Tajniki warsztatu legendarnego copywritera

Okładka książki Tajniki warsztatu legendarnego copywritera
Claude Hopkins Wydawnictwo: Złote Myśli biznes, finanse
220 str. 3 godz. 40 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Złote Myśli
Data wydania:
2011-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2011-01-01
Liczba stron:
220
Czas czytania
3 godz. 40 min.
Język:
polski
ISBN:
978-83-7701-287-1
Tagi:
reklama biznes
Średnia ocen

                6,9 6,9 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,9 / 10
47 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
388
231

Na półkach: ,

Jeśli ktoś rozważa zajmowanie się reklamą (swojego lub czyjegoś) biznesu, to jest to doskonała lektura. Przy czym nie jest to pozycja dla "artystuf reklamowych", ale dla ludzi, którzy rozumieją, że reklama jest od tego, aby sprzedawać.

Sporo w tej książce jest o człowieku, jakim był Hopkins (to rodzaj zawodowej autobiografii), ale to też jest ważne. Facet pisze szczerze i uczciwie (również o własnych błędach, braku odwagi oraz pracoholizmie).

Książka powstała z 80 lat temu (a opisuje również historie z końca XIX wieku!), więc daje przy okazji świadectwo, jak - dzięki reklamie - powstawał biznes medyczno-farmaceutyczny, kosmetyczny lub żywnościowy. Dlatego jest to cenna pozycja dla ludzi zainteresowanych profilaktyką zdrowotną oraz właściwym odżywianiem - w zasadzie dla każdego, kto chce być świadomym konsumentem.

Jeśli ktoś rozważa zajmowanie się reklamą (swojego lub czyjegoś) biznesu, to jest to doskonała lektura. Przy czym nie jest to pozycja dla "artystuf reklamowych", ale dla ludzi, którzy rozumieją, że reklama jest od tego, aby sprzedawać.

Sporo w tej książce jest o człowieku, jakim był Hopkins (to rodzaj zawodowej autobiografii), ale to też jest ważne. Facet pisze szczerze i...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    115
  • Przeczytane
    61
  • Posiadam
    11
  • Ulubione
    2
  • EBOOK
    2
  • Teraz czytam
    2
  • Marketing
    2
  • 2021
    2
  • Przed. - Marketing
    1
  • Ebooki L
    1

Cytaty

Więcej
Claude Hopkins Tajniki warsztatu legendarnego copywritera Zobacz więcej
Więcej

Podobne książki

Przeczytaj także