8 (4 ocen i 1 opinia) Zobacz oceny
10
1
9
0
8
1
7
2
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
HBR's 10 Must Reads On Strategic
data wydania
ISBN
9781422189887
liczba stron
206
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
Marcinkon

Harley-Davidson jest jedną z 50 najlepszych globalnych marek, wycenioną na 7,8 mld dolarów. Lecz nie dawniej niż 1983 roku firmie groziło bankructwo. Osią przemiany i osiągniętego w jej następstwie sukcesu było przyjęcie nowatorskiej wtedy, a naturalnej dziś, strategii marketingowej polegającej na zaangażowaniu się firmy w budowę wspólnoty wokół marki. Udało się - firma wyszła z kłopotów, a...

Harley-Davidson jest jedną z 50 najlepszych globalnych marek, wycenioną na 7,8 mld dolarów. Lecz nie dawniej niż 1983 roku firmie groziło bankructwo. Osią przemiany i osiągniętego w jej następstwie sukcesu było przyjęcie nowatorskiej wtedy, a naturalnej dziś, strategii marketingowej polegającej na zaangażowaniu się firmy w budowę wspólnoty wokół marki. Udało się - firma wyszła z kłopotów, a marka przekroczyła granicę motoryzacyjnej niszy i obsługuje dziś odzież, obuwie, kosmetyki i galanterię...

Jeśli potrzebujesz podnieść efektywność działu marketingu, „O strategiach marketingowych” zainspiruje Cię do owocnych zmian. Sprawdź:

Co jest mocną stroną Twojej oferty, gdzie leżą jej słabości?
Jak zakończyć wojnę między marketingiem i sprzedażą?
Co zrobić, by nie zaniżać ceny i przekonać do niej klienta?
W jaki sposób korzystać z technologicznej rewolucji?
Jak doceniać klientów, by byli źródłem nowych transakcji.

 

źródło opisu: ICAN Institute

źródło okładki: ICAN Institute

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (26)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 225
treepee | 2017-05-31
Przeczytana: 31 maja 2017

Dla wtajemniczonych w techniki sprzedażowe i marketingowe zdecydowanie obowiązkowa pozycja. Dla tych co dopiero zaczynają karierę jako przedstawiciel handlowy i pokrewne - zdecydowanie polecam lekturę na czas, kiedy zdobyte doświadczenie będzie już za małe.

książek: 1657
Sensej | 2017-07-07
Na półkach: Przeczytane, Ulubione, Posiadam
książek: 314
KomandoNinja | 2016-11-10
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 10 listopada 2016
książek: 18
karolina_nowak | 2016-07-28
Na półkach: Przeczytane
książek: 1214
Adam Patora | 2018-07-20
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 1773
Konrad | 2018-01-25
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 77
annia | 2017-11-27
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 438
Daga | 2017-08-29
książek: 41
Pingubass | 2017-06-29
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 563
krzysiek333 | 2017-05-10
Na półkach: Chcę przeczytać
zobacz kolejne z 16 
Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd