Sztuka pisania perswazyjnych tekstów
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Seria:
- Onepress Exclusive
- Wydawnictwo:
- Helion
- Data wydania:
- 2008-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2008-01-01
- Liczba stron:
- 184
- Czas czytania
- 3 godz. 4 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788324612451
- Tagi:
- komunikacja interpersonalna manipulacja
Niezawodne sposoby komunikacji społecznej w sprzedaży Mistrzowski copywriting w służbie firmy Techniki NLP podsycające pragnienie zakupu Perswazyjne oferty, na których zarobisz krocie Lubisz słów cięcie-gięcie i wymyślanie nowych pojęća Nie masz problemów z rymami i pisaniem wesołych pioseneka Jeśli tak, odłóż tę książkę, ponieważ takie zabiegi nie mają zbyt wiele wspólnego z naprawdę efektywną reklamą. Prawdziwa reklama to nie sztuka dla sztuki. To nie festiwale, nagrody i pokazy. Prawdziwa reklama to profesjonalne narzędzie sprzedaży, dzięki któremu zyskujesz rzesze klientów i zaczynasz zarabiać coraz więcej. Taki przekaz musi zawierać potężną dawkę perswazji. Musi odnosić się do zmysłów odbiorców, wkradać w ich podświadomość, wprowadzać w stan hipnotycznego transu i doprowadzać do jedynego właściwego działania: zAKUPU. O wywieraniu wpływu na innych napisano już niejedno. Na pewno nieobce są Ci takie nazwiska, jak Richard Bandler, Joe Vitale, Kevin Hogan czy sam Robert Cialdini. Ta książka to właśnie stężona esencja ich nauk, z jednym znaczącym wzmocnieniem -jej autorzy odnoszą sukcesy, sprzedają produkty i promują firmy na polskim rynku. Doskonale znają jego specyfikę oraz sposób myślenia i działania polskiego klienta. To właśnie w naszym kraju potrafili zwiększyć obroty pewnej firmy o 320%, bezbłędnie działać według schematu AIDA i stworzyć strategie marketingowe idealnie dopasowane do odbiorcy konkretnego produktu. Wyobraź sobie: ofertę, która w ciągu miesiąca potraja Twoje zyski, stronę internetową, która potrafi sama sprzedawać, newsletter działający w 100% tak, jak zakładałeś, reklamę, która zdobędzie dla Ciebie setki klientów, e-maile zapadające w pamięć i tworzące pozytywne relacje. Żeby zacząć tak pisać, musisz najpierw przeczytać tę książkę.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 27
- 17
- 6
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
Ciężko jest ocenić poradnik, dla mnie głównym wyznacznikiem powinna być wiedza z niego wyniesiona. Niestety z tej książki wyniosłam niewiele, pomimo tego, że była tam cała masa różnych informacji i technik. Nie trafiła do mnie, chyba zbyt dużo i za szybko chciałam to przyswoić. Trochę na minus umieszczenie reklamy własnej firmy w książce, myślę, że mało to profesjonalne.
Jak ktoś się interesuje tematem można sięgnąć, krzywdy nie zrobi, a z pomocy zawsze warto skorzystać. Może dla innych okaże się skuteczniejsza.
Ciężko jest ocenić poradnik, dla mnie głównym wyznacznikiem powinna być wiedza z niego wyniesiona. Niestety z tej książki wyniosłam niewiele, pomimo tego, że była tam cała masa różnych informacji i technik. Nie trafiła do mnie, chyba zbyt dużo i za szybko chciałam to przyswoić. Trochę na minus umieszczenie reklamy własnej firmy w książce, myślę, że mało to profesjonalne....
więcej Pokaż mimo toTakiej książki szukałem! Same konkrety (dużo technik, świetnie omówione),brak lania wody. Czasem ironiczne wcięcia z widocznym użyciem techniki wpływu przez autora książki na czytelnika (wykorzystanie akurat omawianej techniki). Na samym końcu szczegółowo omówiony case study!
Takiej książki szukałem! Same konkrety (dużo technik, świetnie omówione),brak lania wody. Czasem ironiczne wcięcia z widocznym użyciem techniki wpływu przez autora książki na czytelnika (wykorzystanie akurat omawianej techniki). Na samym końcu szczegółowo omówiony case study!
Pokaż mimo toNie zgadzam się z wieloma opiniami, że książka jest w istocie reklamą agencji Ententa. To znaczy inaczej... Może i jest, ale nie koniecznie takie było główne zamierzenie autorów. Pisząc o czymś konkretnym, ucząc czegoś można to robić na dwa sposoby - opisywać to co się wcześniej przeczytało, bądź to czego się doświadczyło. Pan Michalak powołał firmę copywriterską, skoro więc jego ogromny wkład umysłowy wszedł w jej tworzenie, ciężko byłoby mu nie pisać o niej.
Sama książka jest niezła, choć osobiście widzę w autorze jednego z mistyków kultu współczesnych szarlatanów pokroju Vitale czy Majewskiego. Sam autor z początku daje wyraz swojemu zdystansowaniu do NLP i świadomości, że ludzie jednak nie są tak głupi, jak zakładają teorię w.w. mistyków, a jednak w książce wiele jest dość naiwnych technik.
Czy warto przeczytać? A pewnie. Przesiać przez sito własnych doświadczeń i wyciągnąć wnioski. Nowicjuszom nie polecam.
Nie zgadzam się z wieloma opiniami, że książka jest w istocie reklamą agencji Ententa. To znaczy inaczej... Może i jest, ale nie koniecznie takie było główne zamierzenie autorów. Pisząc o czymś konkretnym, ucząc czegoś można to robić na dwa sposoby - opisywać to co się wcześniej przeczytało, bądź to czego się doświadczyło. Pan Michalak powołał firmę copywriterską, skoro...
więcej Pokaż mimo to