-
ArtykułyMamy dla was książki. Wygraj egzemplarz „Zaginionego sztetla” Maxa GrossaLubimyCzytać2
-
ArtykułyMoa Herngren, „Rozwód”: „Czy ten, który odchodzi i jest niewierny, zawsze jest tym złym?”BarbaraDorosz1
-
Artykuły„Dobry kryminał musi koncentrować się albo na przestępstwie, albo na ludziach”: mówi Anna SokalskaSonia Miniewicz1
-
ArtykułyDzień Dziecka już wkrótce – podaruj małemu czytelnikowi książkę! Przegląd promocjiLubimyCzytać2
Biblioteczka
2023-12-21
2022-02-10
"Jesteśmy dzisiaj świadkami przełomowych zmian w dziedzinie technologii. Powszechna dostępność Internetu, smartfony, geolokalizacja, cloud computing i Big Data dają zupełnie nowe możliwości w zakresie mobilności i odmaterializowania usług bankowych, które mogą być realizowane w czasie i miejscu najbardziej dogodnym dla klienta".
Tym razem książka z mojej branży. Bankowość ciągle się rozwija. Trudno za tymi zmianami nadążyć. Dużo tu praktycznych rad, wizji prognoz i planów. Są to scenariusze dla dużych i małych banków.
Wadą tej książki jest szybką deaktualizacja. To co autor opisuje jako prognozy na najbliższy czas, stało się już faktem.
"Jesteśmy dzisiaj świadkami przełomowych zmian w dziedzinie technologii. Powszechna dostępność Internetu, smartfony, geolokalizacja, cloud computing i Big Data dają zupełnie nowe możliwości w zakresie mobilności i odmaterializowania usług bankowych, które mogą być realizowane w czasie i miejscu najbardziej dogodnym dla klienta".
Tym razem książka z mojej branży. Bankowość...
2021-04-28
“Całą reklamę trzeba wynaleźć na nowo” - to hasło pozostaje nadal aktualne. Toscani próbował wstrząsnąć swoim spojrzeniem na reklamę. Potężnym uproszczeniem i nieprawdą jest twierdzenie, że tylko szokował.
Nasz świat potrzebował i potrzebuje wstrząsów oraz kulturowych trzęsień ziemi. Książka nadal aktualna.
“Całą reklamę trzeba wynaleźć na nowo” - to hasło pozostaje nadal aktualne. Toscani próbował wstrząsnąć swoim spojrzeniem na reklamę. Potężnym uproszczeniem i nieprawdą jest twierdzenie, że tylko szokował.
Nasz świat potrzebował i potrzebuje wstrząsów oraz kulturowych trzęsień ziemi. Książka nadal aktualna.
2017-02-20
"Kto chce, niech nazywa twój pomysł szalonym, a ty pędź naprzód, nie zatrzymuj się. Nawet nie myśl o odpoczynku, póki nie dotrzesz do celu i nie zastanawiaj się zbyt często, gdzie ów cel się znajduje. Cokolwiek się zdarzy, nie zatrzymuj się".
Wiecie kim jest Phil Knight? Ja do momentu przeczytania tej książki nie miałem pojęcia, kto stoi za powstaniem, rozwojem i sukcesami firmy Nike. "Sztuka zwycięstwa" nie jest moralizatorskim quasi poradnikiem jak odnieść sukces. To szczera, miejscami gorzka opowieść o wątpliwościach, nieustających wyborach, a przede wszystkim o trudnościach prowadzenia własnej firmy. To opowieść o pasji, szczęściu i uporze w realizacji marzeń oraz poszukiwaniu własnego miejsca w świecie. Szalenie inspirująca.
"Kto chce, niech nazywa twój pomysł szalonym, a ty pędź naprzód, nie zatrzymuj się. Nawet nie myśl o odpoczynku, póki nie dotrzesz do celu i nie zastanawiaj się zbyt często, gdzie ów cel się znajduje. Cokolwiek się zdarzy, nie zatrzymuj się".
Wiecie kim jest Phil Knight? Ja do momentu przeczytania tej książki nie miałem pojęcia, kto stoi za powstaniem, rozwojem i sukcesami...
2018-02-23
Ciekawe spojrzenie na jeden z największych klubów piłkarskich na świecie (którego nota bene fanem nie jestem). Autor wykorzystał doświadczenie nabyte w Goldman Sachs, Mckinsey&Company oraz Columbia Business School i stworzył kompleksowe studium działania Realu Madryt. Drobiazgowo, nie szczędząc języka korporacyjnego opisuje zrównoważony model ekonomiczno - sportowy, który od lat sprawdza się w Realu. W efekcie otrzymaliśmy obraz przedsiębiorstwa sportowego, którego strategia na boisku poza nim, oparta jest na kulturze i systemie wartości pochodzącym od członków społeczności. Społeczności dla której piłka nożna jest metaforą życia, pozwalającą zrozumieć kim są, która pozwala im związać się z czymś większym niż oni sami, bo świat futbolu to świat przesady i nadmiaru.
