Tajniki warsztatu legendarnego copywritera
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- Złote Myśli
- Data wydania:
- 2011-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2011-01-01
- Liczba stron:
- 220
- Czas czytania
- 3 godz. 40 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 978-83-7701-287-1
- Tagi:
- reklama biznes
Tajniki warsztatu legendarnego copywritera.
Jak nauczyłem się tworzyć najskuteczniejsze na świecie reklamy?
Ta książka jest mniej popularna niż legendarna „Scientific Advertising”. Tym gorzej dla osób, które jej nie znają. Dlaczego? Bo dokładnie opisuje ona, w jaki sposób Hopkins doszedł do tak ogromnego sukcesu w reklamie.
Ujawnia kulisy powstawania jego najlepszych reklam i daje rozbudowane przykłady zastosowania zasad, jakie opisał w swojej pierwszej książce.
Jeśli znasz już „Scientific Advertising”, to ta książka otworzy Ci oczy na zasady Hopkinsa i doznasz głębokiego oświecenia, które zostanie z Tobą na zawsze. A jeśli nie znasz…?
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 115
- 61
- 11
- 2
- 2
- 2
- 2
- 2
- 1
- 1
Cytaty
Miłość do pracy można więc rozwijać, tak samo jak miłość do zabaw. Te określenia są zamienne. To, co inni nazywają pracą — ja nazywam zabawą, i odwrotnie. Najlepiej nam wychodzi robienie tego, co najbardziej lubimy. Jeśli będzie to ganianie za piłką w polo, to prawdopodobnie w tym osiągniemy mistrzostwo. Jeśli zaś będzie to prześciganie konkurencji albo osiąganie jakiegoś warto...
Rozwiń
Opinia
Jeśli ktoś rozważa zajmowanie się reklamą (swojego lub czyjegoś) biznesu, to jest to doskonała lektura. Przy czym nie jest to pozycja dla "artystuf reklamowych", ale dla ludzi, którzy rozumieją, że reklama jest od tego, aby sprzedawać.
Sporo w tej książce jest o człowieku, jakim był Hopkins (to rodzaj zawodowej autobiografii), ale to też jest ważne. Facet pisze szczerze i uczciwie (również o własnych błędach, braku odwagi oraz pracoholizmie).
Książka powstała z 80 lat temu (a opisuje również historie z końca XIX wieku!), więc daje przy okazji świadectwo, jak - dzięki reklamie - powstawał biznes medyczno-farmaceutyczny, kosmetyczny lub żywnościowy. Dlatego jest to cenna pozycja dla ludzi zainteresowanych profilaktyką zdrowotną oraz właściwym odżywianiem - w zasadzie dla każdego, kto chce być świadomym konsumentem.
Jeśli ktoś rozważa zajmowanie się reklamą (swojego lub czyjegoś) biznesu, to jest to doskonała lektura. Przy czym nie jest to pozycja dla "artystuf reklamowych", ale dla ludzi, którzy rozumieją, że reklama jest od tego, aby sprzedawać.
więcej Pokaż mimo toSporo w tej książce jest o człowieku, jakim był Hopkins (to rodzaj zawodowej autobiografii), ale to też jest ważne. Facet pisze szczerze i...