Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Reklama. Techniki skutecznej perswazji

Wydawnictwo: Poltext
6,8 (5 ocen i 2 opinie) Zobacz oceny
10
0
9
2
8
0
7
1
6
1
5
0
4
0
3
1
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
8386890622
liczba stron
220
słowa kluczowe
reklama, biznes
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Autor opisuje prawa i mechanizmy rządzące reklamą, podpowiada, jak przygotować brief reklamowy i plan mediów, jak przeprowadzić kampanię reklamowąkiedy i dlaczego gazeta jest lepszym medium niż telewizjaa Jak oddziałuje radioteatr wyobraźni. Czytelnik znajdzie tu trochę etyki i prawa, awangardy reklamowej, skandalu, poważnych przestróg i przewrotnego humoru. Liczne przykłady, fascynujące...

Autor opisuje prawa i mechanizmy rządzące reklamą, podpowiada, jak przygotować brief reklamowy i plan mediów, jak przeprowadzić kampanię reklamowąkiedy i dlaczego gazeta jest lepszym medium niż telewizjaa Jak oddziałuje radioteatr wyobraźni. Czytelnik znajdzie tu trochę etyki i prawa, awangardy reklamowej, skandalu, poważnych przestróg i przewrotnego humoru. Liczne przykłady, fascynujące fotografie i studia konkretnych przypadków zaciekawią zarówno laika, jak i zdeklarowanego entuzjastę sztuki reklamowej.

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (22)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 725
Joanna | 2010-10-21
Na półkach: Przeczytane, Autorzy polscy
Przeczytana: 21 października 2010

Książka bardzo ciekawa dla laika w tym temacie, takiego jak ja, bo nie uważam się za eksperta po lekturze jednej książki.
Warto ją przeczytać bo jest napisana bardzo dobrze, zrozumiale.
Nawet trochę sobie przepisałam ciekawych informacji.

książek: 179
Kiniek | 2013-11-11
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: listopad 2013

Obowiązkowa lektura dla każdego, kto chciałby liznąć zagadnień związanych z reklamą- trzeba brać jednak poprawkę, jeżeli chodzi o niektóre treści przytoczone w książce- zwłaszcza te dotyczące reklamy w Internecie. Czytałam wydanie z 2003, więc przez 10 lat sporo się w tej kwestii zmieniło ;)

książek: 64
Mineko | 2011-01-08
Na półkach: Posiadam, Przeczytane
książek: 430
Tiita | 2010-07-13
Na półkach: 2010, Przeczytane
książek: 1194
książek: 142
Berserk | 2016-06-28
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 22
Lucy Sawicka | 2016-05-18
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 8773
Chaoticreader | 2016-04-10
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 652
Mariusz Protaczyk | 2016-01-07
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 25
Weronika | 2015-09-01
Na półkach: Chcę przeczytać
zobacz kolejne z 12 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd