Opinie użytkownika
"Przyjaźń all inclusive" Karoliny Wilczyńskiej towarzyszyła mi w drodze do przyjaciółki. Stwierdziłam, że to idealna powieść na tę ośmiogodzinną podróż pociągiem. Trafiłam doskonale!
Barbara namówiła swoje dwie przyjaciółki z dawnych lat, Dorotę i Michalinę, na wspólną zagraniczną wycieczkę all inclusive na Maltę. Życie każdej z nich potoczyło się całkowicie inaczej, ale...
Czy Was też czasami dopada obawa, że nagle dotknie Was jakaś choroba? Może na dodatek taka, która jest rzadka, mało znana, a sami nie mieliście nawet pojęcia o jej istnieniu?
Życie Adama zmieniło się odkąd dowiedział się, że jest chory. Chociaż dobrze się kamufluje i niewiele osób wie o jego stanie zdrowia, to tak naprawdę jego rzeczywistość nie wygląda tak, jakby tego...
"Czasami nasz sposób myślenia to jedyna rzecz, która stoi na przeszkodzie do szczęścia."
Monika przeprowadza się do niewielkiego miasteczka, starając się wrócić do życia po śmierci swojej córeczki. Okazuje się, że nawet tam przeszłość szybko do niej wraca.
Cieszę się, że @sandra_pisze chwyciła za przysłowiowe pióro i zaczęła pisać powieści obyczajowe. Uwielbiam...
Kto z Was wie, że skończyłam studia prawnicze? Było to moim marzeniem od dzieciństwa i chociaż moja scieżka zawodowa poszła w zupełnie innym kierunku, to cieszę się, że udało mi się je zrealizować. 🥰
Nadal lubię wracać do tematów prawniczych, ale teraz już głównie w postaci powieści obyczajowych. Książka "Paragraf na miłość" @nataliasonska od razu przykuła moją uwagę i...
Dotychczas żadną książką @agata_przybylek nie oczarowała mnie tak bardzo jak powieścią "Nic piękniejszego od miłości". Jeszcze trochę ich mam przed sobą, ale coś czuję, że autorce trudno już będzie ją przebić. 💙
Lena marzy tylko o jednym - czym prędzej wyrwać się z domu pełnego przemocy, alkoholu i innych dysfunkcji. Pragnie zabrać ze sobą młodszego brata i wyjechać jak...
Przyjaciółka powiedziała mi, że jeszcze nie widziała, aby jakakolwiek inna książka wywołała we mnie takie emocje, jak "Tamtego lata". Ma rację. Chociaż skończyłam czytać ją przedwczoraj w nocy, to wciąż nie mogę się po niej pozbierać.
Moje odczucia są mocno subiektywne, ponieważ ta książka jest dla mnie mocno osobista. Wywołała we mnie masę wspomnień i to nie zawsze tych...
bezcenna. Nigdy nie pozwól, aby uczucie miłości zostało zdeptane oczekiwaniami, że ktoś, z kim jesteś, koniecznie musi coś dla ciebie robić. My, kobiety, jesteśmy tak wspaniale zorganizowane, że jak nikt inny potrafimy łączyć macierzyństwo z dbaniem o rodzinę i pracę. Bądź niezależna, słyszysz? Wiadomo, że mogą zdarzyć się momenty, kiedy będziesz musiała się na kimś oprzeć....
więcej Pokaż mimo toNiestety "Materiał na męża" spodobał mi się jeszcze mniej niż "Materiał na chłopaka", który oceniłam 6/10. Tu przez większość książki sytuację ratował Olivier, którego bardzo polubiłam. Niestety na koniec nawet on mnie rozczarował Za to Luc… dawno nikt mnie tak nie drażnił jak on. W obu częściach. Niby twierdził, że się zmienia na lepsze, ale ciężko było to dotrzec....
więcej Pokaż mimo to
"Pamiętaj, Fasolko, żeby wybrać chłopca, który zasadzi dla ciebie ogród, a nie tylko przyniesie kwiaty"
Ta powieść jest C U D O W N A. ♡ Zabawna, otulająca, chwytająca za serce, otwierająca oczy, inspirująca - rewelacyjna w każdym calu.
"The American Roommate Experiment" Eleny Armas spodobała mi się już od pierwszych stron, ale z każdą kolejną byłam nią zachwycona coraz...
Nie przychodzi mi łatwo opisanie swoich wrażeń po lekturze „Zostaliśmy na lodzie” autorstwa Klaudii Bianek. To moja druga książka tej autorki i jak „Życie po tobie” całkiem mi się podobało, tak tu byłam bardzo zawiedziona.
Zuza od najmłodszych lat trenuje łyżwiarstwo figurowe. Przed samymi świętami czekają ją kolejne zawody. Nie podoba jej się nagła zmiana trenera, ale...
