Marketing wirusowy w internecie

Okładka książki Marketing wirusowy w internecie Damian Daszkiewicz, Piotr R. Michalak, Anna Musz
Okładka książki Marketing wirusowy w internecie
Damian DaszkiewiczPiotr R. Michalak Wydawnictwo: Helion biznes, finanse
136 str. 2 godz. 16 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Helion
Data wydania:
2009-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2009-01-01
Liczba stron:
136
Czas czytania
2 godz. 16 min.
Język:
polski
ISBN:
978-83-246-2124-8
Tagi:
marketing wirusowy internet viral youtube program partnerski e-book
Średnia ocen

4,8 4,8 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Sztuka pisania perswazyjnych tekstów Piotr R. Michalak, Jakub Woźniak
Ocena 5,8
Sztuka pisania... Piotr R. Michalak, ...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
4,8 / 10
16 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
418
235

Na półkach: , , ,

Krótkie, mało odkrywcze i przeterminowane.

Krótkie, mało odkrywcze i przeterminowane.

Pokaż mimo to

avatar
5
4

Na półkach:

Książka przedstawia oczywiste ptzypadki, brakuje istotnych wniosków. Być może po prostu sie zestarzała. Taka branża

Książka przedstawia oczywiste ptzypadki, brakuje istotnych wniosków. Być może po prostu sie zestarzała. Taka branża

Pokaż mimo to

avatar
66
1

Na półkach:

Książka, która doskonale objaśniłaby ten temat ludziom nieznającym takich wynalazków techniki jak komputer i internet, dla pozostałych niczego odkrywczego nie przedstawi. Poważnie.

Książka, która doskonale objaśniłaby ten temat ludziom nieznającym takich wynalazków techniki jak komputer i internet, dla pozostałych niczego odkrywczego nie przedstawi. Poważnie.

Pokaż mimo to

avatar
204
65

Na półkach:

Książka bardzo słaba. Podane przykłady są czasem wręcz banalne, dużo jest przestarzałych informacji, które da się zauważyć nawet jeśli się jest początkującym marketerem jak ja. Nie kupujcie jej za więcej iż 20 zł.

Książka bardzo słaba. Podane przykłady są czasem wręcz banalne, dużo jest przestarzałych informacji, które da się zauważyć nawet jeśli się jest początkującym marketerem jak ja. Nie kupujcie jej za więcej iż 20 zł.

Pokaż mimo to

avatar
39
10

Na półkach: ,

Książka na jedno, góra dwa popołudnia. Napisana zwięźle i przystępnie. Dla początkujących marketingowców zamierzających uruchomić albo poprawić swoje działania w sieci pozycja może dostarczyć inspiracji i pomysłów, choć oczywiście nie są to gotowe recepty na zasadzie "copy and paste" - tutaj wszystko zależy od kreatywności czytelnika. Ci jednak, którzy w branży siedzą już od dłuższego czasu, nie mają w zasadzie po co sięgać po tę książkę, skorzystają bowiem - jak myślę - raczej niewiele.

Książka na jedno, góra dwa popołudnia. Napisana zwięźle i przystępnie. Dla początkujących marketingowców zamierzających uruchomić albo poprawić swoje działania w sieci pozycja może dostarczyć inspiracji i pomysłów, choć oczywiście nie są to gotowe recepty na zasadzie "copy and paste" - tutaj wszystko zależy od kreatywności czytelnika. Ci jednak, którzy w branży siedzą już...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Przeczytane
    18
  • Chcę przeczytać
    18
  • Posiadam
    7
  • Marketing
    2
  • Biznes
    1
  • Przeczytane w 2017
    1
  • Ostatnio odkryte
    1
  • E-booki
    1
  • Internet
    1
  • Marketingowo
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Marketing wirusowy w internecie


Podobne książki

Przeczytaj także