Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Marketing usług stomatologicznych, czyli czego nie uczą na studiach medycznych

Wydawnictwo: Czelej
0 (0 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
838930922X
liczba stron
200
kategoria
zdrowie, medycyna
język
polski

W warunkach gospodarki wolnorynkowej, gdy świadczenie medyczne stało się &„,towarem&”,, stomatolog, który chce zaistnieć na rynku, musi być nie tylko dobrym specjalistą w swojej dziedzinie, ale również specjalistą ds. marketingu. Niniejsza książka ma pomóc młodym adeptom sztuki lekarskiej, studentom ostatnich lat studiów medycznych, jak również stomatologom już praktykującym, zapoznać si

 

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd