Reklama. Techniki skutecznej perswazji
Wydawnictwo: Poltext biznes, finanse
220 str. 3 godz. 40 min.
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- Poltext
- Data wydania:
- 2009-02-12
- Data 1. wyd. pol.:
- 2009-02-12
- Liczba stron:
- 220
- Czas czytania
- 3 godz. 40 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 8386890622
- Tagi:
- reklama biznes
Autor opisuje prawa i mechanizmy rządzące reklamą, podpowiada, jak przygotować brief reklamowy i plan mediów, jak przeprowadzić kampanię reklamowąkiedy i dlaczego gazeta jest lepszym medium niż telewizjaa Jak oddziałuje radioteatr wyobraźni. Czytelnik znajdzie tu trochę etyki i prawa, awangardy reklamowej, skandalu, poważnych przestróg i przewrotnego humoru. Liczne przykłady, fascynujące fotografie i studia konkretnych przypadków zaciekawią zarówno laika, jak i zdeklarowanego entuzjastę sztuki reklamowej.
Dodaj do biblioteczki
Porównaj ceny
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Szukamy ofert...
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 23
- 9
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
Obowiązkowa lektura dla każdego, kto chciałby liznąć zagadnień związanych z reklamą- trzeba brać jednak poprawkę, jeżeli chodzi o niektóre treści przytoczone w książce- zwłaszcza te dotyczące reklamy w Internecie. Czytałam wydanie z 2003, więc przez 10 lat sporo się w tej kwestii zmieniło ;)
Obowiązkowa lektura dla każdego, kto chciałby liznąć zagadnień związanych z reklamą- trzeba brać jednak poprawkę, jeżeli chodzi o niektóre treści przytoczone w książce- zwłaszcza te dotyczące reklamy w Internecie. Czytałam wydanie z 2003, więc przez 10 lat sporo się w tej kwestii zmieniło ;)
Pokaż mimo toKsiążka bardzo ciekawa dla laika w tym temacie, takiego jak ja, bo nie uważam się za eksperta po lekturze jednej książki.
Warto ją przeczytać bo jest napisana bardzo dobrze, zrozumiale.
Nawet trochę sobie przepisałam ciekawych informacji.
Książka bardzo ciekawa dla laika w tym temacie, takiego jak ja, bo nie uważam się za eksperta po lekturze jednej książki.
Pokaż mimo toWarto ją przeczytać bo jest napisana bardzo dobrze, zrozumiale.
Nawet trochę sobie przepisałam ciekawych informacji.