Marketing według Teda Levitta

Okładka książki Marketing według Teda Levitta Theodore Levitt
Okładka książki Marketing według Teda Levitta
Theodore Levitt Wydawnictwo: Onepress biznes, finanse
336 str. 5 godz. 36 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Onepress
Data wydania:
2008-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2008-01-01
Liczba stron:
336
Czas czytania
5 godz. 36 min.
Język:
polski
ISBN:
9788324609062
Średnia ocen

4,0 4,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki O strategiach marketingowych. 10 IDEI HBR. James C. Anderson, Gaurav Bhalla, Clayton M. Christensen, Scott Cook, David C. Edelman, Susan Fournier, Taddy Hall, Kevin Lane Keller, Philip Kotler, Suj Krishnaswamy, Lara Lee, Theodore Levitt, Christine Moorman, James A. Narus, Neil Rackham, Frederick F. Reichheld, Roland T. Rust, Kate Sayre, Michael J. Silverstein, Wouter van Rossum
Ocena 8,0
O strategiach ... James C. Anderson, ...
Okładka książki O fundamentach zarządzania. 10 Idei HBR Clayton M. Christensen, Thomas H. Davenport, Peter F. Drucker, Daniel Goleman, Gary Hamel, Robert S. Kaplan, John P. Kotter, Theodore Levitt, David P. Norton, Michael Overdorf, Michael E. Porter, C.K. Prahalad, Kanter Rosabeth Moss
Ocena 8,3
O fundamentach... Clayton M. Christen...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
4,0 / 10
3 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    7
  • Przeczytane
    5
  • Posiadam
    2
  • marketing
    1
  • ! BŚ
    1
  • Marketing & PR
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Marketing według Teda Levitta


Podobne książki

Przeczytaj także