forum Grupy użytkowników Świat książek
'odważne' książki
odpowiedzi [13]
Rachatłukum
Raz w roku w Skiroławkach
Raz w roku w Skiroławkach
Ja polecam np.. Higienistów-Macieja Zaremby. Jest prawdziwa i budzi eemocje jak http://lupus-gliwice.pl/ w Polsce.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Ja tam lubię literaturę Kuby Ćwieka - sporo fantasy i jeszcze więcej humoru. Jego język także całkiem przyjemny :)
Znam dużo dobrej fantastyki, ale nie do końca pasuje ona do obrazu "Gry o tron" :) Olga Gromyko, M. Raduchowska, Kim Harrison - ale tylko jej seria Zapadlisko, Caitlin Kittredge, w ogole rosyjka fantastyka jest świetna - dużo magii i humoru :)
Z fantasy jako pierwsza na myśl przychodzi mi Achaja - Tom I Ziemiańskiego i inne książki z tej serii.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
To ja od siebie zaproponuję Sztejer
Akurat po cyklu inkwizytorskim to było to, czego szukałam, więc może i Tobie się spodoba.
I może też trafi w Twoje gusta Bez litości
Nagi lunch
Marzyciele
Dziennik nimfomanki
Pianistka
My, dzieci z dworca ZOO
Historie małżeńskie
:)
Prawdziwy gangster. Moje życie: od żołnierza mafii do kokainowego kowboja i tajnego współpracownika władz
Podobała mi się ta książka i sądzę, że spełni Twoje oczekiwania. Jestem widocznie naiwna, bo było dla mnie dużym szokiem, że gangsterzy...
Użytkownik wypowiedzi usunął konto
Ja bym poleciła:
Języki i kolczyki
Savages: ponad bezprawiem
:)