Biznes społecznościowy. MLM moimi oczami

Okładka książki Biznes społecznościowy. MLM moimi oczami Katarzyna Trawińska
Okładka książki Biznes społecznościowy. MLM moimi oczami
Katarzyna Trawińska Wydawnictwo: Onepress biznes, finanse
184 str. 3 godz. 4 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Onepress
Data wydania:
2022-01-12
Data 1. wyd. pol.:
2022-01-12
Liczba stron:
184
Czas czytania
3 godz. 4 min.
Język:
polski
ISBN:
9788328388796
Tagi:
biznes mlm marketing ebiznes
Średnia ocen

0,0 0,0 / 10
Ta książka nie została jeszcze oceniona NIE MA JESZCZE DYSKUSJI

Bądź pierwszy - oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Okładka książki AI w strategii. Rewolucja sztucznej inteligencji w zarządzaniu Dariusz Jemielniak, Aleksandra Przegalińska
Ocena 6,4
AI w strategii... Dariusz Jemielniak,...
Okładka książki Startupowcy. Jak polskie start-upy podbijają świat Krzysztof Domaradzki, Artur Kurasiński
Ocena 7,2
Startupowcy. J... Krzysztof Domaradzk...
Okładka książki Inwestowanie w wartość. Od Grahama do Buffetta Erin Bellissimo, Mark A. Cooper, Bruce C. Greenwald, Judd Kahn, Tano Santos
Ocena 6,4
Inwestowanie w... Erin Bellissimo, Ma...
Okładka książki B2B E-commerce. Podręcznik menedżera Justyna Skorupska, Piotr Truszkowski
Ocena 8,0
B2B E-commerce... Justyna Skorupska, ...
Okładka książki Podatki i składki w działalności przedsiębiorców Paweł Felis, Marcin Jamroży, Joanna Szlęzak-Matusewicz
Ocena 7,7
Podatki i skła... Paweł Felis, Marcin...
Okładka książki Bankructwa. Tom 3. Przedsiębiorstwa i konsumenci Andrzej Tokarski, Maciej Tokarski
Ocena 6,7
Bankructwa. To... Andrzej Tokarski, M...
Okładka książki Badanie wartości szacunkowych w praktyce rewizji finansowej Anna Staszel, Paweł Zieniuk
Ocena 6,0
Badanie wartoś... Anna Staszel, Paweł...
Okładka książki Świat na sprzedaż. Kulisy dziennikarskiego śledztwa w sprawie handlu zasobami Ziemi Javier Blas, Jack Farchy
Ocena 7,4
Świat na sprze... Javier Blas, Jack F...

Oceny

Średnia ocen
0,0 / 10
0 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
0
0

Na półkach:

Zadziwiła mnie ta książka. Myślałam, że to kolejne drukowane peany na cześć MLM, a tu same fakty, mądre rady i to bez koloryzowania. Tego typu książki udało mi się doczytać co najwyżej w trzech czwartych zawartości i to często z trudem przymuszając się niejako, żeby jednak dać im szansę. Tę książkę przeczytałam na wydechu i to z wielką przyjemnością. Naprawdę bardzo mądrze i spójnie napisana, bez powtarzania się i zapychania stron. Dla mnie to była opowieść doświadczonej, mądrej i pokornej kobiety, która rozumie ten biznes i ludzi, którzy go tworzą.

Zadziwiła mnie ta książka. Myślałam, że to kolejne drukowane peany na cześć MLM, a tu same fakty, mądre rady i to bez koloryzowania. Tego typu książki udało mi się doczytać co najwyżej w trzech czwartych zawartości i to często z trudem przymuszając się niejako, żeby jednak dać im szansę. Tę książkę przeczytałam na wydechu i to z wielką przyjemnością. Naprawdę bardzo mądrze...

więcej Pokaż mimo to

avatar
43
43

Na półkach:

Dla kogo? Osób zastanawiających się nad wyborem własnego modelu biznesowego i sposobu sprzedaży swoich produktów. Także dla tych, którzy już prowadzą „własne biznesy” i zauważają, że tradycyjny sposób sprzedaży nie jest aż tak efektywny jak tego oczekują i szukają alternatyw.
Ale… Nie tylko.
Równie dobrze przyda się osobom, które chcą zrozumieć działanie różnych współcześnie istniejących firm czy portali społecznościowych (w jaki sposób one zarabiają?).

Ciekawa. Zawiera informacje o tym o czym można się spodziewać po tytule. Warta rozważenia.

Dla kogo? Osób zastanawiających się nad wyborem własnego modelu biznesowego i sposobu sprzedaży swoich produktów. Także dla tych, którzy już prowadzą „własne biznesy” i zauważają, że tradycyjny sposób sprzedaży nie jest aż tak efektywny jak tego oczekują i szukają alternatyw.
Ale… Nie tylko.
Równie dobrze przyda się osobom, które chcą zrozumieć działanie różnych...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Przeczytane
    3
  • Chcę przeczytać
    2
  • Teraz czytam
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Biznes społecznościowy. MLM moimi oczami


Podobne książki

Przeczytaj także