No Logo
Wydawnictwo: Picador biznes, finanse
528 str. 8 godz. 48 min.
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- Picador
- Data wydania:
- 2002-04-06
- Data 1. wydania:
- 2002-04-06
- Liczba stron:
- 528
- Czas czytania
- 8 godz. 48 min.
- Język:
- angielski
- ISBN:
- 9780312421434
- Tagi:
- Naomi Klein pieniądze biznes
No Logo employs journalistic savvy and personal testament to detail the insidious practices and far-reaching effects of corporate marketing--and the powerful potential of a growing activist sect that will surely alter the course of the 21st century. First published before the World Trade Organization protests in Seattle, this is an infuriating, inspiring, and altogether pioneering work of cultural criticism that investigates money, marketing, and the anti-corporate movement.As global corporation
Dodaj do biblioteczki
Porównaj ceny
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Szukamy ofert...
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 2 107
- 1 341
- 369
- 133
- 49
- 23
- 16
- 12
- 9
- 8
OPINIE i DYSKUSJE
Bardzo nudna książka
Bardzo nudna książka
Pokaż mimo toBardzo męczący (w mojej opinii) sposób snucia narracji. Do tego nie wiem na ile to wina tłumaczenia, ale równie męcząca konstrukcja zdań. Niemniej jednak jest to klasyczna, w wielu aspektach nadal aktualna i potrzebna książka o problematyce społecznej. W moim odczuciu najistotniejsze i najbardziej esencjonalne były rozdziały o kwestiach związanych z niszczeniem przez korporacje rynków zbytu i rynków pracy.
Bardzo męczący (w mojej opinii) sposób snucia narracji. Do tego nie wiem na ile to wina tłumaczenia, ale równie męcząca konstrukcja zdań. Niemniej jednak jest to klasyczna, w wielu aspektach nadal aktualna i potrzebna książka o problematyce społecznej. W moim odczuciu najistotniejsze i najbardziej esencjonalne były rozdziały o kwestiach związanych z niszczeniem przez...
więcej Pokaż mimo toOczywista oczywistości
Oczywista oczywistości
Pokaż mimo toCzytając ją 20 lat temu i teraz, mam dwie skrajne recenzje. Kiedyś była dla mnie skarbnicą wiedzy i rozwinęła światopoglądowo. Dziś jest widzę braki warsztatowe, brak głębi lub manipulacje, mielenie opowiastek bez pointy, subtelne podkreślanie i wywyższanie lewicowej ideologii wśród alterglobalistów i ludzi moralnych. Niemniej nadal ma w sobie sporo interesujących kwitów na korporacje i przemawia do mojej części pamiętającej identyfikowanie się poprzez bunt i kwestionowanie autorytetów.
Czytając ją 20 lat temu i teraz, mam dwie skrajne recenzje. Kiedyś była dla mnie skarbnicą wiedzy i rozwinęła światopoglądowo. Dziś jest widzę braki warsztatowe, brak głębi lub manipulacje, mielenie opowiastek bez pointy, subtelne podkreślanie i wywyższanie lewicowej ideologii wśród alterglobalistów i ludzi moralnych. Niemniej nadal ma w sobie sporo interesujących kwitów na...
więcej Pokaż mimo toPrzypomniałam sobie tą książkę, z ciekawości czy po prawie dwudziestu latach coś się zmieniło. Niestety nie, autorka trafnie przewidziała obrandowanie świata. Biznes po prostu lepiej się maskuje.
Przypomniałam sobie tą książkę, z ciekawości czy po prawie dwudziestu latach coś się zmieniło. Niestety nie, autorka trafnie przewidziała obrandowanie świata. Biznes po prostu lepiej się maskuje.
Pokaż mimo toBardzo dobra książka o tym jak na życie codzienne ludzi rósł wpływ reklamy, marek i brandingu. Książka o wpływie marek na młodzież, edukację, politykę i gospodarkę. Miejscami przerażająca, miejscami dająca nadzieję na to, że ludzie nie do końca dadzą obradować całe swoje życie i każdy jego aspekt. To jest książka zarówno dla tych, którzy nie poddają się wszechotaczających nas reklamom, ale i dla tych, którzy decyzje zakupowe podejmują zgodnie z modą.
Bardzo dobra książka o tym jak na życie codzienne ludzi rósł wpływ reklamy, marek i brandingu. Książka o wpływie marek na młodzież, edukację, politykę i gospodarkę. Miejscami przerażająca, miejscami dająca nadzieję na to, że ludzie nie do końca dadzą obradować całe swoje życie i każdy jego aspekt. To jest książka zarówno dla tych, którzy nie poddają się wszechotaczających...
więcej Pokaż mimo toCzytając cały czas miałam wrażenie, że autorka krytykuje pewne zjawiska dla samej krytyki. Przewijało się też wskazywanie realnych problemów, jednak nie wydaje mi się, by Klein podeszła do nich wystarczająco na wielu płaszczyznach, pominęła pewne kwestie.
Czytając cały czas miałam wrażenie, że autorka krytykuje pewne zjawiska dla samej krytyki. Przewijało się też wskazywanie realnych problemów, jednak nie wydaje mi się, by Klein podeszła do nich wystarczająco na wielu płaszczyznach, pominęła pewne kwestie.
Pokaż mimo toSpecyficzna książka i zdecydowanie nie dla każdego. Mogę spokojnie napisać, że nawet nudna. Jednakże w książce są opisane tematy, które dość często nie pojawiają się w innych publikacjach. Na pewno książka jest dla tych, co chcą poszerzyć wiedzę odnośnie tematu marek i ich wpływu na nasz świat. Temat bardzo niszowy, dlatego napisałem, że książka może być nudna.
Specyficzna książka i zdecydowanie nie dla każdego. Mogę spokojnie napisać, że nawet nudna. Jednakże w książce są opisane tematy, które dość często nie pojawiają się w innych publikacjach. Na pewno książka jest dla tych, co chcą poszerzyć wiedzę odnośnie tematu marek i ich wpływu na nasz świat. Temat bardzo niszowy, dlatego napisałem, że książka może być nudna.
Pokaż mimo toŚwietny temat, ale podany w wyjątkowo niestrawny sposób.
Świetny temat, ale podany w wyjątkowo niestrawny sposób.
Pokaż mimo toNie jest to łatwa książka, zarówno przez objętość, jak i przez temat. Niewątpliwie warto się z nią zapoznać, choć trochę człowiekowi ucieka optymizm czytając o brandingu i nadużyciach. Jest w tym niby iskra nadziei na koniec, ale niewątpliwie czytanie tego w 2021 daje pewną perspektywę... Z drugiej strony brakuje mi danych, by stwierdzić co się zmieniło, czy jak to działa na naszym poletku. Ta książka z jednej strony opisuje zjawiska powszechne, z drugiej jest zanurzona w Ameryce lat 90.
W tej książce jest wspomniany Bernie Sanders oraz "umówiłam się z nimi w Word Trade Center" i obydwa te fakty są nieco dziwne.
Nie jest to łatwa książka, zarówno przez objętość, jak i przez temat. Niewątpliwie warto się z nią zapoznać, choć trochę człowiekowi ucieka optymizm czytając o brandingu i nadużyciach. Jest w tym niby iskra nadziei na koniec, ale niewątpliwie czytanie tego w 2021 daje pewną perspektywę... Z drugiej strony brakuje mi danych, by stwierdzić co się zmieniło, czy jak to działa...
więcej Pokaż mimo to