Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
4,86 (14 ocen i 4 opinie) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
3
7
0
6
0
5
3
4
5
3
3
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
978-83-246-2124-8
liczba stron
136
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
Robert

Zarażaj śmiechem, namnażaj pomysły, zagrażaj konkurencyjnością! * Niezbędny do życia bakcyl marketingowy * Marketing wirusowy pod lupą: wirus promocyjny, produktowy, cenowy, dystrybucyjny, obsługowy * Partnerzy promocji i programy partnerskie -- tylko dla zarażonych ideą * Publikowanie e-booków i artykułów -- częste objawy marketingu wirusowego * Inteligentny...

Zarażaj śmiechem, namnażaj pomysły, zagrażaj konkurencyjnością!

* Niezbędny do życia bakcyl marketingowy
* Marketing wirusowy pod lupą: wirus promocyjny, produktowy, cenowy, dystrybucyjny, obsługowy
* Partnerzy promocji i programy partnerskie -- tylko dla zarażonych ideą
* Publikowanie e-booków i artykułów -- częste objawy marketingu wirusowego
* Inteligentny autoresponder, łańcuszki szczęścia, piramidy finansowe -- studium kliniczne popularnych przypadków

Epidemia rozsiewana przez sieć

Była pierwsza połowa XXI wieku. Ludzkość, atakowana zewsząd milionami wyprzedażowych bakterii i marketingowych mikrobów, wreszcie wytworzyła skuteczną barierę ochronną. Nawet najbardziej zmutowane wirusy odbijały się od powłoki chroniącej umysły i portfele odbiorców. Profilaktyka antyreklamowa zaszła dalej niż kiedykolwiek wcześniej. Sprytne promocyjne mikroorganizmy nie miały żadnych szans...

Tej epidemii, tak jak i innych podobnych w historii ludzkości, nikt się nie spodziewał. Masowe rozprzestrzenianie materiałów promocyjnych, nagły wybuch zaraźliwego zainteresowania i setki przypadków transakcji w Internecie okazały się światowym przełomem. Marketing wirusowy w rękach pomysłowych specjalistów kładzie na łopatki wszystkich, do których dotrze. Zabójczo skuteczny, śmiercionośnie interesujący, z niesamowitą prędkością przenoszący się z komputera na komputer, z konta na konto, z użytkownika na użytkownika. Diagnoza jest pewna -- tylko ta forma promocji pozostaje niepokonana w dzisiejszej wirtualnej rzeczywistości!
Rokowania dla sprawcy epidemii są pozytywne. Musisz jednak:

* dotrzeć do jak największej liczby końcowych adresatów w jak najkrótszym czasie
* zadbać o atrakcyjną zawartość przekazu
* subtelnie połączyć reklamę z marką
* być kreatywny i nie lekceważyć inteligencji odbiorców
* wybrać właściwych partnerów
* nawiązać więź z grupą docelową
* obniżać koszty kampanii

Dowiedz się, jak to zrobić -- kup teraz tę książkę i zacznij ją czytać od dziś!

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (31)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 117
Godiva | 2015-10-16
Na półkach: Przeczytane

Książka, która doskonale objaśniłaby ten temat ludziom nieznającym takich wynalazków techniki jak komputer i internet, dla pozostałych niczego odkrywczego nie przedstawi. Poważnie.

książek: 367
piotk | 2015-02-01
Na półkach: Przeczytane

Książka bardzo słaba. Podane przykłady są czasem wręcz banalne, dużo jest przestarzałych informacji, które da się zauważyć nawet jeśli się jest początkującym marketerem jak ja. Nie kupujcie jej za więcej iż 20 zł.

książek: 221
Robert | 2010-10-11
Na półkach: Przeczytane, Posiadam

Książka na jedno, góra dwa popołudnia. Napisana zwięźle i przystępnie. Dla początkujących marketingowców zamierzających uruchomić albo poprawić swoje działania w sieci pozycja może dostarczyć inspiracji i pomysłów, choć oczywiście nie są to gotowe recepty na zasadzie "copy and paste" - tutaj wszystko zależy od kreatywności czytelnika. Ci jednak, którzy w branży siedzą już od dłuższego czasu, nie mają w zasadzie po co sięgać po tę książkę, skorzystają bowiem - jak myślę - raczej niewiele.

książek: 7
Marcin | 2016-04-02
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 08 sierpnia 2013

Książka przedstawia oczywiste ptzypadki, brakuje istotnych wniosków. Być może po prostu sie zestarzała. Taka branża

książek: 379
kato78 | 2015-08-20
Na półkach: 2015, Przeczytane
Przeczytana: 20 sierpnia 2015
książek: 424
Joanna Cosel | 2014-08-19
książek: 56
Tomasz Jarzyna | 2014-06-12
książek: 35
Natalia Kaźmierczak | 2014-02-17
Na półkach: Przeczytane, Praca
książek: 294
madeleine90 | 2013-11-18
Na półkach: Przeczytane
książek: 37
Łukasz | 2013-01-18
Na półkach: Przeczytane
zobacz kolejne z 21 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd