100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach

Okładka książki 100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach
Susan M. Weinschenk Wydawnictwo: Helion informatyka, matematyka
244 str. 4 godz. 4 min.
Kategoria:
informatyka, matematyka
Tytuł oryginału:
100 Things Every Designer Needs to Know About People (Voices That Matter)
Wydawnictwo:
Helion
Data wydania:
2013-06-21
Data 1. wyd. pol.:
2013-06-21
Data 1. wydania:
2011-01-01
Liczba stron:
244
Czas czytania
4 godz. 4 min.
Język:
polski
ISBN:
9788324662838
Tłumacz:
Daniel Kaczmarek
Tagi:
funkcjonalność stron
Średnia ocen

                7,5 7,5 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,5 / 10
64 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
93
10

Na półkach: ,

Przegląd badań z zakresu psychologi poznawczej, społecznej i behawioryzmu. Przedstawione to wszystko w lekki i bardzo przystępny sposób. Przy każdym punkcie jest krótkie podsumowanie i zaznaczone jak można to przenieść do projektowania stron i aplikacji (praktyczne zastosowanie teorii). Kolorowe, ładnie wydane, bardzo przejrzyste. Jeśli ktoś nie miał do czynienia z psychologią akademicką i badaniami, to szczerze polecam. Dla psychologa - fajne podsumowanie wielu badań w jednym miejscu, aczkolwiek niewiele nowych informacji.

P.S. Zapomniałam dodać, że ta książka jest dobra nie tylko dla UX/UI designerów, ale także dla marketingowców, osób tworzących oferty biznesowe i wszystkich, którzy mają stworzyć coś dla innych :)

Przegląd badań z zakresu psychologi poznawczej, społecznej i behawioryzmu. Przedstawione to wszystko w lekki i bardzo przystępny sposób. Przy każdym punkcie jest krótkie podsumowanie i zaznaczone jak można to przenieść do projektowania stron i aplikacji (praktyczne zastosowanie teorii). Kolorowe, ładnie wydane, bardzo przejrzyste. Jeśli ktoś nie miał do czynienia z...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    246
  • Przeczytane
    83
  • Posiadam
    22
  • Teraz czytam
    19
  • Chcę w prezencie
    7
  • Design
    5
  • 2020
    2
  • 2018
    2
  • UX.
    2
  • Projektowanie
    2

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki 100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach


Podobne książki

Przeczytaj także