Debiutant czy ekspert? Identyfikacja i samoocena uzdolnień uczniów

Okładka książki Debiutant czy ekspert? Identyfikacja i samoocena uzdolnień uczniów
Beata KunatJanina Uszyńska-Jarmoc Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza Impuls poradniki
178 str. 2 godz. 58 min.
Kategoria:
poradniki
Wydawnictwo:
Oficyna Wydawnicza Impuls
Data wydania:
2018-09-26
Data 1. wyd. pol.:
2018-09-26
Liczba stron:
178
Czas czytania
2 godz. 58 min.
Język:
polski
ISBN:
9788380951662
Tagi:
ocena ocenianie zdolności uczeń szkoła pedagogika teoretyczna pedagogika praktyczna edukacja Impuls
Dodaj do pakietu
Dodaj do pakietu
Średnia ocen
8,0 8,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Poczekaj, szukamy dla Ciebie najlepszych ofert

Pozostałe księgarnie

Informacja

Reklama
Reklama

Książki autora

Okładka książki Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów w procesie edukacji wczesnoszkolnej Grażyna Erenc-Grygoruk, Janina Uszyńska-Jarmoc
Ocena 10,0
Rozwijanie kom... Grażyna Erenc-Grygo...
Okładka książki Pedagogika wczesnej edukacji. Dyskursy, problemy, otwarcia Simoneta Babiaková, Józefa Bałachowicz, Martin Blaszk, Jolanta Bonar, Dorota Bronk, Mariana Cabanová, Alena Doušková, Joanna Maria Garbula, Katarzyna Gawlicz, Jolanta Góral-Półrola, Maria Groenwald, Adam Jagiełło-Rusiłowski, Małgorzata Karczmarzyk, Bronislava Kasáčová, Iga Kisa-Bogorodź, Dorota Klus-Stańska, Iwona Kopaczyńska, Lucyna Kopciewicz, Małgorzata Kowalik-Olubińska, Katarzyna Krasoń, Jolanta Kruk, Małgorzata Kwiatkowska-Góralczyk, Iwona Majcher, Anna Malenda, Maria Marcińczuk, Astrid Męczkowska-Christiansen, Marta Mosiołek, Ewa Mroczka, Teresa Neckar-Ilnicka, Anna Nitecka-Walerych, Agnieszka Nowak-Łojewska, Marzenna Nowicka, Agnieszka Olczak, Natalia Pater-Ejgierd, Štefan Porubský, Teresa Sadoń-Osowiecka, Małgorzata Sławińska, Bogusław Śliwerski, Jolanta Sokołowska, Anna Strzelecka-Ristow, Małgorzata Suświłło, Ewa Szatan, Agnieszka Szplit, Grażyna Szyling, Petronela Tabačáková, Fengling Tang, Ružena Tomkuliaková, Janina Uszyńska-Jarmoc, Anna Wasilewska, Monika Wiśniewska-Kin, Zuzanna Zbróg, Małgorzata Żytko
Ocena 7,0
Pedagogika wcz... Simoneta Babiaková,...

Podobne książki

Reklama

Oceny

Średnia ocen
8,0 / 10
1 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
1007
240

Na półkach:

Z recenzji wydawniczej: "[…] podjęty w recenzowanej publikacji zamysł stworzenia i wystandaryzowania narzędzia badającego uzdolnienia oceniam jako niezmiernie cenny i istotny zarówno z perspektywy subdyscypliny pedagogiki zdolności (obejmującej opiekę nad uczniami wybitnie uzdolnionymi), jak i szerzej – w moim odczuciu powinien on także wzbogacić proces kształcenia uczniów w masowych szkołach powszechnych. Podczas lektury tej pracy nasunęła mi się również konstatacja, że rzadko spotyka się tak szczególny projekt wśród publikacji pedagogicznych. […]
Odbiorcami recenzowanej monografii mogą być teoretycy – badacze zagadnień związanych ze zdolnościami, jako że kompetentnie wypełnia ona lukę w tym obszarze. Będzie więc ona bardzo dobrym przyczynkiem do naukowych polemik, analiz i interpretacji. Powiązanie badań i wniosków z praktyką pedagogiczną sprawia natomiast, że potencjalnie zainteresowani pracą będą również praktycy związani z edukacją – nauczyciele, pedagodzy, psycholodzy i rodzice, a także studenci kierunków pedagogicznych i psychologii […]".

Oficyna Wydawnicza Impuls […] podjęty w recenzowanej publikacji zamysł stworzenia i wystandaryzowania narzędzia badającego uzdolnienia oceniam jako niezmiernie cenny i istotny zarówno z perspektywy subdyscypliny pedagogiki zdolności (obejmującej opiekę nad uczniami wybitnie uzdolnionymi), jak i szerzej – w moim odczuciu powinien on także wzbogacić proces kształcenia uczniów w masowych szkołach powszechnych. Podczas lektury tej pracy nasunęła mi się również konstatacja, że rzadko spotyka się tak szczególny projekt wśród publikacji pedagogicznych. […]

Odbiorcami recenzowanej monografii mogą być teoretycy – badacze zagadnień związanych ze zdolnościami, jako że kompetentnie wypełnia ona lukę w tym obszarze. Będzie więc ona bardzo dobrym przyczynkiem do naukowych polemik, analiz i interpretacji. Powiązanie badań i wniosków z praktyką pedagogiczną sprawia natomiast, że potencjalnie zainteresowani pracą będą również praktycy związani z edukacją – nauczyciele, pedagodzy, psycholodzy i rodzice, a także studenci kierunków pedagogicznych i psychologii […].

Z recenzji wydawniczej: "[…] podjęty w recenzowanej publikacji zamysł stworzenia i wystandaryzowania narzędzia badającego uzdolnienia oceniam jako niezmiernie cenny i istotny zarówno z perspektywy subdyscypliny pedagogiki zdolności (obejmującej opiekę nad uczniami wybitnie uzdolnionymi), jak i szerzej – w moim odczuciu powinien on także wzbogacić proces kształcenia uczniów...

więcej Pokaż mimo to

5
Reklama

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Debiutant czy ekspert? Identyfikacja i samoocena uzdolnień uczniów


Reklama
zgłoś błąd