Scrum. Czyli jak robić dwa razy więcej dwa razy szybciej.

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
7,44 (9 ocen i 2 opinie) Zobacz oceny
10
1
9
0
8
3
7
3
6
2
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788301183653
kategoria
poradniki
język
polski
dodał
krisiasty

 

źródło okładki: http://ksiegarnia.pwn.pl/Scrum-Czyli-jak-robic-dwa...»

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (2)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 140
Filip | 2017-04-11
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 04 lipca 2018

Tłumaczenie pozostawia wiele do życzenia.

książek: 237
giumishere | 2016-01-08
Przeczytana: grudzień 2015

Jako osoba nic nie mająca wspólnego z IT ale wiele wspólnego z psychologią, uznaję to dzieło za bardzo dobre i warte przeczytania. Książkę czyta się lekko, szybko, jest konkretna. Ze scrum'em spotkałam się wcześniej rozmawiając ze znajomymi, pracującymi właśnie w branży IT, a scrum master mi się kojarzył z takim "kierownikiem-psychologiem". W związku z tym chętnie zabrałam się do literatury i polecam wszystkim zainteresowanym metodami zgodnymi z manifestem Agile, również tym, którzy uważają, że "scrum nie działa". Planującym większe wydarzenia typu ślub, imprezę itd. też ta książka może się przydać.

tak na marginesie, myślę, że książka ta jak i metoda są ściśle związane ze "zdrowym rozsądkiem". w związku z tym, jeżeli uważacie, że w konkretnym środowisku pracy są braki owego sposobu myślenia, polecenie takiej literatury współpracownikom lub kierownictwu może poprawić sytuację. Nie musi, ale może.

Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Zapisując się na newsletter zgadzasz się na otrzymywanie informacji z serwisu Lubimyczytac.pl w tym informacji handlowych, oraz informacji dopasowanych do twoich zainteresowań i preferencji. Twój adres email będziemy przetwarzać w celu kierowania do Ciebie treści marketingowych w formie newslettera. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd