forum Oficjalne Aktualności
Czytamy w weekend
W ten weekend przypada 100. rocznica odzyskania przez Polskę niepodległości. Mamy nadzieję, że tę radosną rocznicę spędzicie w dobrym towarzystwie i uczcicie ciekawą lekturą. W Poznaniu 11 listopada przypadają także imieniny ulicy Święty Marcin i z tej okazji poznaniacy objadają się pysznymi rogalami.
Zobacz pełną treśćodpowiedzi [270]
"Z zimną krwią"Z zimną krwią oraz"W poszukiwaniu mądrości życia"W poszukiwaniu mądrości życia. 100 opowiastek z całego świata :)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postUwielbiam "Z zimną krwią", to jeden z moich ulubieńców. Niestety na już czytałam ją tyle razy, że prawie na pamięć już umiem.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postMoże i ja zaliczę ją do ulubionych książek:)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Powoli zabieram się za zimowe tematy: Za stare grzechy
Potem wracam do Gutowa: Cukiernia pod Amorem. Hryciowie
Będę kończyć najwspanialszą Zgrozę w Dunwich i inne przerażające opowieści
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post"Przypadek Charlesa Dextera Warda" oraz "W górach szaleństwa" to moim skromnym zdaniem najlepsze opowiadania z tego zbioru :)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postDla mnie na razie najlepszy był właśnie "Przypadek Charlesa Dextera Warda", ale "W górach szaleństwa" też było rewelacyjne, chociaż uwielbiam też "Zgrozę w Dunwich" czy "Widmo nad Innsmouth". I w sumie "Szepczącego w ciemności" też... Jak widać chyba nie umiem ich uszeregować w kolejności od najlepszego do najsłabszego, wiem tylko, że na podium umieściłbym...
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcejNadgryzam wczorajKuszenie losu , nadgryzłam dziś Rozstanie i chyba tym bardziej rozczarowujące, gdy przeczytało się ostatnio Wszystko czego wam nie powiedziałam . Zatem raczej skupię się na Wspólne Korzenie. Od Mojżesza Do Mahometa
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcejOstatni Namsara Kontynuuję przygodę w świecie, gdzie opowiadanie pewnych opowieści zatruwa samego opowiadającego dochodząc z czasem do śmierci. I gdzie dawniej istnieli jeźdźcy smoków, ale nagle one zwróciły się przeciw ludziom stając się od tamtego momentu śmiertelnie niebezpiecznymi stworzeniami. I gdzie wierzenia są historią,...
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcejKontynuuje przygodę z Wszystko, co lśni a w międzyczasie będę podczytywać Życie pasterza oraz Kształt wody
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postNie znam tylko "Życia pasterza" i ciekawa jestem co o niej napiszesz :) Pozostałe dwie, według mnie bardzo dobre.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postKończę Pachnidło. Historia pewnego mordercy i zacznę Lot nad kukułczym gniazdem lub Złodziejka książek
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postJakbym miała do wyboru Lot i Złodziejkę to zdecydowanie to pierwsze.. na szczęście nie muszę, bo obie pozycje już przeczytane.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postKończę Pasażer 23 a już w kolejce czeka Apartament w Paryżu
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Droga Królów
Nadszedł czas aby zmierzyć się z tym opasłym dziełem :)
Mmm akurat za oknem idealna pogoda na długie posiedzenie z książką ;) i to nie jedną, choćby przy rogalu takim jak na zdjęciu, grzanym winie ;) albo jak kto woli ciepłej herbatce. Ja dziś upolowałam w bibliotece:
W pułapce
Apartament w Paryżu
Błękit zimny jak lód
Ciekawe co powiesz po przeczytaniu W pułapce;)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post