Marketing w wydawnictwie

Tłumaczenie: Grzegorz Łuczkiewicz
Wydawnictwo: BMR
5 (1 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
1
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
How to market books
data wydania
ISBN
838655410X
liczba stron
229
słowa kluczowe
marketing, wydawnictwo
kategoria
popularnonaukowa
język
polski
dodała
Karo

Marketing w wydawnictwie to zbór cennych rad autorki, dotyczących marketingu, a konkretniej jak pozyskiwać czytelników przy czym dysponując małymi kosztami.

 

źródło opisu: Opis własny

źródło okładki: Skan

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (0)
 Pokaż tylko oceny z treścią
Brak opinii. Napisz pierwszą opinię!
Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Zapisując się na newsletter zgadzasz się na otrzymywanie informacji z serwisu Lubimyczytac.pl w tym informacji handlowych, oraz informacji dopasowanych do twoich zainteresowań i preferencji. Twój adres email będziemy przetwarzać w celu kierowania do Ciebie treści marketingowych w formie newslettera. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd