Opinie użytkownika
Lubicie czytać opowiadania? Ja nie za bardzo, bo są dla mnie za krótkie. Jednak są wyjątki kiedy po nie sięgam. I "Osiedle martwych marzeń" jest właśnie takim wyjątkiem, gdyż czytałam już opowiadania autora napisane pod pseudonimem i mi się podobały.
Czy najnowsze przypadły mi do gustu?? O tak, to był dobry wybór. "Osiedle martwych marzeń" to zbiór 9 opowiadań, które...
Monika od samego początku jest ze mną na bookstagramie. Wtedy zachwycałam się Moniki rysunkami, a teraz jej książkami. Dlatego "W rękach Boga" to był mój must read i jestem w pełni zaspokojona. Lektura idealna na zastój czytelniczy, z którym teraz się mierzę.
Monia dałaś czadu. Ale to było dobre. Wszystko jest dobrze przemyślane, spójne i mocno wciągające. Fabuła jest...
@maciej.rozen.autor wykonał kawał dobrej roboty. Jestem pod wrażeniem, bo ta książka jest naprawdę dobra. Nie spodziewałam się, że tak mi się spodoba. Książka wciąga już od samego początku, porywa czytelnika. Napisana jest lekko, jest przyjemna w odbiorze. Z każdą stroną intryguje coraz bardziej.
Wątki są bardzo dobrze poprowadzone. Opisy zbrodni są mocne i dosadne, które...
Współpraca reklamowa z @wydawnictwo_novaeres
Znacie twórczość @sandra_cicha ? Ja znam i wręcz ją uwielbiam. Na każdą książkę z niecierpliwością i ciekawością, co tym razem wymyśli Sandra. I kolejny raz jestem mile zaskoczona.
"Deprawacja" jest rewelacyjna. Wszystko, absolutnie wszystko jest dobrze przemyślane, spójne. Nie mam do niczego się przyczepić. Fabuła od samego...
"Dyskopia" to czwarta część serii "Zamęt". Nawet o tym nie wiedziałam, ale na szczęście można czytać ją bez znajomości poprzednich. To było moje pierwsze spotkanie z twórczością autora i wiem, że nie będzie one ostatnie.
Ja przepadłam. Lubię styl autora. Zostałam mile zaskoczona. Dopracowana fabuła, która wnika w czytelnika. Akcja jest dynamiczna, trzyma w napięciu do...
Lubicie czytać książki filozoficzne?? Ja przyznam się szczerze, że jestem do nich specyficznie nastawiona i jeszcze tak ciężko zazwyczaj są napisane, to zawsze była katorga.
Autor Jostein Gaarder udowadnia, że nie musi tak być. Po przeczytaniu "Świat Zofii. Tom 1. Historia filozofii od Sokratesa do Galileusza" jestem pod wrażeniem.
Po prostu trzeba właściwie nią nas...
Po "Spojrzenie w mroku" sięgnęłam z ciekawości, a bardziej skusiło mnie nazwisko. Czytałam tylko jedną książkę autorki "Płonące dziewczyny" i wywarła na mnie duże wrażenie. Ale jak wiadomo, nie zawsze tak jest i w przypadku "Spojrzenia w mrok" tutaj było rozczarowanie.
11 opowiadań, które mnie zawiodły. Nie spełniły moich oczekiwań. Było po prostu słabo. Czytało się je...
Eric-Emmanuel Schmitt to ceniony francuski pisarz, który zachwyca wiele osób. Na razie przeczytałam dwie jego książki. "Oskar i pani Róża" mną porusza, dlatego zdecydowałam się na "Małżeństwo we troje". Czy mnie urzekło?
Można tak powiedzieć. Po części. "Małżeństwo we troje" to zestaw 5 opowiadań, o różnych odcieniach miłości. Myślę, że każdy by się w nich odnalazł. Na...
"Szóste dziecko" to już trzeci tom serii o Samie Porterze, którego uwielbiam. Ta rewelacyjna historia zafunduje Wam emocje, o których nawet nie śnicie. Jest mocno wciągająca i uzależniająca. Bomba.
Fabuła jak zwykle jest świetna. Jestem pod ogromnym wrażeniem, że autor utrzymuje ten sam poziom. Jak zwykle nie zawodzi. Ta seria jest po prostu genialna. Jedna z lepszych....
Znacie twórczość autora? Jak nie, to szczerze polecam. Jest rewelacyjna. Dlatego najnowsza książka to był mój "must read". Byłam jej mocno ciekawa i...
