Analiza w produkcji gier wideo: Tom I - Wprowadzenie i analiza rynku
- Kategoria:
- poradniki
- Cykl:
- Analiza w produkcji gier (tom 1)
- Seria:
- Analiza w produkcji gier
- Wydawnictwo:
- dev2dev
- Data wydania:
- 2023-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2023-01-01
- Liczba stron:
- 376
- Czas czytania
- 6 godz. 16 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788393942237
- Tagi:
- analiza poradnik gry produkcja producent wykonawczy
"Analiza w produkcji gier" to kompleksowy, trzytomowy przewodnik, skierowany do osób zainteresowanych wykorzystaniem danych w procesie tworzenia gier.
Niezależnie od tego, czy jesteś doświadczonym producentem, aspirującym managerem lub pragniesz założyć i prowadzić własne studio, ta książka dostarczy Ci niezbędnej wiedzy i narzędzi, aby zbudować solidne fundamenty sukcesu w gamedevie.
Odkryj, jak wykorzystać potencjał danych w produkcji gier i przekształcić je w wartościowe informacje. Autor, doświadczony ekspert z branży gier, przeprowadzi Cię przez proces gromadzenia, analizy i interpretacji danych, ułatwiające podejmowanie strategicznych decyzji w celu poprawy jakości gier, optymalizacji procesów produkcyjnych i zwiększenia zysków.
Książka "Analiza w produkcji gier" oferuje praktyczne wskazówki dotyczące wykorzystania różnych narzędzi analitycznych, modelowania danych, prognozowania trendów rynkowych i oceny efektywności działań marketingowych. Poznasz strategie, które pomogą Ci lepiej zrozumieć preferencje graczy, dostosować swoje produkcje do ich oczekiwań i tworzyć gry, które wyróżniają się na konkurencyjnym rynku.
Rozbuduj swoje umiejętności zarządzania projektem, pracuj efektywnie z zespołem twórczym i prowadź skuteczną komunikację w środowisku twórców gier. Książka pokaże Ci, jak stworzyć harmonijne połączenie kreatywności, technologii i danych, które będą podstawą sukcesu Twojej kariery w produkcji gier.
Nie trać czasu na zgadywanie i podejmowanie nieprzemyślanych decyzji. Otwórz tę książkę i naucz się wykorzystywać potęgę danych w produkcji gier, aby osiągnąć niezwykłe rezultaty. Przygotuj się na ekscytującą podróż przez świat analizy danych w produkcji gier.
W serii znajdziesz:
Tom I - Wprowadzenie i analiza rynku
Tom II - Analiza graczy, konkurencji i technologiczna
Tom III - Analiza kosztów i ryzyka
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Analiza w produkcji gier wideo: Tom I - Wprowadzenie i analiza rynku
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE