Reklama w google dla małych i średnich przedsiębiorstw - poradnik bardzo praktyczny
Każda działalność, każda usługa i każdy produkt wymaga reklamy.
Internet z dnia na dzień staje się najbardziej popularnym i efektywnym medium reklamowym. Jednocześnie ponad 90% internautów w Polsce używa wyszukiwarki Google. Te trzy elementy:
reklamę
internet
Google
łączy w sobie efektywny, elastyczny i finansowo dostępny program reklamowy Google AdWords.
Autorzy poradnika, zawodowo związani z firmą Google, w bardzo praktyczny i przystępny sposób pokazują, jak małe i średnie firmy mogą zdobywać dzięki Google AdWords szerokie rzesze klientów.
Więcej o książce na blogu Przemysława Modrzewskiego www.marketinglab.pl
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 14
- 10
- 2
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Reklama w google dla małych i średnich przedsiębiorstw - poradnik bardzo praktyczny
Dodaj cytat
Opinia
Na początek przygody z AdWords to moim zdaniem dobra pozycja. Krótko, zwięźle, łopatologicznie. Mnóstwo obrazków (zrzutów ekranu) - czasem ma się wrażenie, że więcej niż samej treści, więc nie sposób nie zrozumieć tego, o czym jest mowa.
Na początek przygody z AdWords to moim zdaniem dobra pozycja. Krótko, zwięźle, łopatologicznie. Mnóstwo obrazków (zrzutów ekranu) - czasem ma się wrażenie, że więcej niż samej treści, więc nie sposób nie zrozumieć tego, o czym jest mowa.
Pokaż mimo to