Kreatywność językowa w reklamie. Podręcznik nie tylko dla specjalistów
- Kategoria:
- popularnonaukowa
- Wydawnictwo:
- Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
- Data wydania:
- 2016-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2016-01-01
- Liczba stron:
- 186
- Czas czytania
- 3 godz. 6 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788380882430
Publikacja to podręcznik z zakresu kreatywności językowej w reklamie. Autorzy w przystępny, syntetyczny sposób prezentują techniki językowe wykorzystywane w reklamie w celu osiągnięcia lepszego efektu sprzedażowego. Przy każdej omawianej technice Czytelnik znajdzie liczne przykłady twórczego wykorzystania środków językowych, w tym również przykłady wizualne. Po kolejnych rozdziałach umieszczono zestawy ćwiczeń służące kształtowaniu umiejętności twórczego stosowania języka w reklamie.
Podręcznik zawierający bogaty materiał ilustracyjny oraz niebanalne, rozwijające ćwiczenia z pewnością będzie przydatny w pracy ze studentami kierunków humanistycznych (językoznawstwa, dziennikarstwa, komunikacji społecznej, kulturoznawstwa) oraz marketingu i zarządzania. Zainteresuje też praktyków związanych ze światem reklamy: copywriterów, pracowników firm reklamowych i wszystkich zajmujących się kreatywnym tworzeniem reklam oraz przemysłem z tym związanym.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 19
- 5
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Kreatywność językowa w reklamie. Podręcznik nie tylko dla specjalistów
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE
Nie dla laika. Bardzo naukowa pozycja rozprawiająca o szeroko rozumianych grach słownych oraz nowoczesnych metodach docierania do klienta. Bardziej wiedza językowa, niż marketingowa.
Wielkim plusem są rozdziały z materiałami zebranymi o kampaniach Lidla, włoskim makaronie (chyba mało kto zna treść reklam nie polsko i anglojęzycznych) oraz wizerunku marki Vianek.
Książka jak najbardziej ciekawa, lecz jeśli się szuka inspiracji lub sposobów rozwijania kreatywności, to nie tu. W niej mamy językowe aspekty tworzenia haseł reklamowych oraz trochę informacji poświęconych nowym metodom marketingowym. Dla językoznawców.
Nie dla laika. Bardzo naukowa pozycja rozprawiająca o szeroko rozumianych grach słownych oraz nowoczesnych metodach docierania do klienta. Bardziej wiedza językowa, niż marketingowa.
więcej Pokaż mimo toWielkim plusem są rozdziały z materiałami zebranymi o kampaniach Lidla, włoskim makaronie (chyba mało kto zna treść reklam nie polsko i anglojęzycznych) oraz wizerunku marki Vianek.
Książka...