Opinie użytkownika
Powiem Wam, że autor stworzył coś świetnego. Przyjemnego nawet dla najmłodszych czytelników, i przybliżającego im postać Krzysztofa Kolumba. Ta historia zdecydowanie bardzo mi się podobała. Napisanie tej serii, to moim zdaniem naprawdę świetny pomysł! W przystępny sposób można dzieciom przekazać wiedzę, a jak wiadomo nauka przez zabawę, czy też czytanie takich historyjki,...
więcej Pokaż mimo to
"Księżniczka" to pierwszy tom cyklu Mafia, autorstwa Anieli Wilk.
Czytałam tę książkę już jakiś czas temu i dalej nie potrafię ubrać w słowa tej recenzji.
Niestety, ale osobiście się dość wynudziłam przy tej książce. Nie potrafiłam się w nią wkręcić, ani też nie czułam żadnych emocji. Nie wiem czemu. Czy to książka czy po prostu zły czas na nią, ale mi nie do końca...
Tę książkę, jak tylko zobaczyłam w zapowiedziach, wiedziałam, że chcę przeczytać. Długo za mną chodziło, aby poznać twórczość tego autora i w końcu się udało. Słyszałam naprawdę wiele pozytywnych opinii na temat książek Marcela Mossa i wiecie co Wam powiem? To było naprawdę genialne!
Od pierwszych do ostatnich stron czytałam z zapartym tchem, a na zakończenie nie mogłam...
„Opowieść wigilijna” to jedna z nielicznych historii z gatunku klasyki, którą uwielbiam całym serduchem Poruszająca i mądra powieść, którą powinien poznać każdy z nas. Czytałam ją kiedyś w szkole jako lekturę i już wtedy bardzo mi się spodobała, tym razem zrobiłam sobie po raz kolejny reread i to w tak pięknej odsłonie graficznej, i po raz kolejny jestem zauroczona tą...
więcej Pokaż mimo toJak pewnie każdy z Was, tak i ja mam swoich ulubionych autorów, ulubione autorki. Jedną z nich zdecydowanie jest Magdalena Krauze, autorka "Nigdy za Ciebie nie wyjdę". Książki, która swoją premierę będzie miała już za tydzień, 8 maja. Magda jest autorką, która za każdym razem utwierdza mnie w przekonaniu, że jej książki, to ja w ciemno już mogę brać, spokojnie. Nie inaczej...
więcej Pokaż mimo toKsiążek tej autorki, chyba jeszcze nie miałam okazji poznać więc to było nasze pierwsze spotkanie. Czy udane? I tak, i nie. Historia sama w sobie bardzo mi się spodobała. Choć była dość przewidywalna, to jednak miała coś w sobie. Natomiast bardzo zasmuciło mnie to, iż książka nie wzbudziła we mnie większych emocji. Czytałam ją, ale nie do końca potrafiłam postawić się na...
więcej Pokaż mimo to"Schody do lata" to drugi tom serii PRZYSTAŃ ŚPIĄCYCH WIATRÓW, i zarówno tom pierwszy jak i ten chwyciły mnie za serducho. Przepiękna historia, choć chwilami niełatwa i bolesna :( Serce się krajało na niektórych scenach, ale za moment autorka je utuliła najpiękniej jak umiała. Tak jak w powiedzeniu po burzy przychodzi słońce, tak i tutaj w końcu nastawał lepszy czas, ale...
więcej Pokaż mimo to
Tym razem coś spokojniejszego od Eweliny Dobosz. Historia piękna, wzruszająca, ale też taka inna, w porównaniu z pozostałymi książkami autorki. Była to odskocznia od miażdżącej "Nie naszej godziny" przy której wylałam morze łez. Tutaj obyło się bez większych dram. Było przyjemnie, spokojnie, ale nie nudno. Były emocje i piękny pomysł na historię!
Ewelina Dobosz słynie z...
Książka "Distraction" to coś nowego w dorobku Kingi Litkowiec. To książka pisana wraz z czytelnikami. Z jednej strony to Kinga więc wiedziałam, że to musi być super, ale z drugiej strony - tyle pomysłów czytelników, że człowiek nie do końca wiedział czego się spodziewać. Teraz, już po lekturze, śmiało mogę powiedzieć, że to kolejna fantastyczna powieść, która wyszła z pod...
więcej Pokaż mimo toTym razem w moje łapki trafiła powieść, której nigdy, nigdzie nie widziałam. Naprawdę! Ani razu nie przewinęła mi się tutaj na Instagramie, aż do czasu, gdy napisała do mnie autorka. I wiecie co? Bardzo żałuję, że tak ciekawe książki nie mają siły przebicia. To była naprawdę wciągająca lektura w klimatach, które lubię. I dziękuję autorce, że mogłam poznać tę historię <3...
więcej Pokaż mimo to
"Bad for me" to naprawdę wciągająca lektura w klimatach MC.
