Debiutant czy ekspert? Identyfikacja i samoocena uzdolnień uczniów

Okładka książki Debiutant czy ekspert? Identyfikacja i samoocena uzdolnień uczniów Beata Kunat, Janina Uszyńska-Jarmoc
Okładka książki Debiutant czy ekspert? Identyfikacja i samoocena uzdolnień uczniów
Beata KunatJanina Uszyńska-Jarmoc Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza Impuls poradniki
178 str. 2 godz. 58 min.
Kategoria:
poradniki
Wydawnictwo:
Oficyna Wydawnicza Impuls
Data wydania:
2018-09-26
Data 1. wyd. pol.:
2018-09-26
Liczba stron:
178
Czas czytania
2 godz. 58 min.
Język:
polski
ISBN:
9788380951662
Tagi:
ocena ocenianie zdolności uczeń szkoła pedagogika teoretyczna pedagogika praktyczna edukacja Impuls
Średnia ocen

8,0 8,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów w procesie edukacji wczesnoszkolnej Grażyna Erenc-Grygoruk, Janina Uszyńska-Jarmoc
Ocena 10,0
Rozwijanie kom... Grażyna Erenc-Grygo...
Okładka książki Pedagogika wczesnej edukacji. Dyskursy, problemy, otwarcia Simoneta Babiaková, Józefa Bałachowicz, Martin Blaszk, Jolanta Bonar, Dorota Bronk, Mariana Cabanová, Alena Doušková, Joanna Maria Garbula, Katarzyna Gawlicz, Jolanta Góral-Półrola, Maria Groenwald, Adam Jagiełło-Rusiłowski, Małgorzata Karczmarzyk, Bronislava Kasáčová, Iga Kisa-Bogorodź, Dorota Klus-Stańska, Iwona Kopaczyńska, Lucyna Kopciewicz, Małgorzata Kowalik-Olubińska, Katarzyna Krasoń, Jolanta Kruk, Małgorzata Kwiatkowska-Góralczyk, Iwona Majcher, Anna Malenda, Maria Marcińczuk, Astrid Męczkowska-Christiansen, Marta Mosiołek, Ewa Mroczka, Teresa Neckar-Ilnicka, Anna Nitecka-Walerych, Agnieszka Nowak-Łojewska, Marzenna Nowicka, Agnieszka Olczak, Natalia Pater-Ejgierd, Štefan Porubský, Teresa Sadoń-Osowiecka, Małgorzata Sławińska, Bogusław Śliwerski, Jolanta Sokołowska, Anna Strzelecka-Ristow, Małgorzata Suświłło, Ewa Szatan, Agnieszka Szplit, Grażyna Szyling, Petronela Tabačáková, Fengling Tang, Ružena Tomkuliaková, Janina Uszyńska-Jarmoc, Anna Wasilewska, Monika Wiśniewska-Kin, Zuzanna Zbróg, Małgorzata Żytko
Ocena 7,0
Pedagogika wcz... Simoneta Babiaková,...
Okładka książki Trening twórczości w szkole wyższej Beatricze Andrzejewska, Beata Dyrda, Marta Galewska-Kustra, Wiesław Karolak, Maciej Karwowski, Monika Modrzejewska-Świgulska, Agnieszka Oklińska, Jarosław Orzechowski, Makary K. Stasiak, Krzysztof J. Szmidt, Błażej Szymura, Dorota Turska, Janina Uszyńska-Jarmoc, Kamila Witerska, Monika Wróblewska
Ocena 7,5
Trening twórcz... Beatricze Andrzejew...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
8,0 / 10
1 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
1059
241

Na półkach:

Z recenzji wydawniczej: "[…] podjęty w recenzowanej publikacji zamysł stworzenia i wystandaryzowania narzędzia badającego uzdolnienia oceniam jako niezmiernie cenny i istotny zarówno z perspektywy subdyscypliny pedagogiki zdolności (obejmującej opiekę nad uczniami wybitnie uzdolnionymi),jak i szerzej – w moim odczuciu powinien on także wzbogacić proces kształcenia uczniów w masowych szkołach powszechnych. Podczas lektury tej pracy nasunęła mi się również konstatacja, że rzadko spotyka się tak szczególny projekt wśród publikacji pedagogicznych. […]
Odbiorcami recenzowanej monografii mogą być teoretycy – badacze zagadnień związanych ze zdolnościami, jako że kompetentnie wypełnia ona lukę w tym obszarze. Będzie więc ona bardzo dobrym przyczynkiem do naukowych polemik, analiz i interpretacji. Powiązanie badań i wniosków z praktyką pedagogiczną sprawia natomiast, że potencjalnie zainteresowani pracą będą również praktycy związani z edukacją – nauczyciele, pedagodzy, psycholodzy i rodzice, a także studenci kierunków pedagogicznych i psychologii […]".

Oficyna Wydawnicza Impuls […] podjęty w recenzowanej publikacji zamysł stworzenia i wystandaryzowania narzędzia badającego uzdolnienia oceniam jako niezmiernie cenny i istotny zarówno z perspektywy subdyscypliny pedagogiki zdolności (obejmującej opiekę nad uczniami wybitnie uzdolnionymi),jak i szerzej – w moim odczuciu powinien on także wzbogacić proces kształcenia uczniów w masowych szkołach powszechnych. Podczas lektury tej pracy nasunęła mi się również konstatacja, że rzadko spotyka się tak szczególny projekt wśród publikacji pedagogicznych. […]

Odbiorcami recenzowanej monografii mogą być teoretycy – badacze zagadnień związanych ze zdolnościami, jako że kompetentnie wypełnia ona lukę w tym obszarze. Będzie więc ona bardzo dobrym przyczynkiem do naukowych polemik, analiz i interpretacji. Powiązanie badań i wniosków z praktyką pedagogiczną sprawia natomiast, że potencjalnie zainteresowani pracą będą również praktycy związani z edukacją – nauczyciele, pedagodzy, psycholodzy i rodzice, a także studenci kierunków pedagogicznych i psychologii […].

Z recenzji wydawniczej: "[…] podjęty w recenzowanej publikacji zamysł stworzenia i wystandaryzowania narzędzia badającego uzdolnienia oceniam jako niezmiernie cenny i istotny zarówno z perspektywy subdyscypliny pedagogiki zdolności (obejmującej opiekę nad uczniami wybitnie uzdolnionymi),jak i szerzej – w moim odczuciu powinien on także wzbogacić proces kształcenia uczniów...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    1
  • Przeczytane
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Debiutant czy ekspert? Identyfikacja i samoocena uzdolnień uczniów


Podobne książki

Przeczytaj także