rozwiń zwiń
Impuls

Profil użytkownika: Impuls

Kraków Nie podano
Status Czytelnik
Aktywność 2 dni temu
1 058
Przeczytanych
książek
1 093
Książek
w biblioteczce
241
Opinii
719
Polubień
opinii
Kraków Nie podano
Oficyna Wydawnicza „Impuls” istnieje od 1990 roku. Swoją działalność rozpoczynała jako Niezależne Wydawnictwo Harcerskie "Impuls". Wydawnictwo posiada w swojej ofercie książki z szeroko rozumianej pedagogiki (teoria – praktyka edukacji, pedagogiki, wychowania, pedagogika specjalna), materiały teoretyczne i praktyczne z edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej, logopedii, edukacji zdrowotnej. Oficyna specjalizuje się także w resocjalizacji, psychologii, socjologii, a także gerontologii. Wśród książek można znaleźć także pozycje dotyczące różnych metod komunikacji, mediów, sztuki i muzyki. W ofercie wydawnictwa są również książeczki i wiersze dla najmłodszych. Są to publikacje wyłącznie polskich autorów. Wydawnictwo jest otwarte na nowe technologie, dlatego w swojej ofercie posiada także książki w formie e-booków. Ten dział będzie ciągle poszerzany i udoskonalany. Informacje o publikacjach „Impulsu” oraz możliwości zakupów internetowych możliwe są także na innych portalach internetowych, m.in. Anonser.pl, Onet.pl, Gojaba.com, Ksiazka.net, Granice.pl. Niewielkie wydawnictwo z Krakowa podbiło serca zarówno znakomitych Autorów, najlepszych specjalistów ze swoich dziedzin, ale także olbrzymiej rzeszy klientów, którzy są zadowoleni wysokiej jakości publikacji oraz w pełni profesjonalnej obsługi. Zapraszamy na stronę www.impulsoficyna.com.pl, gdzie można zapoznać się z pełną ofertą książkową.

Opinie


Na półkach:

Recenzowana książka dr hab. Inetty Nowosad, prof. UZ, jest monografią z zakresu międzynarodowych studiów nad edukacją na temat rozwoju systemu edukacji w Singapurze, poprzedzonych dwoma obramowaniami dotyczącymi teorii i badań nad reformowaniem szkolnictwa w świecie, a także azjatyckiego – w tym zwłaszcza chińskiego – kontekstu historyczno-kulturowego.

Po przestudiowaniu tej książki od razu mogę ocenić studium jako doskonałe. Jest to najlepsza polska publikacja z obszaru pedagogicznych studiów międzynarodowych, jaka dotychczas ukazała się w powojennej Polsce.

W strategii sukcesów edukacyjnych Singa­puru autorka podkreśla takie najważniejsze uwarunkowania, jak: dalekowzroczność, współ­działanie polityków oświatowych z systemem kształcenia nauczycieli i z praktykami edukacji, sprzężenie edukacji z rozwojem gospodarczym i   społecznym,   śmiałość   decyzji,   konkurencję merytokratyczną dostępną dla wszystkich, równość osiąganą poprzez wysoki poziom edukacji powszechnej i kilkutorowej edukacji średniej, wysokie standardy egzaminacyjne, kapitał zawodowy nauczycieli i kadry kierowniczej, wysoki status społeczny edukacji, odpowiedzialność szkoły, globalne kształcenie – uczenie się od świata i dla nowoczesnego świata.

Z recenzji prof. dra hab. Kazimierza Zbigniewa Kwiecińskiego



Otrzymujemy znakomitą rozprawę z pedagogiki porównawczej, która wpisuje się w najlepsze tradycje polskiej myśli pedagogicznej i współczesną metodologię badań komparatystycznych na świecie. Ma to ogromne znaczenie dla dostrzeżenia przez badaczy zarówno nauk społecznych, jak i humanistycznych w naszym kraju, że nie wolno lekceważyć pedagogiki jako nauki. Wykorzystanie międzynarodowych badań pedagogicznych, w przypadku których ponad­czasowe oraz ponadpaństwowe możliwości implementowania pewnych prawidłowości znakomicie sprawdziły się w reformowaniu systemu szkolnego przez odpowiedzialnych   i   świetnie   wykształconych polityków   najwyżej   rozwiniętych   na   świecie państw, sprzyja zarazem nieprawdopodobnemu skokowi rozwojowemu społeczeństwa. Książka Inetty Nowosad mogła powstać dzięki niezwykle precyzyjnemu planowi badań autorki, ich logicznej konceptualizacji i strukturze oraz bogactwu źródeł naukowych, oświatowych i administracyjno-politycznych małego państwa, które stało się liderem edukacyjnych zmian na świecie.

Z recenzji prof. dra hab. Bogusława Śliwerskiego

Recenzowana książka dr hab. Inetty Nowosad, prof. UZ, jest monografią z zakresu międzynarodowych studiów nad edukacją na temat rozwoju systemu edukacji w Singapurze, poprzedzonych dwoma obramowaniami dotyczącymi teorii i badań nad reformowaniem szkolnictwa w świecie, a także azjatyckiego – w tym zwłaszcza chińskiego – kontekstu historyczno-kulturowego.

Po przestudiowaniu...

więcej Pokaż mimo to


Na półkach:

Monografia wpisuje się w potrzebę prowadzenia badań nad specyfiką współczesnych problemów rodziny w społecznościach lokalnych w Polsce. Oryginalny projekt badawczy, zrealizowany przez autorkę, w sposób naukowo-analityczny ukazuje wieloaspektowo ujęte problemy rodziny na tle warunków środowiska społecznego miasta Leszna oraz poznawczo wzbogaca i poszerza wiedzę o przeobrażeniach rodziny w latach 1989–2019, ukazując jednocześnie wpływ zmiany społecznej na jej funkcjonowanie. […] Książka z pewnością zainteresuje nie tylko środowisko akademickie, lecz także praktyków zajmujących się działalnością społeczną i edukacyjną. Ponadto może być wykorzystywana w procesie kształcenia studentów na kierunkach pedagogicznych, pracy socjalnej i innych, na określonych przedmiotach nauczania.

Z recenzji prof. dr hab. Ewy Syrek

Monografia wpisuje się w potrzebę prowadzenia badań nad specyfiką współczesnych problemów rodziny w społecznościach lokalnych w Polsce. Oryginalny projekt badawczy, zrealizowany przez autorkę, w sposób naukowo-analityczny ukazuje wieloaspektowo ujęte problemy rodziny na tle warunków środowiska społecznego miasta Leszna oraz poznawczo wzbogaca i poszerza wiedzę o...

więcej Pokaż mimo to

Okładka książki Od fascynacji partnerstwem do obowiązku rodzicielskiego Agata Matysiak-Błaszczyk, Mirosława Ściupider-Młodkowska
Ocena 6,0
Od fascynacji ... Agata Matysiak-Błas...

Na półkach:

Problematyka monografii nawiązuje do obserwowanych, dyskutowanych i badanych naukowo, zmieniających się, niestandardowych form życia małżeńskiego i rodzinnego, w tym związków partnerskich posiadających dzieci.
Książka jest wypadkową szerokiego i aktualnego poznawczo spektrum zainteresowań problematyką rodziny przedstawicieli/badaczy nauk społecznych, a szczególnie nauk o wychowaniu.
[…] Prezentowane teksty posiadają walory poznawcze i stanowią inspirujące źródło podejmowania dalszych analiz i badań w przedmiotowych zakresach.

Z recenzji prof. dr hab. Ewy Syrek


Książka winna być adresowana do polityków społecznych, samorządowych, rodziców, nauczycieli i wszystkich zainteresowanych powyższą problematyką. Spełnia ona wszelkie walory intelektualne i praktyczne, o czym jestem bez reszty przekonany.

Z recenzji prof. dra hab. Andrzeja Radziewicza-Winnickiego

Problematyka monografii nawiązuje do obserwowanych, dyskutowanych i badanych naukowo, zmieniających się, niestandardowych form życia małżeńskiego i rodzinnego, w tym związków partnerskich posiadających dzieci.
Książka jest wypadkową szerokiego i aktualnego poznawczo spektrum zainteresowań problematyką rodziny przedstawicieli/badaczy nauk społecznych, a szczególnie nauk o...

więcej Pokaż mimo to

Więcej opinii

Aktywność użytkownika Impuls Oficyna Wydawnicza

z ostatnich 3 m-cy
Impuls Oficyna Wydawnicza
2024-03-22 09:55:02
Impuls Oficyna Wydawnicza ocenił książkę Szkolne rewolucje na
10 / 10
2024-03-22 09:55:02
Impuls Oficyna Wydawnicza ocenił książkę Szkolne rewolucje na
10 / 10
Szkolne rewolucje Bogusław Śliwerski
Średnia ocena:
10 / 10
1 ocen
Impuls Oficyna Wydawnicza
2024-03-22 09:54:57
Impuls Oficyna Wydawnicza dodał do serwisu książkę Szkolne rewolucje
2024-03-22 09:54:57
Impuls Oficyna Wydawnicza dodał do serwisu książkę Szkolne rewolucje
Impuls Oficyna Wydawnicza
2024-03-13 09:50:58

ulubieni autorzy [27]

Joanna Skorupa
Ocena książek:
7,5 / 10
2 książki
0 cykli
1 fan
Irena Borecka
Ocena książek:
7,0 / 10
7 książek
0 cykli
1 fan
Lucyna Bobkowicz-Lewartowska
Ocena książek:
6,5 / 10
3 książki
0 cykli
1 fan

Ulubione

Wanda Baranowska Nauczyciel a uczeń z ADHD Zobacz więcej
Anna Kalbarczyk Najważniejsze lata, czyli jak rozumieć rysunki małych dzieci Zobacz więcej
Mariola Jąder Efektywne i atrakcyjne metody pracy z dziećmi Zobacz więcej
Maria Koszmider Materiały do ćwiczeń z dydaktyki ogólnej Zobacz więcej
Dorota Niewola Pamiętajki Zobacz więcej
Wiesław Andrukowicz Chowanna (Myśli wybrane) Zobacz więcej
Karolina Kuryś-Szyncel Urodzenie pierwszego dziecka jako wydarzenie krytyczne w życiu kobiet i mężczyzn Zobacz więcej
Anna Sajdak Paradygmaty kształcenia studentów i wspierania rozwoju nauczycieli akademickich Zobacz więcej
Barbara Smolińska-Theiss Korczakowskie narracje pedagogiczne Zobacz więcej

Dodane przez użytkownika

Wanda Baranowska Nauczyciel a uczeń z ADHD Zobacz więcej
Anna Kalbarczyk Najważniejsze lata, czyli jak rozumieć rysunki małych dzieci Zobacz więcej
Mariola Jąder Efektywne i atrakcyjne metody pracy z dziećmi Zobacz więcej
Wiesław Andrukowicz Chowanna (Myśli wybrane) Zobacz więcej
Maria Koszmider Materiały do ćwiczeń z dydaktyki ogólnej Zobacz więcej
Karolina Kuryś-Szyncel Urodzenie pierwszego dziecka jako wydarzenie krytyczne w życiu kobiet i mężczyzn Zobacz więcej
Dorota Niewola Pamiętajki Zobacz więcej
Anna Sajdak Paradygmaty kształcenia studentów i wspierania rozwoju nauczycieli akademickich Zobacz więcej
Barbara Smolińska-Theiss Korczakowskie narracje pedagogiczne Zobacz więcej

statystyki

W sumie
przeczytano
1 058
książek
Średnio w roku
przeczytane
71
książek
Opinie były
pomocne
719
razy
W sumie
wystawione
1 038
ocen ze średnią 9,1

Spędzone
na czytaniu
3 645
godzin
Dziennie poświęcane
na czytanie
43
minuty
W sumie
dodane
77
cytatów
W sumie
dodane
1 102
książek [+ Dodaj]