Marketing wirusowy w internecie
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- Helion
- Data wydania:
- 2009-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2009-01-01
- Liczba stron:
- 136
- Czas czytania
- 2 godz. 16 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 978-83-246-2124-8
- Tagi:
- marketing wirusowy internet viral youtube program partnerski e-book
Zarażaj śmiechem, namnażaj pomysły, zagrażaj konkurencyjnością!
* Niezbędny do życia bakcyl marketingowy
* Marketing wirusowy pod lupą: wirus promocyjny, produktowy, cenowy, dystrybucyjny, obsługowy
* Partnerzy promocji i programy partnerskie -- tylko dla zarażonych ideą
* Publikowanie e-booków i artykułów -- częste objawy marketingu wirusowego
* Inteligentny autoresponder, łańcuszki szczęścia, piramidy finansowe -- studium kliniczne popularnych przypadków
Epidemia rozsiewana przez sieć
Była pierwsza połowa XXI wieku. Ludzkość, atakowana zewsząd milionami wyprzedażowych bakterii i marketingowych mikrobów, wreszcie wytworzyła skuteczną barierę ochronną. Nawet najbardziej zmutowane wirusy odbijały się od powłoki chroniącej umysły i portfele odbiorców. Profilaktyka antyreklamowa zaszła dalej niż kiedykolwiek wcześniej. Sprytne promocyjne mikroorganizmy nie miały żadnych szans...
Tej epidemii, tak jak i innych podobnych w historii ludzkości, nikt się nie spodziewał. Masowe rozprzestrzenianie materiałów promocyjnych, nagły wybuch zaraźliwego zainteresowania i setki przypadków transakcji w Internecie okazały się światowym przełomem. Marketing wirusowy w rękach pomysłowych specjalistów kładzie na łopatki wszystkich, do których dotrze. Zabójczo skuteczny, śmiercionośnie interesujący, z niesamowitą prędkością przenoszący się z komputera na komputer, z konta na konto, z użytkownika na użytkownika. Diagnoza jest pewna -- tylko ta forma promocji pozostaje niepokonana w dzisiejszej wirtualnej rzeczywistości!
Rokowania dla sprawcy epidemii są pozytywne. Musisz jednak:
* dotrzeć do jak największej liczby końcowych adresatów w jak najkrótszym czasie
* zadbać o atrakcyjną zawartość przekazu
* subtelnie połączyć reklamę z marką
* być kreatywny i nie lekceważyć inteligencji odbiorców
* wybrać właściwych partnerów
* nawiązać więź z grupą docelową
* obniżać koszty kampanii
Dowiedz się, jak to zrobić -- kup teraz tę książkę i zacznij ją czytać od dziś!
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 18
- 18
- 7
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
Krótkie, mało odkrywcze i przeterminowane.
Krótkie, mało odkrywcze i przeterminowane.
Pokaż mimo toKsiążka przedstawia oczywiste ptzypadki, brakuje istotnych wniosków. Być może po prostu sie zestarzała. Taka branża
Książka przedstawia oczywiste ptzypadki, brakuje istotnych wniosków. Być może po prostu sie zestarzała. Taka branża
Pokaż mimo toKsiążka, która doskonale objaśniłaby ten temat ludziom nieznającym takich wynalazków techniki jak komputer i internet, dla pozostałych niczego odkrywczego nie przedstawi. Poważnie.
Książka, która doskonale objaśniłaby ten temat ludziom nieznającym takich wynalazków techniki jak komputer i internet, dla pozostałych niczego odkrywczego nie przedstawi. Poważnie.
Pokaż mimo toKsiążka bardzo słaba. Podane przykłady są czasem wręcz banalne, dużo jest przestarzałych informacji, które da się zauważyć nawet jeśli się jest początkującym marketerem jak ja. Nie kupujcie jej za więcej iż 20 zł.
Książka bardzo słaba. Podane przykłady są czasem wręcz banalne, dużo jest przestarzałych informacji, które da się zauważyć nawet jeśli się jest początkującym marketerem jak ja. Nie kupujcie jej za więcej iż 20 zł.
Pokaż mimo toKsiążka na jedno, góra dwa popołudnia. Napisana zwięźle i przystępnie. Dla początkujących marketingowców zamierzających uruchomić albo poprawić swoje działania w sieci pozycja może dostarczyć inspiracji i pomysłów, choć oczywiście nie są to gotowe recepty na zasadzie "copy and paste" - tutaj wszystko zależy od kreatywności czytelnika. Ci jednak, którzy w branży siedzą już od dłuższego czasu, nie mają w zasadzie po co sięgać po tę książkę, skorzystają bowiem - jak myślę - raczej niewiele.
Książka na jedno, góra dwa popołudnia. Napisana zwięźle i przystępnie. Dla początkujących marketingowców zamierzających uruchomić albo poprawić swoje działania w sieci pozycja może dostarczyć inspiracji i pomysłów, choć oczywiście nie są to gotowe recepty na zasadzie "copy and paste" - tutaj wszystko zależy od kreatywności czytelnika. Ci jednak, którzy w branży siedzą już...
więcej Pokaż mimo to