Sztuka pisania perswazyjnych tekstów - e-book
Wydawnictwo: Złote Myśli biznes, finanse
165 str. 2 godz. 45 min.
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- Złote Myśli
- Liczba stron:
- 165
- Czas czytania
- 2 godz. 45 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788375823721
Ta książka nie posiada jeszcze opisu.
Dodaj do biblioteczki
Porównaj ceny
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Szukamy ofert...
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 27
- 17
- 6
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
Ciężko jest ocenić poradnik, dla mnie głównym wyznacznikiem powinna być wiedza z niego wyniesiona. Niestety z tej książki wyniosłam niewiele, pomimo tego, że była tam cała masa różnych informacji i technik. Nie trafiła do mnie, chyba zbyt dużo i za szybko chciałam to przyswoić. Trochę na minus umieszczenie reklamy własnej firmy w książce, myślę, że mało to profesjonalne.
Jak ktoś się interesuje tematem można sięgnąć, krzywdy nie zrobi, a z pomocy zawsze warto skorzystać. Może dla innych okaże się skuteczniejsza.
Ciężko jest ocenić poradnik, dla mnie głównym wyznacznikiem powinna być wiedza z niego wyniesiona. Niestety z tej książki wyniosłam niewiele, pomimo tego, że była tam cała masa różnych informacji i technik. Nie trafiła do mnie, chyba zbyt dużo i za szybko chciałam to przyswoić. Trochę na minus umieszczenie reklamy własnej firmy w książce, myślę, że mało to profesjonalne....
więcej Pokaż mimo toTakiej książki szukałem! Same konkrety (dużo technik, świetnie omówione),brak lania wody. Czasem ironiczne wcięcia z widocznym użyciem techniki wpływu przez autora książki na czytelnika (wykorzystanie akurat omawianej techniki). Na samym końcu szczegółowo omówiony case study!
Takiej książki szukałem! Same konkrety (dużo technik, świetnie omówione),brak lania wody. Czasem ironiczne wcięcia z widocznym użyciem techniki wpływu przez autora książki na czytelnika (wykorzystanie akurat omawianej techniki). Na samym końcu szczegółowo omówiony case study!
Pokaż mimo toNie zgadzam się z wieloma opiniami, że książka jest w istocie reklamą agencji Ententa. To znaczy inaczej... Może i jest, ale nie koniecznie takie było główne zamierzenie autorów. Pisząc o czymś konkretnym, ucząc czegoś można to robić na dwa sposoby - opisywać to co się wcześniej przeczytało, bądź to czego się doświadczyło. Pan Michalak powołał firmę copywriterską, skoro więc jego ogromny wkład umysłowy wszedł w jej tworzenie, ciężko byłoby mu nie pisać o niej.
Sama książka jest niezła, choć osobiście widzę w autorze jednego z mistyków kultu współczesnych szarlatanów pokroju Vitale czy Majewskiego. Sam autor z początku daje wyraz swojemu zdystansowaniu do NLP i świadomości, że ludzie jednak nie są tak głupi, jak zakładają teorię w.w. mistyków, a jednak w książce wiele jest dość naiwnych technik.
Czy warto przeczytać? A pewnie. Przesiać przez sito własnych doświadczeń i wyciągnąć wnioski. Nowicjuszom nie polecam.
Nie zgadzam się z wieloma opiniami, że książka jest w istocie reklamą agencji Ententa. To znaczy inaczej... Może i jest, ale nie koniecznie takie było główne zamierzenie autorów. Pisząc o czymś konkretnym, ucząc czegoś można to robić na dwa sposoby - opisywać to co się wcześniej przeczytało, bądź to czego się doświadczyło. Pan Michalak powołał firmę copywriterską, skoro...
więcej Pokaż mimo to