Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Rewolucja social media

Wydawnictwo: Helion
6,16 (90 ocen i 16 opinii) Zobacz oceny
10
2
9
3
8
7
7
26
6
28
5
14
4
5
3
2
2
2
1
1
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788324643950
liczba stron
214
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
sqbi

Rewolucja, która sprzyja przystosowanym Krajobraz po zmianie, jaka dokonała się za sprawą mediów społecznościowych, prezentuje się obiecująco i niepokojąco zarazem. Social media skupiają już wokół siebie ponad miliard ludzi na całym świecie. Co trzeci z nich dzieli się wrażeniami dotyczącymi konkretnych marek. Tej rewolucji towarzyszy zmiana najskuteczniejszych narzędzi i kanałów dotarcia do...

Rewolucja, która sprzyja przystosowanym

Krajobraz po zmianie, jaka dokonała się za sprawą mediów społecznościowych, prezentuje się obiecująco i niepokojąco zarazem. Social media skupiają już wokół siebie ponad miliard ludzi na całym świecie. Co trzeci z nich dzieli się wrażeniami dotyczącymi konkretnych marek. Tej rewolucji towarzyszy zmiana najskuteczniejszych narzędzi i kanałów dotarcia do klienta. Modyfikacji uległ też wzór utrzymywania relacji. Pojawiły się nowe sposoby mierzenia efektywności przekazu reklamowego, a dialog z klientem online stał się ważniejszy niż kiedykolwiek wcześniej. Wszystkim rządzi wszechwładny konsument, którego jeden wpis może decydować o losach dużych i małych marek czy produktów.

 

źródło opisu: http://helion.pl/ksiazki/rewolucja-social-media-mi...(?)

źródło okładki: http://rewolucjasocialmedia.pl

pokaż więcej

Brak materiałów.
książek: 191
Sławomir Borowy | 2013-01-17
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 15 stycznia 2013

Książka raczej dla przedsiębiorców niż marketingowców, czy w ogóle "ludzi z branży". Można ją podrzucać klientom, jeśli chcemy im pomóc zrozumieć o co chodzi w SM.

Niezłe case'y, choć wybiórcze (za każdym razem prezentowany 1-2 wybrane optymistyczne wskaźniki, bez analizy całych kampanii). Brakuje przykładów "lose study", a takich kampanii, gdzie budżet i czas zostały wciągnięte w czarną dziurę zapewne też nie brakuje (tylko trudniej dotrzeć, bo mało kto się chwali).

Ogółem z książki płynie hurraoptymistyczny przekaz, jak w nieruchomościach w 2006 r., a przecież nie każdy biznes będzie miał ekonomiczne uzasadnienie zaangażowania w SM.

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Ruchome piaski

„Ruchome piaski” to koniec końców książka niezła, ale nie porywająca od pierwszej do ostatniej strony. Ma wciągające momenty, porusza ciekawy temat, a...

zgłoś błąd zgłoś błąd