Jak prowadzić biznes w obliczu kryzysu

Okładka książki Jak prowadzić biznes w obliczu kryzysu Eliza Wydrych-Strzelecka
Okładka książki Jak prowadzić biznes w obliczu kryzysu
Eliza Wydrych-Strzelecka Wydawnictwo: Fashionelka poradniki
175 str. 2 godz. 55 min.
Kategoria:
poradniki
Wydawnictwo:
Fashionelka
Data wydania:
2020-04-15
Data 1. wyd. pol.:
2020-04-15
Liczba stron:
175
Czas czytania
2 godz. 55 min.
Język:
polski
ISBN:
9788395599514
Tagi:
biznes poradnik ekonomia kryzys
Średnia ocen

2,8 2,8 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
2,8 / 10
22 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
4
1

Na półkach:

Trzeba przyznać Elizie, że jest mistrzynią marketingu. Specjalizuje się w Instagramie i hashtagach. Jest to moja pierwsza i ostatnia publikacja, jaką zakupiłam od tej autorki. Nie odpowiada mi prosty, miejscami wręcz infantylny styl pisania. Skąd cztery gwiazdki? Za rozdziały, których nie napisała sama Eliza - o prawnych aspektach działalności gospodarczej, o biznesie "na próbę", planowaniu produktu oraz za rozdział z listą linków do różnego rodzaju specjalistów. Część z nich już znam, są to uznani w swoich dziedzinach fachowcy, a po resztę chętnie sięgnę.
Ebook jest reklamowany jako publikacja składająca się ze 175 stron. Tak, tylko tego tekstu na stronach jest tak niezmiernie mało! Pomijając powtórzone kwestie, mnóstwo grafik i obrazków, całość można śmiało zmieścić na 50-60 stronach! Przeczytałam całość w nieco ponad godzinę i może właśnie z tego względu byłam rozczarowana. Kwestia ceny: zapłaciłam 49 PLN, co rzekomo jest ceną promocyjną. Książki i publikacje w Polsce są potwornie drogie. Nic dziwnego, że czytelnicy oczekują solidnego kompendium wiedzy, bo ma to być dla nich inwestycja. Ta publikacja nią nie będzie. To po prostu ogólnikowy poradnik.

Trzeba przyznać Elizie, że jest mistrzynią marketingu. Specjalizuje się w Instagramie i hashtagach. Jest to moja pierwsza i ostatnia publikacja, jaką zakupiłam od tej autorki. Nie odpowiada mi prosty, miejscami wręcz infantylny styl pisania. Skąd cztery gwiazdki? Za rozdziały, których nie napisała sama Eliza - o prawnych aspektach działalności gospodarczej, o biznesie...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Przeczytane
    25
  • 2020
    3
  • 2020
    2
  • Chcę przeczytać
    2
  • Posiadam
    1
  • 52 książki (2021)
    1
  • Na czytniku
    1
  • E-book
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Jak prowadzić biznes w obliczu kryzysu


Podobne książki

Przeczytaj także