Sprzedaż, marketing, biznes. Reguły i realia

Okładka książki Sprzedaż, marketing, biznes. Reguły i realia Zbigniew Berent
Okładka książki Sprzedaż, marketing, biznes. Reguły i realia
Zbigniew Berent Wydawnictwo: Novae Res popularnonaukowa
Kategoria:
popularnonaukowa
Wydawnictwo:
Novae Res
Data wydania:
2015-02-15
Data 1. wyd. pol.:
2015-02-15
Język:
polski
ISBN:
9788379423910
Średnia ocen

9,0 9,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
9,0 / 10
2 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
280
178

Na półkach:

Wertując kartki szukałam ciekawostek, tajników, pomysłów na zrealizowanie chociażby skutecznych i kreatywnych kampanii. Co jednaj otrzymałam? Niesamowity zbiór analiz i przykładów działań biznesowych i rozwoju firmy. Zamiast suchych reguł i masy teorii autor serwuje nam zastrzyk praktycznej wiedzy, którą możemy przestudiować, a wnioski, do których doszliśmy wykorzystać w życiu codziennym bądź swojej pracy.

Co jest podstawą funkcjonowania każdego przedsiębiorstwa? Ludzie. Ich praca, zaangażowanie i chęć podejmowania wyzwań. Berent mówi bardzo jasno o konieczności szanowania pracownika, motywowania go do działania i szukaniu chęci jego rozwoju. Dlaczego? Zobaczcie, ostatnio jestem na etapie narzekania na swoją pracę. Awans, podwyżka, nowe obowiązki – super! Jednak moment, w którym osoba w moim wieku zaczyna uświadamiać sobie, że monotonia zaczyna zabijać całą radość, pora na zmianę firmy. Młodzi ludzie poszukują wyzwań, a jak się okazuje atmosfera pracy jest jednym z najważniejszych elementów szczęśliwej współpracy. Autor odnosi się wielokrotnie do mało popularnego modelu współpracy z podwładnymi. Niewielu „szefów” zdaje sobie sprawę, że to zgrany team, doceniony, zaangażowany i zmotywowany wróży sukces firmy. Nie mamy tu narzekania, nie mamy konfliktów i walki nawet o niewielkie sumy. Mamy stuprocentowe okazanie szacunku.

Polecam!

Wertując kartki szukałam ciekawostek, tajników, pomysłów na zrealizowanie chociażby skutecznych i kreatywnych kampanii. Co jednaj otrzymałam? Niesamowity zbiór analiz i przykładów działań biznesowych i rozwoju firmy. Zamiast suchych reguł i masy teorii autor serwuje nam zastrzyk praktycznej wiedzy, którą możemy przestudiować, a wnioski, do których doszliśmy wykorzystać w...

więcej Pokaż mimo to

avatar
1662
1653

Na półkach: ,

Książek o biznesie jest tak wiele, jak samych pomysłów na jego prowadzenie. Część z nich próbuje przeszczepić zagraniczne wzorce na nasz rynek, inne zaś wprowadzają „innowacyjne” rozwiązania, na które nie wiadomo dlaczego nikt wcześniej nie wpadł. Jest jeszcze pewna grupa książek pisana przez doświadczonych przedsiębiorców, do tego z naszego rodzimego podwórka. Takie książki najbardziej lubię – sprawdzone metody, wieloletnia praktyka i możliwość porównania teorii z doświadczeniem, a wszytko w polskich realiach. Nie inaczej jest z książką Zbigniewa Berenta – „Sprzedaż, Marketing, Biznes. Reguły i realia„, gdzie dostajemy obszerny wykład na temat handlu, sprzedaży i biznesu.

To na co trzeba zwracać uwagę w tego typu książkach, to sylwetka autora – kim jest i jakie ma doświadczenie. W przypadku Zbigniewa Berenta mamy do czynienia z przedsiębiorcą, który swoje biznesy prowadzi od samego początku transformacji ustrojowej (a działał jeszcze wcześniej). Absolwent prawa na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. Szkoleniowiec kadr, audytor i publicysta. Wielokrotnie nagradzany i wyróżniany zarówno za osiągnięcia w biznesie (certyfikat ISO i Fair Play. ) jak i działalność społeczną (Medal Prezesa IPH, Medal Marszałka Województwa Kujawskiego). Z takim zapleczem wiedzy i doświadczenia, podnosi się poprzeczkę jeżeli chodzi o wymagania książki.

Książka składa się na 11 obszernych rozdziałów, gdzie autor wykłada zarówno podstawy jak i bardziej zaawansowane tajniki sprzedaży, rozwiązań lub sytuacji w jakiej przedsiębiorca może się znaleźć. W przystępny sposób możemy prześledzić tradycje handlowe wywodzące się z korzeni polskiego kupiectwa. Jak sam autor zauważa, w okresie 1944-1989 została zaniechana sztuka prawdziwej sprzedaży, dlatego też sięga po to, co najlepsze w tym temacie jeszcze z okresu przedwojennego. Nie chodzi tutaj o stare metody niedostosowane do rynku, ale o użyteczny dorobek wypracowany przez lata uczciwego kupiectwa. Już od pierwszego rozdziału, widać słuszne rozgoryczenie autora na temat stanu gospodarki i prawa w kraju. Jednak nie jest to tylko narzekanie, ponieważ przedstawione są sposoby poprawienia tej sytuacji (na co wydają się ślepi rządzący od 25 lat krajem). Bardzo duży nacisk w całej książce kładziony jest na etykę i uczciwe współzawodnictwo kupieckie. Jednak same reguły to nie wszystko. Wielokrotnie przedstawiona zostaje praktyka – zarówno w formie case study firm polskich oraz zagranicznych, jak i własnych doświadczeń autora – zarówno tych pozytywnych jak i nieudanych. Nierzadko autor ściera ze sobą porady o tym, co powinno być z tym, co tak naprawdę działa, weryfikując lub obalając pewne mity i stereotypy. Praktyką jest również wiele schematów, metod i przykładów dotyczących znajdowania m.in. nowych kanałów dystrybucji, klientów i spotkań z nimi czy dostosowywania się do rynku.
Pełna recenzja na:

http://moznaprzeczytac.pl/sprzedaz-marketing-biznes-reguly-i-realia-zbigniew-berent/

Książek o biznesie jest tak wiele, jak samych pomysłów na jego prowadzenie. Część z nich próbuje przeszczepić zagraniczne wzorce na nasz rynek, inne zaś wprowadzają „innowacyjne” rozwiązania, na które nie wiadomo dlaczego nikt wcześniej nie wpadł. Jest jeszcze pewna grupa książek pisana przez doświadczonych przedsiębiorców, do tego z naszego rodzimego podwórka. Takie...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    21
  • Posiadam
    2
  • Przeczytane
    2
  • Business
    1
  • Pożyczone od Znajomych
    1
  • Ebook_Epub
    1
  • Biznes - sprzedaż
    1
  • Chcę w prezencie
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Sprzedaż, marketing, biznes. Reguły i realia


Podobne książki

Przeczytaj także

Ciekawostki historyczne