Rewolucja social media

Okładka książki Rewolucja social media
Michał Sadowski Wydawnictwo: Helion biznes, finanse
214 str. 3 godz. 34 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Helion
Data wydania:
2012-12-07
Data 1. wyd. pol.:
2012-12-07
Liczba stron:
214
Czas czytania
3 godz. 34 min.
Język:
polski
ISBN:
9788324643950
Tagi:
facebook instagram marketing social media sadowski
Średnia ocen

                5,9 5,9 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
5,9 / 10
119 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
165
10

Na półkach:

Książka raczej dla przedsiębiorców niż marketingowców, czy w ogóle "ludzi z branży". Można ją podrzucać klientom, jeśli chcemy im pomóc zrozumieć o co chodzi w SM.

Niezłe case'y, choć wybiórcze (za każdym razem prezentowany 1-2 wybrane optymistyczne wskaźniki, bez analizy całych kampanii). Brakuje przykładów "lose study", a takich kampanii, gdzie budżet i czas zostały wciągnięte w czarną dziurę zapewne też nie brakuje (tylko trudniej dotrzeć, bo mało kto się chwali).

Ogółem z książki płynie hurraoptymistyczny przekaz, jak w nieruchomościach w 2006 r., a przecież nie każdy biznes będzie miał ekonomiczne uzasadnienie zaangażowania w SM.

Książka raczej dla przedsiębiorców niż marketingowców, czy w ogóle "ludzi z branży". Można ją podrzucać klientom, jeśli chcemy im pomóc zrozumieć o co chodzi w SM.

Niezłe case'y, choć wybiórcze (za każdym razem prezentowany 1-2 wybrane optymistyczne wskaźniki, bez analizy całych kampanii). Brakuje przykładów "lose study", a takich kampanii, gdzie budżet i czas zostały...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Przeczytane
    172
  • Chcę przeczytać
    148
  • Posiadam
    52
  • Teraz czytam
    10
  • 2013
    6
  • Chcę w prezencie
    5
  • Marketing
    4
  • Rozwój osobisty
    3
  • Biznesowe
    2
  • Ebooki
    2

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Rewolucja social media


Podobne książki

Przeczytaj także