Ciekawe spojrzenie na jeden z największych klubów piłkarskich na świecie (którego nota bene fanem nie jestem). Autor wykorzystał doświadczenie nabyte w Goldman Sachs, Mckinsey&Company oraz Columbia Business School i stworzył kompleksowe studium działania Realu Madryt. Drobiazgowo, nie szczędząc języka korporacyjnego opisuje zrównoważony model ekonomiczno - sportowy, który...
więcej mniej Pokaż mimo to2019-05-14
Profesor Bralczyk napisał niezwykły przewodnik po świecie reklamy. Szczegółowo opisuje reguły gry, która toczy się między nadawcą a odbiorcą reklamy. Poznajemy reklamowe sztuczki, słowa klucz i różne formy manipulacji. Autor analizuje prawdziwe reklamy nie tylko pod względem językowym, ale również jej odniesienia do popkultury.
Profesor Bralczyk napisał niezwykły przewodnik po świecie reklamy. Szczegółowo opisuje reguły gry, która toczy się między nadawcą a odbiorcą reklamy. Poznajemy reklamowe sztuczki, słowa klucz i różne formy manipulacji. Autor analizuje prawdziwe reklamy nie tylko pod względem językowym, ale również jej odniesienia do popkultury.
Pokaż mimo to2017-08-21
Bardzo dobrze napisana biografia Steve Jobsa - współtwórcy firm Apple, Next, ojca sukcesu Pixara. Autorowi należą się gratulacje, że nie poddał się wszechogarniającej tendencji Jobsa do kontroli i napisał książkę bez jego nacisków. Nie wyszła z tego laurka. Otrzymaliśmy obraz człowieka inteligentnego i charyzmatycznego, wielkiego motywatora, technologicznego i marketingowego geniusza oraz estety. Ale również człowieka pełnego słabości, który poważne problemy wybierał ze swojej świadomości, a na niepowodzenia reagował płaczem. Jobs to człowiek z polem zniekształcania rzeczywistości, o zero jedynkowym sposobie widzenia świata: ludzie, ich praca byli albo genialni albo do niczego. Praca z nim nie była łatwa, ale jej efekty na zawsze zmieniły świat.
Bardzo dobrze napisana biografia Steve Jobsa - współtwórcy firm Apple, Next, ojca sukcesu Pixara. Autorowi należą się gratulacje, że nie poddał się wszechogarniającej tendencji Jobsa do kontroli i napisał książkę bez jego nacisków. Nie wyszła z tego laurka. Otrzymaliśmy obraz człowieka inteligentnego i charyzmatycznego, wielkiego motywatora, technologicznego i...
więcej mniej Pokaż mimo to2017-11-06
Fabularyzowana historia rywalizacji firm Nintendo i Sega, która zdefiniowała dzisiejsze, biznesowe postrzeganie gier i graczy. Znakomita książka nie tylko dla graczy, czy fanów retrogamingu ale przede wszystkim dla osób zajmujących się marketingiem.
Fabularyzowana historia rywalizacji firm Nintendo i Sega, która zdefiniowała dzisiejsze, biznesowe postrzeganie gier i graczy. Znakomita książka nie tylko dla graczy, czy fanów retrogamingu ale przede wszystkim dla osób zajmujących się marketingiem.
Pokaż mimo to2012-02-28
Książka Davida Browna, który prowadzi popularny podcast o rywalizacji najsłynniejszych marek na świecie. W swojej książce autor opowiada o sukcesach i porażkach wielkich firm. Konstrukcja książki opiera się na radach Sun Zi Przedstawia, jak strategiczne zagrywki i cechy charakteru wpływają na wynik walki o rynek. Książka zawiera wiele ciekawych anegdot, analiz i lekcji, które mogą być przydatne dla każdego, kto chce założyć własną firmę lub zrozumieć mechanizmy biznesu.
Książka Davida Browna, który prowadzi popularny podcast o rywalizacji najsłynniejszych marek na świecie. W swojej książce autor opowiada o sukcesach i porażkach wielkich firm. Konstrukcja książki opiera się na radach Sun Zi Przedstawia, jak strategiczne zagrywki i cechy charakteru wpływają na wynik walki o rynek. Książka zawiera wiele ciekawych anegdot, analiz i lekcji,...
więcej Pokaż mimo to