Po świąteczną książkę „Bez ciebie nie ma świąt” Natalii Sońskiej sięgnęłam z nadzieją, że w końcu jakaś powieść tej autorki porządnie mnie zachwyci. Do tej pory każda, po którą sięgałam, była po prostu dobra. Szukam takiej, którą mogłabym nazwać swoim ulubieńcem. Taką spod jej pióra, którą mogłabym polecić w szczególności. Sporo pozytywnych wrażeń dotarło do mnie właśnie na...
więcej Pokaż mimo to„Dziś zanucę ci kolędę” Joanny Szarańskiej to kolejna świąteczna powieść, o której słyszałam wiele dobrego. To sprawiło, że z wielką ochotą zabrałam się za jej czytanie. Szczególnie, że już miałam okazję poznać trochę twórczości tej autorki, więc mniej więcej wiedziałam, czego mogę się spodziewać. Jednak tym razem jeszcze bardziej mnie zaskoczyła. I to bardzo...
więcej Pokaż mimo toPrzed sięgnięciem powieść „Zdążyć do domu na święta” Anny Chaber starałam się nie czytać opinii na jej temat. Mimo to docierały do mnie o niej same pozytywne słowa. Czytelnicy wspominali o ogromnych emocjach, łzach w oczach i trudności w odłożeniu tej książki, aż do przeczytania ostatniego zdania. Rozpoczynając lekturę starałam się nie mieć wygórowanych oczekiwań, jednak...
więcej Pokaż mimo toWśród tegorocznych świątecznych powieści moją uwagę zwróciła książka „Święta do wynajęcia” Karoliny Wilczyńskiej. Radosne uśmiechy starszego mężczyzny i małej dziewczynki widoczne na okładce od początku budziły we mnie pozytywne wibracje. Czułam, że ta pozycja stanie się bliska mojemu sercu. Intuicja mi podpowiadała, że Karolina Wilczyńska po powieści „Świąteczne życzenia”...
więcej Pokaż mimo to
Dobrze skończyć rok taką książką jak „Stokrotki w śniegu” Richarda Paula Evansa. Uwielbiam powieści tego autora, a tę chciałam przeczytać już od bardzo dawna. Cieszę się, że wreszcie miałam taką możliwość. W moich rękach jest te piękne niebieskie wydanie, które cały czas mnie zachwyca. Dobrze jest mieć ją w swojej domowej biblioteczce.
„Stokrotki w śniegu” to kolejna...
„Chcę, byś była w moim życiu”, to pierwsza książka Klaudii Muniak, jaką miałam okazję przeczytać. Byłam ogromnie ciekawa, czy polubię się z twórczością tej autorki.
Zuza jest dziennikarką mieszkającą w Londynie. Z pewnych powodów od lat nie obchodzi Świąt Bożego Narodzenia. W końcu postanawia to zmienić i na nowo poczuć ducha świąt ze swoich wspomnień. Przygotowania...
„Wypożyczalnia Świętych Mikołajów” Agaty Przybyłek, to pierwsza tegoroczna świąteczna powieść od wydawnictwa Czwarta Strona, po którą sięgnęłam. Również po raz pierwszy przeczytałam świąteczną książkę napisaną przez tę autorkę. Dotychczas czytałam jedynie „Bądź przy mnie zawsze” oraz opowiadanie z antologii „Przytulajka”.
Głównym motywem powieści jest tytułowa...
Książka pod tytułem „Śnieg otulił cię bielą” autorstwa Katarzyny Misiołek, to zimowa powieść obyczajowa z wątkiem kryminalnym. Przeczytałam ją rok temu i pamiętam, że bardzo mi się spodobała. Nie trafiła do grona moich ulubieńców, ale cieszyłam się, że po nią sięgnęłam. To była dobra odskocznia od powieści świątecznych, bez konieczności rezygnowania z zimowego...
więcej Pokaż mimo toGdybym miała wybrać jedną świąteczną książkę do przeczytania w tym roku, byłaby to „Listy Noel” Richarda Paula Evansa. Uwielbiam twórczość tego autora i już nie wyobrażam sobie świąt bez przeczytania jego kolejnej powieści utrzymanej w tym klimacie. Spod pióra Richarda Paula Evansa w ręce czytelników trafiają wartościowe dzieła pełne niesamowitej magii, mądrości i...
więcej Pokaż mimo to„Uśpione namiętności” Anny H. Niemczynow to zdecydowanie jedna z moich ulubionych książek przeczytanych w tym roku. Przyznam, że z powodu tytułu i imion głównych bohaterów sięgałam po nią trochę z obawą, czego mogę się spodziewać. Edward i Bella od razu kojarzą mi się ze „Zmierzchem”, a pojęcie „uśpione namiętności” z romansem rodem z harlequinów. Jednak czułam, że w tym...
więcej Pokaż mimo to