Savage Worlds (Edycja Polska)
- Kategoria:
- hobby
- Seria:
- Savage Worlds
- Tytuł oryginału:
- Savage Worlds Explorer's Edition
- Wydawnictwo:
- Kuźnia Gier, FajneRPG
- Data wydania:
- 2015-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2015-01-01
- Liczba stron:
- 198
- Czas czytania
- 3 godz. 18 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788364473524
- Tagi:
- Savage Worlds Gramel Dzikie Światy
Będzie brawurowo! Savage Worlds to najszybsza mechanika na rynku, dzięki której można błyskawicznie i z łatwością rozegrać ekscytujący pościg, ogromną bitwę, dramatyczny pojedynek - zarówno szermierczy, jak lotniczy. Proste zasady pozwalają tworzyć niezapomnianych bohaterów, którzy podczas niezwykłych przygód zmienią się z nowicjuszy w prawdziwe legendy. Przeżyjecie niezapomniane w chwile w dowolnych realiach, od baśniowych krain zamieszkanych przez smoki, przez odległe planety, po mroczne zakamarki Czarnego Lądu i amazońską dżunglę!
Będzie grywalnie! Savage Worlds to spełnienie marzeń o systemie, w którym przygody pisze się w mgnieniu oka, a prawdziwych bohaterów można stworzyć na kilka minut przed sesją. Mistrz Gry nie będzie musiał korzystać z komputera i wielu opasłych tomów, by przygotować scenariusz: wszystko, czego potrzeba, znajdzie w tej niewielkiej książeczce i własnej wyobraźni. Gracze szybko odnajdą się w każdych realiach i przygotują niezapomniane postaci, nie studiując godzinami setek bliźniaczo podobnych regułek. Zamiast szperać w podręcznikach, przemierzycie niezwykłe lądy i przeżyjecie wspaniałe przygody, dla których pożywki dostarczy wam własna inwencja oraz podręczniki z cyklu „Brawurowe światy”, opisujące rozmaite, niezwykłe realia gry.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 35
- 20
- 9
- 5
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
Posiadam nową wersję (niebieska okładka). Przejrzyste zasady, sprawna mechanika, na której można poprowadzić niemal wszystko co dusza zapragnie. Brakowało mi w podręczniku praktycznych przykładów, co prawda w trakcie gry wszystkie niedopowiedzenia zostały rozwiane. Dodatkowy plus to format, minusem jest brak podręczników w twardej oprawie. Polecam.
Posiadam nową wersję (niebieska okładka). Przejrzyste zasady, sprawna mechanika, na której można poprowadzić niemal wszystko co dusza zapragnie. Brakowało mi w podręczniku praktycznych przykładów, co prawda w trakcie gry wszystkie niedopowiedzenia zostały rozwiane. Dodatkowy plus to format, minusem jest brak podręczników w twardej oprawie. Polecam.
Pokaż mimo toFajny, łopatologiczny system, który błyskawicznie pozwala tworzyć epickie przygody w dowolnych realiach. Super wydanie, szkoda tylko, że nie ma karty postaci dołączonej do książki na ostatniej stronie, tylko trzeba po internecie szukać.Jedyny szkopuł i za niego leci jedna gwiazdka.
Fajny, łopatologiczny system, który błyskawicznie pozwala tworzyć epickie przygody w dowolnych realiach. Super wydanie, szkoda tylko, że nie ma karty postaci dołączonej do książki na ostatniej stronie, tylko trzeba po internecie szukać.Jedyny szkopuł i za niego leci jedna gwiazdka.
Pokaż mimo toCiekawie napisany podręcznik, którego mechanikę da się zastosować do właściwie wszystkich konwencji, jakie tylko przyjdą nam do głowy. Zasady są proste i stawiają na kreatywność zarówno Mistrza Gry, jak i graczy. Trzeba będzie wypróbować system "w praniu" jak najszybciej.
Ciekawie napisany podręcznik, którego mechanikę da się zastosować do właściwie wszystkich konwencji, jakie tylko przyjdą nam do głowy. Zasady są proste i stawiają na kreatywność zarówno Mistrza Gry, jak i graczy. Trzeba będzie wypróbować system "w praniu" jak najszybciej.
Pokaż mimo toJak na podręcznik mechaniczny, polska edycja Savage Worlds jest fenomenalna. Szybka, filmowa i uniwersalna mechanika jest rozpisana na 176 stronach tak, by nie zajmowała zbędnego miejsca, okraszona ładnymi i bardzo ładnymi grafikami. Nie znajdziemy tu niemal ani krzytyny opisów, ale samo "mięcho" podręcznika rekompensuje to w stu procentach. Jeśli szukaliście gry szybkiej, łatwiej i przyjemnej - właśnie ją znaleźliście. ;]
Jak na podręcznik mechaniczny, polska edycja Savage Worlds jest fenomenalna. Szybka, filmowa i uniwersalna mechanika jest rozpisana na 176 stronach tak, by nie zajmowała zbędnego miejsca, okraszona ładnymi i bardzo ładnymi grafikami. Nie znajdziemy tu niemal ani krzytyny opisów, ale samo "mięcho" podręcznika rekompensuje to w stu procentach. Jeśli szukaliście gry szybkiej,...
więcej Pokaż mimo toSzukałem jakiegoś prostego systemu, w którym mógłbym poprowadzić grę dla znajomych. Chciałem aby podręcznik był dostępny w języku polskim, aby system miał bardzo proste zasady, które da się wytłumaczyć graczom w pół godziny i nauczyć ich w to grać oraz żeby nie musieli czytać podręcznika. Do tego jeśli jeszcze system jest generyczny i umożliwia prowadzenie gry w dowolnej konwencji, to już w ogóle super. Te wszystkie wymagania spełnia właśnie Savage Worlds - dostajemy cienką, kolorową książeczkę formatu B5 na dobrej jakości papierze, a w środku znajdujemy całą niezbędną mechanikę do prowadzenia gry w dowolnym settingu - wygląda na to, że Brawurowe Światy umożliwiają nawet rozegranie dowolnej gry z marszu, mechanika powinna działać z horrorami, sci-fi, fantasy, opowieściami o piratach, poszukiwaczach skarbów, itd. Mechanika jest prosta, zwięzła i nie wymaga obliczenia kątu lotu pocisków przy użyciu ekierki i cyrkla oraz uruchamiania Excela celem obliczenia trafień, współczynników i obrażeń. Bardzo mi się podoba taka prostota. Jeżeli chodzi o samą ksiażkę to jest ładnie wydana, ma fajne ilustracje, dobry układ i właściwie poza kilkoma literówkami nie mam do czego się przyczepić.
Szukałem jakiegoś prostego systemu, w którym mógłbym poprowadzić grę dla znajomych. Chciałem aby podręcznik był dostępny w języku polskim, aby system miał bardzo proste zasady, które da się wytłumaczyć graczom w pół godziny i nauczyć ich w to grać oraz żeby nie musieli czytać podręcznika. Do tego jeśli jeszcze system jest generyczny i umożliwia prowadzenie gry w dowolnej...
więcej Pokaż mimo to