Reklama. Techniki skutecznej perswazji

Wydawnictwo: Poltext
6,8 (5 ocen i 2 opinie) Zobacz oceny
10
0
9
2
8
0
7
1
6
1
5
0
4
0
3
1
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
8386890622
liczba stron
220
słowa kluczowe
reklama, biznes
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Autor opisuje prawa i mechanizmy rządzące reklamą, podpowiada, jak przygotować brief reklamowy i plan mediów, jak przeprowadzić kampanię reklamowąkiedy i dlaczego gazeta jest lepszym medium niż telewizjaa Jak oddziałuje radioteatr wyobraźni. Czytelnik znajdzie tu trochę etyki i prawa, awangardy reklamowej, skandalu, poważnych przestróg i przewrotnego humoru. Liczne przykłady, fascynujące...

Autor opisuje prawa i mechanizmy rządzące reklamą, podpowiada, jak przygotować brief reklamowy i plan mediów, jak przeprowadzić kampanię reklamowąkiedy i dlaczego gazeta jest lepszym medium niż telewizjaa Jak oddziałuje radioteatr wyobraźni. Czytelnik znajdzie tu trochę etyki i prawa, awangardy reklamowej, skandalu, poważnych przestróg i przewrotnego humoru. Liczne przykłady, fascynujące fotografie i studia konkretnych przypadków zaciekawią zarówno laika, jak i zdeklarowanego entuzjastę sztuki reklamowej.

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (26)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 732
Joanna | 2010-10-21
Na półkach: Przeczytane, Autorzy polscy
Przeczytana: 21 października 2010

Książka bardzo ciekawa dla laika w tym temacie, takiego jak ja, bo nie uważam się za eksperta po lekturze jednej książki.
Warto ją przeczytać bo jest napisana bardzo dobrze, zrozumiale.
Nawet trochę sobie przepisałam ciekawych informacji.

książek: 224
Kiniek | 2013-11-11
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: listopad 2013

Obowiązkowa lektura dla każdego, kto chciałby liznąć zagadnień związanych z reklamą- trzeba brać jednak poprawkę, jeżeli chodzi o niektóre treści przytoczone w książce- zwłaszcza te dotyczące reklamy w Internecie. Czytałam wydanie z 2003, więc przez 10 lat sporo się w tej kwestii zmieniło ;)

książek: 64
Mineko | 2011-01-08
Na półkach: Posiadam, Przeczytane
książek: 441
Tiita | 2010-07-13
Na półkach: 2010, Przeczytane
książek: 1337
książek: 929
Katarzyna | 2018-05-27
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 426
Daga | 2018-01-06
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 3739
Mikołaj Klubiński | 2017-04-19
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 156
Endy | 2017-04-15
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 188
Berserk | 2016-06-28
Na półkach: Chcę przeczytać
zobacz kolejne z 16 
Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd