Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Firma w Internecie. Poradnik subiektywny.

Wydawnictwo: Helion
5,67 (3 ocen i 2 opinie) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
1
7
0
6
0
5
1
4
1
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788324646920
liczba stron
168
kategoria
poradniki
język
polski
dodał
Hipeq

Internetowy ocean korzyści i… morze zagrożeń Pod koniec XX wieku wielu przedsiębiorców poczuło zawrót głowy na myśl o możliwościach internetu. Wydawało się, że każda firma z własną stroną (albo jeszcze lepiej z e-sklepem) automatycznie zwiększy swoją wartość i w zasadzie bez problemu zarobi krocie. Panowało zbiorowe przeświadczenie, że pieniądze czekają na każdego e-śmiałka i wystarczy...

Internetowy ocean korzyści i… morze zagrożeń

Pod koniec XX wieku wielu przedsiębiorców poczuło zawrót głowy na myśl o możliwościach internetu. Wydawało się, że każda firma z własną stroną (albo jeszcze lepiej z e-sklepem) automatycznie zwiększy swoją wartość i w zasadzie bez problemu zarobi krocie. Panowało zbiorowe przeświadczenie, że pieniądze czekają na każdego e-śmiałka i wystarczy zarzucić sieci w sieci, by w magiczny sposób dochody znalazły się na koncie. Dziś e-rynek ustabilizował się - na pierwszy rzut oka większość biznesów w sposób świadomy i racjonalny korzysta z nowych mediów. Zupełnie co innego widać jednak, gdy problem weźmie się pod lupę. Okazuje się, że wiele firm nie zdaje sobie sprawy z własnego potencjału, który mogą rozwinąć dzięki pomocy nowoczesnych systemów komputerowych.

Duże firmy radzą sobie z rafami napotkanymi na wzburzonych falach internetowego oceanu możliwości. Wynajmują w tym celu zewnętrznych specjalistów. Mali i średni przedsiębiorcy mają gorzej - muszą sobie radzić sami, a każda pomyłka może ich kosztować utratę sterowności… czyli płynności własnej firmy! Właśnie dlatego jeden z pionierów biznesu sieciowego w naszym kraju postanowił napisać tę książkę. Chce pomóc swoim czytelnikom w racjonalnym wykorzystaniu internetu, w uzyskiwaniu przewagi nad innymi, często znacznie większymi konkurentami, a przede wszystkim w efektywnym realizowaniu zaplanowanych prac. Chce też zwrócić uwagę na zagrożenia wynikające z różnych priorytetów i celów poszczególnych osób zaangażowanych w dany projekt oraz nieuzasadnione wydatki, jakie mogą wiązać się z korzystaniem z sieci.

> Strona internetowa do analizy - dlaczego nie działa i jak to zmienić?
> Z biznesu w e-biznes — jakie szanse i zagrożenia wiążą się z handlem w sieci?
> Kiedy warto powierzyć sprawę specjalistom?
> Jakie są wady i zalety współpracy z programistami, web designerami i agencjami interaktywnymi?
> Czym różni się marketing w internecie od tradycyjnych form promocji

 

źródło opisu: http://helion.pl/ksiazki/firma-w-internecie-poradn...(?)

źródło okładki: http://helion.pl/ksiazki/firma-w-internecie-poradn...»

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
pokaż wszystkie
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (7)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 706
kris81CK | 2014-02-19
Przeczytana: luty 2014

Książka dla osób, które zaczynają swoją przygodę z e-biznesem i nie wiedzą od czego zacząć. Autor przekonuje czytelnika, że najkorzystniej wszelkie działania (wykonawstwo stron, marketing itp.) zlecić firmie zewnętrznej. W pewnych sytuacjach zgodziłbym się z tym stwierdzeniem, jednak patrząc na realia panujące w MSP ciężko będzie to osiągnąć. Reasumując - jeżeli startujesz z e-biznesem i nie wiesz od czego zacząć zapoznaj się z tą pozycją. Jeżeli natomiast chcesz pogłębić posiadaną już wiedzę w książce tej znajdziesz pewne wskazówki, nie oczekuj jednak specjalistycznej (technicznej) wiedzy w tematach budowy stron, SEO, SEM czy e-marketingu (w mojej ocenie zagadnienia te zostały ledwie muśnięte).

książek: 12
elmirkaxp | 2016-01-06
Na półkach: Przeczytane

Książkę można opisać jednym zdaniem "To dla ciebie za trudne, zleć to komu innemu" - dla laików za trudna, dla troszkę obeznanych z tematem zupełnie płytka.

książek: 43
fstrzala | 2013-08-19
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 17 sierpnia 2013
książek: 818
BeataG | 2016-10-03
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 9816
Chaoticreader | 2016-07-19
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 369
Ania | 2016-03-21
Na półkach: Domowa biblioteka
książek: 1648
Enzymopatia | 2015-12-17
Na półkach: Posiadam
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd