Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Tajniki warsztatu legendarnego copywritera

Wydawnictwo: Złote Myśli
7,65 (17 ocen i 3 opinie) Zobacz oceny
10
3
9
2
8
4
7
5
6
1
5
1
4
1
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
978-83-7701-287-1
liczba stron
220
słowa kluczowe
reklama, biznes
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
Ramon

Tajniki warsztatu legendarnego copywritera. Jak nauczyłem się tworzyć najskuteczniejsze na świecie reklamy? Ta książka jest mniej popularna niż legendarna „Scientific Advertising”. Tym gorzej dla osób, które jej nie znają. Dlaczego? Bo dokładnie opisuje ona, w jaki sposób Hopkins doszedł do tak ogromnego sukcesu w reklamie. Ujawnia kulisy powstawania jego najlepszych reklam i daje...

Tajniki warsztatu legendarnego copywritera.
Jak nauczyłem się tworzyć najskuteczniejsze na świecie reklamy?

Ta książka jest mniej popularna niż legendarna „Scientific Advertising”. Tym gorzej dla osób, które jej nie znają. Dlaczego? Bo dokładnie opisuje ona, w jaki sposób Hopkins doszedł do tak ogromnego sukcesu w reklamie.

Ujawnia kulisy powstawania jego najlepszych reklam i daje rozbudowane przykłady zastosowania zasad, jakie opisał w swojej pierwszej książce.

Jeśli znasz już „Scientific Advertising”, to ta książka otworzy Ci oczy na zasady Hopkinsa i doznasz głębokiego oświecenia, które zostanie z Tobą na zawsze. A jeśli nie znasz…?

 

źródło opisu: http://www.zlotemysli.pl/prod/12071/tajniki-warszt...(?)

źródło okładki: http://www.zlotemysli.pl/prod/12071/tajniki-warszt...»

pokaż więcej

Brak materiałów.
książek: 786
Ramon | 2011-12-25
Przeczytana: 25 grudnia 2011

Jeśli ktoś rozważa zajmowanie się reklamą (swojego lub czyjegoś) biznesu, to jest to doskonała lektura. Przy czym nie jest to pozycja dla "artystuf reklamowych", ale dla ludzi, którzy rozumieją, że reklama jest od tego, aby sprzedawać.

Sporo w tej książce jest o człowieku, jakim był Hopkins (to rodzaj zawodowej autobiografii), ale to też jest ważne. Facet pisze szczerze i uczciwie (również o własnych błędach, braku odwagi oraz pracoholizmie).

Książka powstała z 80 lat temu (a opisuje również historie z końca XIX wieku!), więc daje przy okazji świadectwo, jak - dzięki reklamie - powstawał biznes medyczno-farmaceutyczny, kosmetyczny lub żywnościowy. Dlatego jest to cenna pozycja dla ludzi zainteresowanych profilaktyką zdrowotną oraz właściwym odżywianiem - w zasadzie dla każdego, kto chce być świadomym konsumentem.

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Zerwa

Pentalogia z Forstem dobiegła końca. Po trochę słabszym czwartym tomie Czytelnik dostaje satysfakcjonujące zwieńczenie historii Bestii. Akcja wraca w...

zgłoś błąd zgłoś błąd