Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Marketing usług zdrowotnych: od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów

Wydawnictwo: CeDeWu
0 (0 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788360089170
liczba stron
304
słowa kluczowe
służba zdrowia, marketing
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Książka może służyć w doskonały sposób jako przewodnik dla wszystkich szczebli kierowniczych ochrony zdrowia. Pozwoli to zrealizować zarówno cele, jak i zaspokoić potrzeby pacjentów przez dostarczenie usług oraz pozyskiwanie źródeł finansowania procesu usługowego. Bardzo przejrzysty układ treści pozwala każdemu, kto sięga do tej pracy, przejść od definicji pojęć kluczowych w marketingu usług do...

 

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (1)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 2830
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd