Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek

Okładka książki Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek
Eric Ries Wydawnictwo: Helion biznes, finanse
248 str. 4 godz. 8 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Tytuł oryginału:
The Lean Startup: How Today's Entrepreneurs Use Continuous Innovation to Create Radically Successful Businesses
Wydawnictwo:
Helion
Data wydania:
2012-10-01
Data 1. wyd. pol.:
2012-10-01
Liczba stron:
248
Czas czytania
4 godz. 8 min.
Język:
polski
ISBN:
9788324651009
Tłumacz:
Bartosz Sałbut
Tagi:
ebiznes startup e-commerce lean
Dodaj do pakietu
Dodaj do pakietu

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Poczekaj, szukamy dla Ciebie najlepszych ofert

Pozostałe księgarnie

Informacja

Reklama
Reklama

Książki autora

Podobne książki

Reklama

Oceny

Średnia ocen
7,5 / 10
207 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
173
87

Na półkach:

Zbiór praktycznych rad, których wartość w biznesie ciężko przecenić. Pozornie większość z nich jest mniej lub bardziej oczywista "na chłopski rozum", jednak nadal mało które przedsiębiorstwa faktycznie się do nich stosują.

Warto też podkreślić, że nie jest to książka wyłącznie dla przedsiębiorców, prezesów, osób zakładających start-up itd. – właściwie każdy jakkolwiek pracujący z produktem (/produktami) znajdzie w niej coś dla siebie, co w taki czy inny sposób pomoże usprawnić pracę. Ot, choćby i nawet specjalista ds. marketingu.

Zbiór praktycznych rad, których wartość w biznesie ciężko przecenić. Pozornie większość z nich jest mniej lub bardziej oczywista "na chłopski rozum", jednak nadal mało które przedsiębiorstwa faktycznie się do nich stosują.

Warto też podkreślić, że nie jest to książka wyłącznie dla przedsiębiorców, prezesów, osób zakładających start-up itd. – właściwie każdy jakkolwiek...

więcej Pokaż mimo to

1
avatar
29
10

Na półkach:

Fajna książka, pokazująca sprytny, inny niż akademicki sposób na budowanie działalności. Dużo przykładów, co na duży plus. Polecam, pokazuje fajne, sprytne podejście do biznesu, nie klasyczne, ułożone, zaplanowane działania i spekulacje, a następnie produkcja produktu według tych założeń.

Fajna książka, pokazująca sprytny, inny niż akademicki sposób na budowanie działalności. Dużo przykładów, co na duży plus. Polecam, pokazuje fajne, sprytne podejście do biznesu, nie klasyczne, ułożone, zaplanowane działania i spekulacje, a następnie produkcja produktu według tych założeń.

Pokaż mimo to

2
avatar
0
0

Na półkach:

Eric Ries miażdży każdego perfekcjonistę. Idealne produkty wrzuca do kosza przegrywów; pokazuje swoją koncepcję nieodwlekania, eksperymentuje oszczędzając czas i co ważniejsze pieniądze.

Nigdy bym nie pomyślał aby wypuścić na rynek niegotowy, sklecony na szybko produkt!

Jak widać (realnych i konkretnych przykładów jest niemało) przynosi to efekty. Masowy rynek najwidoczniej lubi zabawę w dokładanie klocków – łatwiej wtedy poznać prawdziwe potrzeby innych, wpasować się w rynek i stworzyć "rzecz" której naprawdę potrzebujemy.

Eric Ries miażdży każdego perfekcjonistę. Idealne produkty wrzuca do kosza przegrywów; pokazuje swoją koncepcję nieodwlekania, eksperymentuje oszczędzając czas i co ważniejsze pieniądze.

Nigdy bym nie pomyślał aby wypuścić na rynek niegotowy, sklecony na szybko produkt!

Jak widać (realnych i konkretnych przykładów jest niemało) przynosi to efekty. Masowy rynek...

więcej Pokaż mimo to

1
Reklama
avatar
184
22

Na półkach: ,

Ciekawe przykłady. Poza tym jak ktoś zna koncepcję Lean Management to nic nowego z tej książki nie wyciągnie poza tym jak faktycznie można poszczególne metody wprowadzić w życie. Książka opisuje w dużej mierze tezę, że to co robimy wcale nie musi być perfekcyjne - musi być wystarczająco dobre.

Ciekawe przykłady. Poza tym jak ktoś zna koncepcję Lean Management to nic nowego z tej książki nie wyciągnie poza tym jak faktycznie można poszczególne metody wprowadzić w życie. Książka opisuje w dużej mierze tezę, że to co robimy wcale nie musi być perfekcyjne - musi być wystarczająco dobre.

Pokaż mimo to

1
avatar
1529
313

Na półkach: , , ,

Jakie to jest inspirujące!!! Ktoś ubrał w słowa moje przeczucia i analizy dotyczące generowania biznesu we współczesnym, szybko zmieniającym się świecie. Jeśli rozważasz zakładanie własnego biznesu, lub choćby usprawnienie swojej pracy, musisz to przeczytać. Polecam!

Jakie to jest inspirujące!!! Ktoś ubrał w słowa moje przeczucia i analizy dotyczące generowania biznesu we współczesnym, szybko zmieniającym się świecie. Jeśli rozważasz zakładanie własnego biznesu, lub choćby usprawnienie swojej pracy, musisz to przeczytać. Polecam!

Pokaż mimo to

65
avatar
613
139

Na półkach:

Książka sama w sobie dobra, lecz.... to tak wszystko pięknie i ładnie brzmi z perspektywy osoby, która te zmiany wprowadza, lecz ich nie doświadcza. Ciekawe jak druga strona postrzega te ulepszenia. Co sądzą o nich ich wykonawcy

Książka sama w sobie dobra, lecz.... to tak wszystko pięknie i ładnie brzmi z perspektywy osoby, która te zmiany wprowadza, lecz ich nie doświadcza. Ciekawe jak druga strona postrzega te ulepszenia. Co sądzą o nich ich wykonawcy

Pokaż mimo to

3
avatar
47
3

Na półkach:

To co wydaje się oczywiste w rozwoju nauk przyrodniczych - na czele z fizyką - jest nie do końca intuicyjne w innych dziedzinach życia. O słuszności teorii/ podejmowanych działań powinien decydować eksperyment. Odpowiednia hipoteza, test weryfikujący i wreszcie konkluzja.
Metoda Lean startup to książka, która przekonuje, że podejmowanie decyzji biznesowych w warunkach wysokiego ryzyka i niepewności to idealne środowisko do stosowania takiego podejścia. Poznanie rynku i klientów nie musi opierać się na aktach wiary i intuicji, ponieważ dysponujemy narzędziami do ich efektywnego badania.
Niniejsza pozycja to klasyka tematu. Jeśli nie miałeś jeszcze okazji się z nią zapoznac, zdecydowanie warto nadrobić zaległości.

To co wydaje się oczywiste w rozwoju nauk przyrodniczych - na czele z fizyką - jest nie do końca intuicyjne w innych dziedzinach życia. O słuszności teorii/ podejmowanych działań powinien decydować eksperyment. Odpowiednia hipoteza, test weryfikujący i wreszcie konkluzja.
Metoda Lean startup to książka, która przekonuje, że podejmowanie decyzji biznesowych w warunkach...

więcej Pokaż mimo to

7
avatar
466
114

Na półkach:

Bardzo dobra książka. Może całkowicie wywrócić Twój sposób patrzenia na świat i biznes. Jednak uważam, że jest to książka dla osób, które mają już jakieś doświadczenie biznesowe. Po prostu informacje w niej zawarte, trzeba filtrować przez własne doświadczenia.

Nie jest to tylko książka o budowaniu Startupów. Jest to książka o sprzedaży, marketingu i obsłudze klienta. Jest to książka o tworzeniu potrzebnych produktów, na które czekają już klienci.

Bardzo dobra książka. Może całkowicie wywrócić Twój sposób patrzenia na świat i biznes. Jednak uważam, że jest to książka dla osób, które mają już jakieś doświadczenie biznesowe. Po prostu informacje w niej zawarte, trzeba filtrować przez własne doświadczenia.

Nie jest to tylko książka o budowaniu Startupów. Jest to książka o sprzedaży, marketingu i obsłudze klienta. Jest...

więcej Pokaż mimo to

3
avatar
52
32

Na półkach: , , ,

W zasadzie sprowadza się do MVP (Minimum Viable Product/Most Valuable Product). Jeżeli nie masz startupu ani nie planujesz mieć w najbliższej przyszłości - możesz odpuścić i poczekać na odpowiedni moment.

W zasadzie sprowadza się do MVP (Minimum Viable Product/Most Valuable Product). Jeżeli nie masz startupu ani nie planujesz mieć w najbliższej przyszłości - możesz odpuścić i poczekać na odpowiedni moment.

Pokaż mimo to

1
avatar
290
269

Na półkach: ,

Najlepsza książka w kategorii Startup's.

Najlepsza książka w kategorii Startup's.

Pokaż mimo to

0

Cytaty

Reklama
zgłoś błąd