówek. Od razu wypróbowałem "Czy mogę Ci coś opowiedzieć?" - spróbujcie, czy ktoś Wam odmówi:)

Z zapałem zabieram się do książek, które wykorzystują badania psychologiczne i wyniki badań nad naszym mózgiem, po czym łączą to ze sprzedażą. Dlatego uznałem, że warto poznać historię, jaką chcą nam przedstawić autorzy niniejszej książki.

To, co przykuło od razu moją uwagę, co czasami sam stosowałem, a teraz myślę będę jeszcze częściej - to przyznawanie się do błędów....

więcej Pokaż mimo to

5
avatar
96
52

Na półkach:

Książka jest pełna porad i skutecznych metod emocjonalnego angażowania klientów oraz odbiorców produktów. Autorzy wskazują także na to, że metody przez nich opisane mogą, a nawet powinny, być stosowane wobec pracowników firmy.
http://www.mensview.pl/2016/07/mistrzowie-sprzedazy-robia-niedoceniona-sila-opowiesci-roli-emocji-podejmowaniu-decyzji-michael-bosworth-ben-zoldan-recenzja/

Książka jest pełna porad i skutecznych metod emocjonalnego angażowania klientów oraz odbiorców produktów. Autorzy wskazują także na to, że metody przez nich opisane mogą, a nawet powinny, być stosowane wobec pracowników...

więcej Pokaż mimo to

2
avatar
188
9

Na półkach: ,

Storytelling, który od kilku lat zadomowił się w marketingu - zaczyna pukać do drzwi sprzedawców. Cechy/zalety/korzyści, wartości, ROI przestają działać. Dlaczego? Odwołując się tylko do logiki Klienta, ciężko jest zdobyć jego serce. Jak wiemy z neurologii - emocjonalny ogon rządzi racjonalnym psem.

Jeśli zajmujesz się sprzedażą, koniecznie musisz kupić tę książkę i zacząć stosować rady w praktyce. Ludzie nie podejmują decyzji racjonalnie, uwierz :)

Storytelling, który od kilku lat zadomowił się w marketingu - zaczyna pukać do drzwi sprzedawców. Cechy/zalety/korzyści, wartości, ROI przestają działać. Dlaczego? Odwołując się tylko do logiki Klienta, ciężko jest zdobyć jego serce. Jak wiemy z neurologii - emocjonalny ogon rządzi racjonalnym psem.

Jeśli zajmujesz się sprzedażą, koniecznie musisz kupić tę książkę i zacząć...

więcej Pokaż mimo to

5

Cytaty

Reklama
zgłoś błąd