Język na sprzedaż czyli o tym, jak język służy reklamie i jak reklama używa języka

Okładka książki Język na sprzedaż czyli o tym, jak język służy reklamie i jak reklama używa języka Jerzy Bralczyk
Okładka książki Język na sprzedaż czyli o tym, jak język służy reklamie i jak reklama używa języka
Jerzy Bralczyk Wydawnictwo: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne (GWP) biznes, finanse
146 str. 2 godz. 26 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne (GWP)
Data wydania:
2004-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2004-01-01
Liczba stron:
146
Czas czytania
2 godz. 26 min.
Język:
polski
ISBN:
9788374891882
Tagi:
psychologia reklamy marketing
Średnia ocen

6,9 6,9 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Zdrowy język. Dla lekarza, dla pacjenta Jerzy Bralczyk, Artur Mamcarz
Ocena 6,6
Zdrowy język. ... Jerzy Bralczyk, Art...
Okładka książki Bralczyk o sobie Jerzy Bralczyk, Paweł Goźliński, Karolina Oponowicz
Ocena 7,3
Bralczyk o sobie Jerzy Bralczyk, Paw...
Okładka książki A bodaj ci nóżka spuchła, czyli co nas śmieszyło i śmieszy Jerzy Bralczyk, Michał Ogórek
Ocena 6,1
A bodaj ci nóż... Jerzy Bralczyk, Mic...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,9 / 10
114 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
23
20

Na półkach:

Książka ciekawa. Ale to taki poparty ogromem przykładów wykład pana profesora o języku w reklamie. Szukałem w niej porady jak tworzyć tego typu treści w sprzedaży (maile, oferty),ale po jej przeczytaniu wciąż tego nie wiem

Książka ciekawa. Ale to taki poparty ogromem przykładów wykład pana profesora o języku w reklamie. Szukałem w niej porady jak tworzyć tego typu treści w sprzedaży (maile, oferty),ale po jej przeczytaniu wciąż tego nie wiem

Pokaż mimo to

avatar
341
51

Na półkach: , , ,

Myślę, że ta książka jest trochę niedoceniona. Ta publikacja jest absolutnie ponadczasowa- mimo, że teraz po 20 latach stosuje się dodatkowe środki wyrazu (jak np. Social Media) - to i tak można sięgnąć po tę książkę i uzupełnić wiedzę z zakresu reklamy i budowania tekstów (sloganów) tak częstych w tych nowych formach reklamy.

Myślę, że ta książka jest trochę niedoceniona. Ta publikacja jest absolutnie ponadczasowa- mimo, że teraz po 20 latach stosuje się dodatkowe środki wyrazu (jak np. Social Media) - to i tak można sięgnąć po tę książkę i uzupełnić wiedzę z zakresu reklamy i budowania tekstów (sloganów) tak częstych w tych nowych formach reklamy.

Pokaż mimo to

avatar
10
11

Na półkach:

Książka bardzo "techniczna" - naukowo wytłumaczone stosowane w reklamie elementy języka polskiego. Tłumaczone z charakterystycznym dla autora przymrużeniem oka. Książka bardziej o języku niż reklamie, jednak na bardzo wysokim poziomie merytorycznym. Serdecznie polecam

Książka bardzo "techniczna" - naukowo wytłumaczone stosowane w reklamie elementy języka polskiego. Tłumaczone z charakterystycznym dla autora przymrużeniem oka. Książka bardziej o języku niż reklamie, jednak na bardzo wysokim poziomie merytorycznym. Serdecznie polecam

Pokaż mimo to

avatar
1013
695

Na półkach: , ,

Profesor Bralczyk napisał niezwykły przewodnik po świecie reklamy. Szczegółowo opisuje reguły gry, która toczy się między nadawcą a odbiorcą reklamy. Poznajemy reklamowe sztuczki, słowa klucz i różne formy manipulacji. Autor analizuje prawdziwe reklamy nie tylko pod względem językowym, ale również jej odniesienia do popkultury.

Profesor Bralczyk napisał niezwykły przewodnik po świecie reklamy. Szczegółowo opisuje reguły gry, która toczy się między nadawcą a odbiorcą reklamy. Poznajemy reklamowe sztuczki, słowa klucz i różne formy manipulacji. Autor analizuje prawdziwe reklamy nie tylko pod względem językowym, ale również jej odniesienia do popkultury.

Pokaż mimo to

avatar
171
79

Na półkach:

Językoznawczo-popularnonaukowe spojrzenie na zagadnienie reklamy. Polecam każdemu zainteresowanemu zarówno tworzeniem treści reklamowych, jak i chcącemu bronić się przed przekazem perswazyjnym.

Językoznawczo-popularnonaukowe spojrzenie na zagadnienie reklamy. Polecam każdemu zainteresowanemu zarówno tworzeniem treści reklamowych, jak i chcącemu bronić się przed przekazem perswazyjnym.

Pokaż mimo to

avatar
1077
280

Na półkach:

Wyśmienite dzieło. Trochę mniej humoru niż w innych pracach Pana Profesora, jednak to bardziej pozycja naukowa niż popularyzatorska. Z jednej strony można uczyć się z tej książki zasad reklamy, z drugiej można poznać mechanizmy, którym jesteśmy poddawani jako konsumenci. Swoim studentom zawsze powtarzam, że reklama ma na celu wytworzenie stanu permanentnego niezaspokojenia. Z tej książki dowiadujemy się jak to się robi. Warto się zapoznać, może uda się oprzeć choć troszkę?

Wyśmienite dzieło. Trochę mniej humoru niż w innych pracach Pana Profesora, jednak to bardziej pozycja naukowa niż popularyzatorska. Z jednej strony można uczyć się z tej książki zasad reklamy, z drugiej można poznać mechanizmy, którym jesteśmy poddawani jako konsumenci. Swoim studentom zawsze powtarzam, że reklama ma na celu wytworzenie stanu permanentnego niezaspokojenia....

więcej Pokaż mimo to

avatar
346
58

Na półkach: ,

Publikacja dla tych, którzy badają świat reklamy lat 90. XX wieku, ale na pewno nie dla tych, którzy chcą coś praktycznego się nauczyć i zastosować wiedzę teraz. Skansen, ale i tak mam sentyment do prof. Bralczyka.

Publikacja dla tych, którzy badają świat reklamy lat 90. XX wieku, ale na pewno nie dla tych, którzy chcą coś praktycznego się nauczyć i zastosować wiedzę teraz. Skansen, ale i tak mam sentyment do prof. Bralczyka.

Pokaż mimo to

avatar
26
12

Na półkach:

podoba mi się

podoba mi się

Pokaż mimo to

avatar
239
53

Na półkach: ,

W pełen humoru i przystępny sposób autor wyjaśnia zasady "słów cięcia-gięcia". Obowiązkowa lektura dla wszystkich, którzy lubią bawić się słowem i wyciskać je jak cytrynę.

W pełen humoru i przystępny sposób autor wyjaśnia zasady "słów cięcia-gięcia". Obowiązkowa lektura dla wszystkich, którzy lubią bawić się słowem i wyciskać je jak cytrynę.

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    236
  • Przeczytane
    179
  • Posiadam
    40
  • Teraz czytam
    7
  • Reklama
    4
  • Językoznawstwo
    3
  • 2018
    3
  • Polecone
    2
  • Studia
    2
  • Marketing
    2

Cytaty

Podobne książki

Przeczytaj także