Gangi motocyklowe, nielegalne wyścigi, panienki do towarzystwa...
A to wszystko okraszone ogromem emocji i namiętności.
Nie wiem jak Wy się piszecie na taki zestaw, ale ja kompletnie przepadłam!
Pokochałam tę historię od pierwszych stron i zdecydowanie chciałabym przeczytać więcej książek autorki. Mam nadzieję, że...
„Naprawdę widziałem mamuta” to ciekawa historia dla najmłodszych. Historia z ciekawymi ilustracjami, które zachęcają małe oczka do obserwacji i rozpoczęcia dyskusji na temat tego, co dzieje się w książce. Książka ma być historią o pingwinach, których życie bada ekipa badawcza, ale niespodziewanie… pojawia się mamut. Kompletnie znikąd, niby już wymarły, ale proszę, oto jest!...
więcej Pokaż mimo toCzytałam wszystkie dotychczasowe książki Alexy Lavendy i bardzo mi się podobały, ale niestety tutaj, miałam z tą historią niemały problem. To znaczy nie, nie z historią, bo historia miała potencjał, ale z przedstawieniem tego. Jest to któraś z kolei książka z wątkiem komedii, którą czytam i mam wrażenie, że jest przekoloryzowana. To co powinno śmieszyć, mnie nie bardzo...
więcej Pokaż mimo toZ przykrością muszę to powiedzieć, ale jestem kompletnie rozczarowana. Zasmucona w sumie też. Będę sobie cierpieć teraz przez Magdalenę Szponar, no bo jak?! Dlaczego?! Czemu to już koniec tej serii?! Ja chcę więcej! Więcej rodzinki Mach, rodzinki, która skradła moje serce. Jaka część najbardziej? Chyba jednak będę za strażakami, bo zarówno Mikołaj jak i Czarek to moi...
więcej Pokaż mimo to
Tym razem coś innego od Karoliny Wilczęgi.
Pozostawiamy na chwilę serię "Dzieło mafii" oraz serię "Wojenne ścieżki". Tym razem książka "niepokorny", która rozpoczyna nową serię i wiecie co Wam powiem? Ta seria zapowiada się fenomenalnie!
"Niepokorny" skradł moje serce od pierwszych stron, a im dalej tym było lepiej.
Ile problemów i nieprzyjemności potrafią spowodować...
"Noc z nim 3" to zakończenie, które skradło moje serducho. Jest tak przepełnione emocjami, że chyba nikogo tutaj nie zdziwi, że ja, nadworna beksa książkowa, się zryczałam ... Porządnie i niejednokrotnie się zryczałam.
Wiktoria! Coś Ty mi znowu zrobiła!
Moje serducho musi się poskładać na nowo ...
Co mi się bardzo spodobało to to, że autorka zastosowała tutaj rzadko...
„Sikorka Mela” to piękna historia dla dzieci autorstwa Agnieszki Olejnik. Nie miałam do tej pory okazji czytać książek tej pisarki, ale … chyba muszę sięgnąć po jakąś, ponieważ historia malutkiej, mądrej sikorki bardzo mi się spodobała i została w mojej pamięci na dłużej. Zdecydowanie!
Bardzo się ta historia spodobała także moim dzieciom. Oboje z przyjemnością słuchali o...
Książka "Podwójny blef" to druga książka autorki, jaką miałam okazję czytać. Przygodę z twórczością autorki zaczęłam od mocniejszej historii w dorobku Agi, a mianowicie "Pięknym za nadobne", które kompletnie mnie kupiło! Tym razem, czyli przy "Podwójnym blefie" miałam okazję poznać tę najdelikatniejszą odsłonę autorki, która również mi się podobała (choć przyznaję szczerzę,...
więcej Pokaż mimo toTo było moje drugie spotkanie z twórczością autora, bynajmniej jeśli chodzi o powieści nie dla dzieci ;) i powiem Wam, że po raz kolejny jestem pod wrażeniem w jaki sposób autor opisuje swoje historie. "Najszczęśliwszą" pochłonęłam ekspresowo, a i tym razem nie było inaczej. To było mroczne, przerażające i chwilami aż prosiło się aby odetchnąć, zrobić sobie przerwę, a...
więcej Pokaż mimo to
To było moje pierwsze spotkanie z twórczością autorki, ale... JA CHCĘ WIĘCEJ! Zdecydowanie więcej!!!
To było takieeeee dobre!
Niegrzeczne, ale nie niesmaczne. Nie było tutaj scen, które by mnie jakoś odrzucały, za to były takie, które pobudzają zmysły! Oj tak! Zdecydowanie takie sceny były, że temperatura powietrza wydawała się dużo wyższa, niż w rzeczywistości...