Język na sprzedaż czyli o tym, jak język służy reklamie i jak reklama używa języka
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne (GWP)
- Data wydania:
- 2004-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2004-01-01
- Liczba stron:
- 146
- Czas czytania
- 2 godz. 26 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788374891882
- Tagi:
- psychologia reklamy marketing
Reklama może być przedstawiona jako specyficzna gra między nadawcą a odbiorcą. W grze jest wiele zabawy i wiele walki. A także dynamizmu. Role jednak są stałe - nadawca i odbiorca reklamy się nimi nie zamieniają. Nie staram się kibicować żadnemu z nich. Jeśli ktoś zechce, może dostrzec w tej książce instrukcję dla nadawcy, jak nie
dać się przyłapać na przekraczaniu reguł porozumienia, jak manipulować i zjednywać. Jak wygrać z klientem. Ale może to być również instrukcja dla konsumenta, jak nie dać się zmanipulować, jak rozpoznaćpróby przekroczenia reguł rzetelnego nakłaniania. Jak z reklamą nieprzegrać. Chciałbym, żeby to była też instrukcja dla wszystkich: jak świadomie przeżyć nieuniknioną przygodę z reklamą.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Oceny
Książka na półkach
- 236
- 179
- 40
- 7
- 4
- 3
- 3
- 2
- 2
- 2
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Język na sprzedaż czyli o tym, jak język służy reklamie i jak reklama używa języka
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE
Książka ciekawa. Ale to taki poparty ogromem przykładów wykład pana profesora o języku w reklamie. Szukałem w niej porady jak tworzyć tego typu treści w sprzedaży (maile, oferty),ale po jej przeczytaniu wciąż tego nie wiem
Książka ciekawa. Ale to taki poparty ogromem przykładów wykład pana profesora o języku w reklamie. Szukałem w niej porady jak tworzyć tego typu treści w sprzedaży (maile, oferty),ale po jej przeczytaniu wciąż tego nie wiem
Pokaż mimo toMyślę, że ta książka jest trochę niedoceniona. Ta publikacja jest absolutnie ponadczasowa- mimo, że teraz po 20 latach stosuje się dodatkowe środki wyrazu (jak np. Social Media) - to i tak można sięgnąć po tę książkę i uzupełnić wiedzę z zakresu reklamy i budowania tekstów (sloganów) tak częstych w tych nowych formach reklamy.
Myślę, że ta książka jest trochę niedoceniona. Ta publikacja jest absolutnie ponadczasowa- mimo, że teraz po 20 latach stosuje się dodatkowe środki wyrazu (jak np. Social Media) - to i tak można sięgnąć po tę książkę i uzupełnić wiedzę z zakresu reklamy i budowania tekstów (sloganów) tak częstych w tych nowych formach reklamy.
Pokaż mimo toKsiążka bardzo "techniczna" - naukowo wytłumaczone stosowane w reklamie elementy języka polskiego. Tłumaczone z charakterystycznym dla autora przymrużeniem oka. Książka bardziej o języku niż reklamie, jednak na bardzo wysokim poziomie merytorycznym. Serdecznie polecam
Książka bardzo "techniczna" - naukowo wytłumaczone stosowane w reklamie elementy języka polskiego. Tłumaczone z charakterystycznym dla autora przymrużeniem oka. Książka bardziej o języku niż reklamie, jednak na bardzo wysokim poziomie merytorycznym. Serdecznie polecam
Pokaż mimo toProfesor Bralczyk napisał niezwykły przewodnik po świecie reklamy. Szczegółowo opisuje reguły gry, która toczy się między nadawcą a odbiorcą reklamy. Poznajemy reklamowe sztuczki, słowa klucz i różne formy manipulacji. Autor analizuje prawdziwe reklamy nie tylko pod względem językowym, ale również jej odniesienia do popkultury.
Profesor Bralczyk napisał niezwykły przewodnik po świecie reklamy. Szczegółowo opisuje reguły gry, która toczy się między nadawcą a odbiorcą reklamy. Poznajemy reklamowe sztuczki, słowa klucz i różne formy manipulacji. Autor analizuje prawdziwe reklamy nie tylko pod względem językowym, ale również jej odniesienia do popkultury.
Pokaż mimo toJęzykoznawczo-popularnonaukowe spojrzenie na zagadnienie reklamy. Polecam każdemu zainteresowanemu zarówno tworzeniem treści reklamowych, jak i chcącemu bronić się przed przekazem perswazyjnym.
Językoznawczo-popularnonaukowe spojrzenie na zagadnienie reklamy. Polecam każdemu zainteresowanemu zarówno tworzeniem treści reklamowych, jak i chcącemu bronić się przed przekazem perswazyjnym.
Pokaż mimo toWyśmienite dzieło. Trochę mniej humoru niż w innych pracach Pana Profesora, jednak to bardziej pozycja naukowa niż popularyzatorska. Z jednej strony można uczyć się z tej książki zasad reklamy, z drugiej można poznać mechanizmy, którym jesteśmy poddawani jako konsumenci. Swoim studentom zawsze powtarzam, że reklama ma na celu wytworzenie stanu permanentnego niezaspokojenia. Z tej książki dowiadujemy się jak to się robi. Warto się zapoznać, może uda się oprzeć choć troszkę?
Wyśmienite dzieło. Trochę mniej humoru niż w innych pracach Pana Profesora, jednak to bardziej pozycja naukowa niż popularyzatorska. Z jednej strony można uczyć się z tej książki zasad reklamy, z drugiej można poznać mechanizmy, którym jesteśmy poddawani jako konsumenci. Swoim studentom zawsze powtarzam, że reklama ma na celu wytworzenie stanu permanentnego niezaspokojenia....
więcej Pokaż mimo toPublikacja dla tych, którzy badają świat reklamy lat 90. XX wieku, ale na pewno nie dla tych, którzy chcą coś praktycznego się nauczyć i zastosować wiedzę teraz. Skansen, ale i tak mam sentyment do prof. Bralczyka.
Publikacja dla tych, którzy badają świat reklamy lat 90. XX wieku, ale na pewno nie dla tych, którzy chcą coś praktycznego się nauczyć i zastosować wiedzę teraz. Skansen, ale i tak mam sentyment do prof. Bralczyka.
Pokaż mimo topodoba mi się
podoba mi się
Pokaż mimo toW pełen humoru i przystępny sposób autor wyjaśnia zasady "słów cięcia-gięcia". Obowiązkowa lektura dla wszystkich, którzy lubią bawić się słowem i wyciskać je jak cytrynę.
W pełen humoru i przystępny sposób autor wyjaśnia zasady "słów cięcia-gięcia". Obowiązkowa lektura dla wszystkich, którzy lubią bawić się słowem i wyciskać je jak cytrynę.
Pokaż mimo to