Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Sztuka pisania perswazyjnych tekstów

Seria: Onepress Exclusive
Wydawnictwo: Helion
5,73 (11 ocen i 2 opinie) Zobacz oceny
10
1
9
0
8
2
7
1
6
2
5
2
4
1
3
1
2
0
1
1
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788324612451
liczba stron
184
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Niezawodne sposoby komunikacji społecznej w sprzedaży Mistrzowski copywriting w służbie firmy Techniki NLP podsycające pragnienie zakupu Perswazyjne oferty, na których zarobisz krocie Lubisz słów cięcie-gięcie i wymyślanie nowych pojęća Nie masz problemów z rymami i pisaniem wesołych pioseneka Jeśli tak, odłóż tę książkę, ponieważ takie zabiegi nie mają zbyt wiele wspólnego z naprawdę...

Niezawodne sposoby komunikacji społecznej w sprzedaży Mistrzowski copywriting w służbie firmy Techniki NLP podsycające pragnienie zakupu Perswazyjne oferty, na których zarobisz krocie Lubisz słów cięcie-gięcie i wymyślanie nowych pojęća Nie masz problemów z rymami i pisaniem wesołych pioseneka Jeśli tak, odłóż tę książkę, ponieważ takie zabiegi nie mają zbyt wiele wspólnego z naprawdę efektywną reklamą. Prawdziwa reklama to nie sztuka dla sztuki. To nie festiwale, nagrody i pokazy. Prawdziwa reklama to profesjonalne narzędzie sprzedaży, dzięki któremu zyskujesz rzesze klientów i zaczynasz zarabiać coraz więcej. Taki przekaz musi zawierać potężną dawkę perswazji. Musi odnosić się do zmysłów odbiorców, wkradać w ich podświadomość, wprowadzać w stan hipnotycznego transu i doprowadzać do jedynego właściwego działania: zAKUPU. O wywieraniu wpływu na innych napisano już niejedno. Na pewno nieobce są Ci takie nazwiska, jak Richard Bandler, Joe Vitale, Kevin Hogan czy sam Robert Cialdini. Ta książka to właśnie stężona esencja ich nauk, z jednym znaczącym wzmocnieniem -jej autorzy odnoszą sukcesy, sprzedają produkty i promują firmy na polskim rynku. Doskonale znają jego specyfikę oraz sposób myślenia i działania polskiego klienta. To właśnie w naszym kraju potrafili zwiększyć obroty pewnej firmy o 320%, bezbłędnie działać według schematu AIDA i stworzyć strategie marketingowe idealnie dopasowane do odbiorcy konkretnego produktu. Wyobraź sobie: ofertę, która w ciągu miesiąca potraja Twoje zyski, stronę internetową, która potrafi sama sprzedawać, newsletter działający w 100% tak, jak zakładałeś, reklamę, która zdobędzie dla Ciebie setki klientów, e-maile zapadające w pamięć i tworzące pozytywne relacje. Żeby zacząć tak pisać, musisz najpierw przeczytać tę książkę.

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (31)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 169
Aleksander | 2013-03-12
Przeczytana: 12 marca 2013

Takiej książki szukałem! Same konkrety (dużo technik, świetnie omówione), brak lania wody. Czasem ironiczne wcięcia z widocznym użyciem techniki wpływu przez autora książki na czytelnika (wykorzystanie akurat omawianej techniki). Na samym końcu szczegółowo omówiony case study!

książek: 138
Józef Śliwiński | 2011-06-06
Na półkach: Przeczytane

Nie zgadzam się z wieloma opiniami, że książka jest w istocie reklamą agencji Ententa. To znaczy inaczej... Może i jest, ale nie koniecznie takie było główne zamierzenie autorów. Pisząc o czymś konkretnym, ucząc czegoś można to robić na dwa sposoby - opisywać to co się wcześniej przeczytało, bądź to czego się doświadczyło. Pan Michalak powołał firmę copywriterską, skoro więc jego ogromny wkład umysłowy wszedł w jej tworzenie, ciężko byłoby mu nie pisać o niej.
Sama książka jest niezła, choć osobiście widzę w autorze jednego z mistyków kultu współczesnych szarlatanów pokroju Vitale czy Majewskiego. Sam autor z początku daje wyraz swojemu zdystansowaniu do NLP i świadomości, że ludzie jednak nie są tak głupi, jak zakładają teorię w.w. mistyków, a jednak w książce wiele jest dość naiwnych technik.
Czy warto przeczytać? A pewnie. Przesiać przez sito własnych doświadczeń i wyciągnąć wnioski. Nowicjuszom nie polecam.

książek: 3
kas_dro | 2016-02-26
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 26 lutego 2016
książek: 64
Krzysztof | 2015-11-15
Na półkach: Posiadam, Przeczytane
książek: 148
Literutopia | 2013-01-11
Na półkach: Przeczytane
książek: 447
Kamila | 2012-08-04
Na półkach: Przeczytane, EBOOK, 2011, Posiadam
Przeczytana: 2011 rok
książek: 51
Łukasz Matusik | 2012-07-24
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
książek: 288
Patrycja | 2012-06-26
książek: 12
ola2707 | 2012-04-17
Na półkach: Przeczytane
książek: 138
Honorata | 2011-11-26
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
zobacz kolejne z 21 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd