Opinie użytkownika
Jakiś czas temu przeczytałem całą serię o Breslau, fajnie było do tego wrócić. Jeżeli ktoś lubi Krajewskiego a jeszcze tego nie czytał to jak najbardziej polecam.
Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to"Arsenał" Marka Oramusa to bardzo dziwna książka, polskie sci-fi z lat '80. O ile część opisu wyprawy statku kosmicznego i spotkanie z tytułowym Arsenałem, czyli Niezidentyfikowanym Obiektem Kosmicznym nawet jest wciągająca, o tyle późniejsze wizje bohatera to już jakaś masakra, no ale mimo to przeczytałem do końca. Nie polecam, chyba, że najbardziej twardym fanom...
więcej Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo toKolejna część po "Księdze bez tytułu" i "Oku księżyca" książce autora, który podpisuje się jako "Anonim". NAjlepszy w tej książce nie jest Bourbon Kid, zimnokrwisty morderca pojawiający się po raz kolejny, tylko Sanchez, znany z poprzednich części barman z baru Tapioca. Bez niego ta część byłaby po prostu słaba. Mam nadzieję, że kolejna część będzie miała jeszcze więcej...
więcej Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo toDruga część serii o Sebastianie Bergmanie, psychologu współpracującym z policją (pierwsza część to Ciemne sekrety). Jak dla mnie rewelacja, świetny kryminał, bez wpadek fabularnych, z rosnącym ciągle napięciem. Ta część podobała mi się nawet bardziej niż część pierwsza. Polecam!
Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to
Dopiero niedawno skończyłem Metro 2033. Jakoś długo nie mogłem się za to zabrać. A jako, że na oficjalnej stronie jest wersja w pdf za darmo, to wystarczyło przekonwertować i spokonie dało się czytać na kindlu.
Sama książka była świetna, jak dla mnie 9/10. Najlepszy to chyba klimat, który wylewa się z każdej strony. Niedługo będę musiał nabyć kolejne części bo wciągnęła...
Paul Kearney: cykl Boże monarchie - kilka osób tu się zacwhwycało, mi się po prostu podobało. Jak dla mnie ta seria to taka solidna robota, jednak bez tego czegoś, co podpowiada - o! to było genialne! Bardzo dobrze przedstawiona historia, konsekwencja fabularna, widać, że autor przemyślał to od początku do końca. Ale mi z początku bardzo przeszkadzały różne klisze z...
więcej Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo toPaul Kearney: cykl Boże monarchie - kilka osób tu się zacwhwycało, mi się po prostu podobało. Jak dla mnie ta seria to taka solidna robota, jednak bez tego czegoś, co podpowiada - o! to było genialne! Bardzo dobrze przedstawiona historia, konsekwencja fabularna, widać, że autor przemyślał to od początku do końca. Ale mi z początku bardzo przeszkadzały różne klisze z...
więcej Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo toPaul Kearney: cykl Boże monarchie - kilka osób tu się zacwhwycało, mi się po prostu podobało. Jak dla mnie ta seria to taka solidna robota, jednak bez tego czegoś, co podpowiada - o! to było genialne! Bardzo dobrze przedstawiona historia, konsekwencja fabularna, widać, że autor przemyślał to od początku do końca. Ale mi z początku bardzo przeszkadzały różne klisze z...
więcej Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo toPaul Kearney: cykl Boże monarchie - kilka osób tu się zacwhwycało, mi się po prostu podobało. Jak dla mnie ta seria to taka solidna robota, jednak bez tego czegoś, co podpowiada - o! to było genialne! Bardzo dobrze przedstawiona historia, konsekwencja fabularna, widać, że autor przemyślał to od początku do końca. Ale mi z początku bardzo przeszkadzały różne klisze z...
więcej Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo toPaul Kearney: cykl Boże monarchie - kilka osób tu się zacwhwycało, mi się po prostu podobało. Jak dla mnie ta seria to taka solidna robota, jednak bez tego czegoś, co podpowiada - o! to było genialne! Bardzo dobrze przedstawiona historia, konsekwencja fabularna, widać, że autor przemyślał to od początku do końca. Ale mi z początku bardzo przeszkadzały różne klisze z...
więcej Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo toJacek Piekara: Ani słowa prawdy - kilka opowiadań o magu Arivaldzie, który bardzo przypomina Mordimera... aż za bardzo, sposób prowadzenia narracji to typowe dla Piekary krótkie opowiadania, z niby zaskakującym zakończeniem. Było po prostu ok.
Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo toEvžen Boček: Ostatnia arystokratka, Arystokratka w ukropie - perypetie rodziny czeskich emigrantów, którzy dziedziczą podupadający pałac w Czechach i wracają żeby się nim zająć. Takie coś zdecydowanie musi prowadzić do przezabawnych sytuacji, czy to związanych z różnicami kulturowymi, czy spięciami między wcześniejszymi rezydentami a nowymi właścicielami. Bardzo lekkie i...
więcej Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo toEvžen Boček: Ostatnia arystokratka, Arystokratka w ukropie - perypetie rodziny czeskich emigrantów, którzy dziedziczą podupadający pałac w Czechach i wracają żeby się nim zająć. Takie coś zdecydowanie musi prowadzić do przezabawnych sytuacji, czy to związanych z różnicami kulturowymi, czy spięciami między wcześniejszymi rezydentami a nowymi właścicielami. Bardzo lekkie i...
więcej Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo toMariusz Wollny: seria Krawawa Jutrznia - przygody syna Kacpra Ryksa, który też nazywa się... Kacper Ryx :) Tym razem Mariusz Wollny przenosi nas w bardzo ciekawe czasy dymitriad. Muszę przyznać, że czytało mi się o wiele lepiej niż wcześniejsze książki o ojcu głównego bohatera. O wiele więcej akcji, a mniej opisów. Jak dla mnie najlepsza była część pierwsza, kolejne trochę...
więcej Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo toMariusz Wollny: seria Krawawa Jutrznia - przygody syna Kacpra Ryksa, który też nazywa się... Kacper Ryx :) Tym razem Mariusz Wollny przenosi nas w bardzo ciekawe czasy dymitriad. Muszę przyznać, że czytało mi się o wiele lepiej niż wcześniejsze książki o ojcu głównego bohatera. O wiele więcej akcji, a mniej opisów. Jak dla mnie najlepsza była część pierwsza, kolejne trochę...
więcej Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo toMariusz Wollny: seria Krawawa Jutrznia - przygody syna Kacpra Ryksa, który też nazywa się... Kacper Ryx :) Tym razem Mariusz Wollny przenosi nas w bardzo ciekawe czasy dymitriad. Muszę przyznać, że czytało mi się o wiele lepiej niż wcześniejsze książki o ojcu głównego bohatera. O wiele więcej akcji, a mniej opisów. Jak dla mnie najlepsza była część pierwsza, kolejne trochę...
więcej Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo toTerry Pratchett: Równoumagicznienie - kolejny Pratchett. tym razem jedna z moich ulubionych serii - o czarownicach. Jedna z pierwszych powieści Pratchetta, i widać, tu właśnie zalążek całej serii o czarownicach, może dlatego nie oceniam jakoś wysoko tej książki.
Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo toPaweł Majka: Pokój światów - wyhaczona kiedyś przy okazji za jakieś 5 zł, a tu taka niespodzianka! Bardzo dobrze napisana, ciekawa wizja świata w którym na Ziemi wylądowali Marsjanie i... nie mogą wrócić bo przegrali z ludźmi, a rzeczy, które się dzieją na Ziemi po zastosowanej przez Marsjan broni to fundament tej książki. Ze względu na to dzieje się na kartach tej...
więcej Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo toTypowy Pratchett, mnóstwo humoru, szczególnie śmieszny pies Gaspode :) jednak ta książka nie zapadnie mi jakoś szczególnie w pamięć, była po prostu ok.
Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo toMichael Hjorth, Hans Rosenfeldt: Ciemne sekrety - bardzo dobry kryminał, tło całej sprawy, bohaterowie, każdy ze swoją historią, nie ma za dużo rzeczy do których można by się przyczepić od strony logicznej czy merytorycznej.
Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to