Ekonomia wdzięczności. Zasada wzajemności w biznesie

Okładka książki Ekonomia wdzięczności. Zasada wzajemności w biznesie
Gary Vaynerchuk Wydawnictwo: Helion biznes, finanse
304 str. 5 godz. 4 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Tytuł oryginału:
The Thank You Economy
Wydawnictwo:
Helion
Data wydania:
2013-07-19
Data 1. wyd. pol.:
2013-07-19
Liczba stron:
304
Czas czytania
5 godz. 4 min.
Język:
polski
ISBN:
9788324647897
Tłumacz:
Leszek Sielicki
Tagi:
ekonomia marketing
Średnia ocen

                6,6 6,6 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,6 / 10
85 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
153
107

Na półkach: ,

Na wpół przekonana do świata mediów społecznościowych zasiadłam do lektury Ekonomii wdzięczności. Na pewno utwierdziłam się w tym, że unikanie Facebooka czy innych platform raczej nie jest najlepszą strategią. Autor rzeczywiście przekonująco przedstawia argumenty za korzystaniem z możliwość Internetu. Ciekawe są przykłady konkretnych kampanii marketingowych stosowanych przez firmy w mediach społecznościowych czy po prostu tego, jak można używać Facebooka dla rozpropagowania prowadzonego przez siebie biznesu.
Najbardziej przekonuje mnie jednak istota idei ekonomii wdzięczności. Otóż, nie chodzi o łatwy zysk, agresywną reklamę, a o tworzenie relacji. Tak, relacji w biznesie! Gdy tworzymy autentyczne więzi, nie mamy na celu wykorzystania kogoś, a wzajemne obdarowywanie się. Autor zdaje sobie sprawę, że może to nie brzmieć zbyt życiowo. Uważa on jednak, że paradoksalnie to jedyna droga dla biznesu przyszłości. Według niego siła więzi firmy z klientami przekłada się na zyski w sposób wprost proporcjonalny, choć trzeba się nastawić na działania długofalowe. Jednocześnie zupełnie nie sprawdza się strategia pod tytułem „szybki i łatwy dochód”. W skrócie mówiąc, podstawą skutecznych działań jest troska o klienta. Jeśli zamiast intencji zadbania o odbiorcę naszych usług, celem jest nabicie portfela, to ostatecznie straci nie tylko klient, ale i firma. Oto złota era biznesu, w jaką według Vaynerchuka wkraczamy. Oby miał rację!
pozostał część recenzji znajduje się na blogu: http://ksiazkapsychologiczna.blogspot.com/

Na wpół przekonana do świata mediów społecznościowych zasiadłam do lektury Ekonomii wdzięczności. Na pewno utwierdziłam się w tym, że unikanie Facebooka czy innych platform raczej nie jest najlepszą strategią. Autor rzeczywiście przekonująco przedstawia argumenty za korzystaniem z możliwość Internetu. Ciekawe są przykłady konkretnych kampanii marketingowych stosowanych...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    375
  • Przeczytane
    105
  • Posiadam
    33
  • Biznes
    10
  • Teraz czytam
    7
  • Chcę w prezencie
    4
  • Marketing
    3
  • Rozwój osobisty
    3
  • Rozwój
    3
  • Ekonomia
    2

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Ekonomia wdzięczności. Zasada wzajemności w biznesie


Podobne książki

Przeczytaj także