Rewolucja social media
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- Helion
- Data wydania:
- 2012-12-07
- Data 1. wyd. pol.:
- 2012-12-07
- Liczba stron:
- 214
- Czas czytania
- 3 godz. 34 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788324643950
- Tagi:
- facebook instagram marketing social media sadowski
Rewolucja, która sprzyja przystosowanym
Krajobraz po zmianie, jaka dokonała się za sprawą mediów społecznościowych, prezentuje się obiecująco i niepokojąco zarazem. Social media skupiają już wokół siebie ponad miliard ludzi na całym świecie. Co trzeci z nich dzieli się wrażeniami dotyczącymi konkretnych marek. Tej rewolucji towarzyszy zmiana najskuteczniejszych narzędzi i kanałów dotarcia do klienta. Modyfikacji uległ też wzór utrzymywania relacji. Pojawiły się nowe sposoby mierzenia efektywności przekazu reklamowego, a dialog z klientem online stał się ważniejszy niż kiedykolwiek wcześniej. Wszystkim rządzi wszechwładny konsument, którego jeden wpis może decydować o losach dużych i małych marek czy produktów.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Oceny
Książka na półkach
- 172
- 148
- 52
- 10
- 6
- 5
- 4
- 3
- 2
- 2
Opinia
Książka raczej dla przedsiębiorców niż marketingowców, czy w ogóle "ludzi z branży". Można ją podrzucać klientom, jeśli chcemy im pomóc zrozumieć o co chodzi w SM.
Niezłe case'y, choć wybiórcze (za każdym razem prezentowany 1-2 wybrane optymistyczne wskaźniki, bez analizy całych kampanii). Brakuje przykładów "lose study", a takich kampanii, gdzie budżet i czas zostały wciągnięte w czarną dziurę zapewne też nie brakuje (tylko trudniej dotrzeć, bo mało kto się chwali).
Ogółem z książki płynie hurraoptymistyczny przekaz, jak w nieruchomościach w 2006 r., a przecież nie każdy biznes będzie miał ekonomiczne uzasadnienie zaangażowania w SM.
Książka raczej dla przedsiębiorców niż marketingowców, czy w ogóle "ludzi z branży". Można ją podrzucać klientom, jeśli chcemy im pomóc zrozumieć o co chodzi w SM.
więcej Pokaż mimo toNiezłe case'y, choć wybiórcze (za każdym razem prezentowany 1-2 wybrane optymistyczne wskaźniki, bez analizy całych kampanii). Brakuje przykładów "lose study", a takich kampanii, gdzie budżet i czas zostały...