Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek

Tłumaczenie: Bartosz Sałbut
Książka jest przypisana do serii/cyklu "Onepress". Edytuj książkę, aby zweryfikować serię/cykl.
Wydawnictwo: Helion
7,88 (67 ocen i 12 opinii) Zobacz oceny
10
9
9
17
8
14
7
18
6
5
5
2
4
1
3
1
2
0
1
0
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
The Lean Startup: How Today's Entrepreneurs Use Continuous Innovation to Create Radically Successful Businesses
data wydania
ISBN
9788324651009
liczba stron
248
słowa kluczowe
ebiznes, startup, e-commerce, lean
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
Waldek

Znajdujemy się u progu nowego stulecia zarządzania. Przez lata udało nam się wypracować doskonałe metody zarządzania dużymi firmami, jednak w kwestii startupów i innowacji nadal działamy po omacku. Niniejsza książka stawia pierwsze solidne fundamenty dla przedsiębiorczości w nowych czasach. Stworzony przez autora ruch Lean Startup dąży do tego, abyś mógł stworzyć kolejny hit rynkowy za pomocą...

Znajdujemy się u progu nowego stulecia zarządzania. Przez lata udało nam się wypracować doskonałe metody zarządzania dużymi firmami, jednak w kwestii startupów i innowacji nadal działamy po omacku. Niniejsza książka stawia pierwsze solidne fundamenty dla przedsiębiorczości w nowych czasach. Stworzony przez autora ruch Lean Startup dąży do tego, abyś mógł stworzyć kolejny hit rynkowy za pomocą najnowocześniejszych narzędzi.

Bez względu na to, czy jesteś przedsiębiorcą z własnym startupem, czy też działasz w strukturach dużej organizacji, znajdziesz tu bardzo ważne wskazówki, które przydadzą Ci się na drodze w nieznane. Poznaj praktyczne metody pozwalające unikać błędów w rozwoju produktu, naucz się systematycznie oceniać i interpretować wczesne sygnały płynące z rynku, a także decydować, czy należy wykonać zwrot, czy trwać przy dotychczasowych działaniach. Korzystaj z wiedzy innowatorów, którzy wprowadzili swoje firmy na szczyt, i dołącz do tego szacownego grona.

 

źródło opisu: Wydawnictwo Helion, 2012

źródło okładki: www.onepress.pl

pokaż więcej

Brak materiałów.
książek: 298
Patryk Wójcik | 2017-07-06
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 06 lipca 2017

Bardzo dobra książka. Może całkowicie wywrócić Twój sposób patrzenia na świat i biznes. Jednak uważam, że jest to książka dla osób, które mają już jakieś doświadczenie biznesowe. Po prostu informacje w niej zawarte, trzeba filtrować przez własne doświadczenia.

Nie jest to tylko książka o budowaniu Startupów. Jest to książka o sprzedaży, marketingu i obsłudze klienta. Jest to książka o tworzeniu potrzebnych produktów, na które czekają już klienci.

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Historia Polski 2.0: Polak, Rusek i Niemiec... czyli jak psuliśmy plany naszym sąsiadom

Jednego nie rozumiem: czemu hetmana Stanisława Żółkiewskiego w tej książce cały czas nazywa się Stefanem Żółkiewskim?

zgłoś błąd zgłoś błąd