Jestem w szoku, co tutaj się działo. Autor jak zwykle zafundował mi niesamowite wrażenia. Akcja jest dynamiczna, wciąga i trzyma w napięciu do samego końca. Bohaterowie zostali bardzo dobrze wykreowani. Są z krwi i z kości,...
Wow. Jestem "Czwartą małpą" mile zaskoczona. Książkę czyta się bardzo dobrze. Autor ma przyjemne i lekkie pióro. W trakcie lektury miałam wrażenie, że pisanie kolejnych stron było dla autora bułką z masłem.
Fabuła jest od samych stron intrygująca i ten stan pogłębia się z każdą stroną. Ależ mnie ona wciągnęła. Napisana jest w taki sposób, że czułam się tak, jakbym była...
"Dziwna i uparta wytrwałość" to młodzieżówka fantasy 18+. Totalnie nie były to moje klimaty, ale książka kusiła mnie swoją okładką. Czytało mi się ją ciężko, nie mogłam się wkręcić w fabułę. Ale im dalej to przyzwyczaiłam się do specyficznego stylu powieści. Akcja była mało dynamiczna, czasami aż za bardzo. Książka jest momentami brutalna, mocna... za bardzo rzeczywista,...
więcej Pokaż mimo to
Literatura piękna to nie jest mój ulubiony gatunek, ale nie mówię jej nie, w szczególności jak mnie jakaś książka zainteresuje.
"My mieliśmy szczęście" zaintrygowała mnie od samego początku. Fabuła jest ciekawa, poruszająca. Wciąga. Obok tej historii nie można przejść obojętnie, chociaż tematyka jest trudna. Razem z bohaterami przeżywałam ich emocje, a jest ich multum. ...
"Dieta w migrenie. Naturalne sposoby na życie bez bólu głowy" to lektura obowiązkowa dla każdego, nie tylko dla osób, które mierzą się z migrenowymi bólami głowy.
Autorka stworzyła poradnik, który jest ciekawy i wartościowy. Można się z niego dużo dowiedzieć, co jeść, czego unikać... Dużym plusem są przepisy kulinarne na końcu książki, z których na pewno skorzystam....
Omg!! Uwielbiam twórczość Izy, ale to co tutaj się wydarzyło, przeszło moje najśmielsze oczekiwania. Historia, która złamała moje serce na milion kawałków. Wzruszająca, poruszająca, życiowa. Najlepsza książka autorki. Czytajcie i polecajcie, bo naprawdę warto.
Pokaż mimo to„Człowiek w poszukiwaniu sensu” to pierwsze spotkanie z twórczością Viktora E. Frankla. Przeczytałam książkę i... nie żałuję. Autor opisuje swoje doświadczenia z obozów koncentracyjnych. Jest to lektura trudna i bardzo emocjonująca. Wiele obrazów i sytuacji opisanych przez autora pozostaje w pamięci. Książka zawiera w sobie wielce wartościowy przekaz oraz daje do...
więcej Pokaż mimo to
Nie wiem, co autorka dosypuje do swoich książek, że łykam je jak pelikan. Mocno są uzależniające. Uwielbiam styl Patrycji i po raz kolejny jestem oczarowana jej twórczością.
"Inkubator" intryguje okładką. Wciąga od samego początku. Pomysł na fabułę jest ciekawy, nietypowy. Czyta się ją z dużą przyjemnością, chociaż poruszane tematy bolą. Depresja, śmierć, żałoba... Emocje...
Jeśli miałaby określić jednym słowem książkę "Ciche cuda" to byłoby to: wzruszająca.
@annahniemczynow dziękuję Tobie za podzielenie się swoimi przeżyciami. Jestem naprawdę poruszona... 20 opowieści z życia, które wzbudzają całą gamę emocji. Dziękuję Ci kochana, że mogłam tę podróż przeżyć razem z Tobą, że podzieliłaś się swoimi osobistymi sprawami. Trudne dzieciństwo,...
"Anioł łez" to moje pierwsze spotkanie z twórczością autorki. Dlatego trochę się jej obawiałam, nie wiedziałam czego mogę spodziewać. I mogę odetchnąć z ulgą, bo przypadła mi ona do gustu.
Fabuła od samego początku mnie wciągnęła, jest ciekawa. Tą historię się chłonie. Nie zauważyłam kiedy się skończyła. Poznajemy dwójkę młodych ludzi. Są jak lód i ogień. On- z dobrego...
Znacie twórczość autorki? Ja przyznaję się, że nie znałam. Dlatego cieszę się, że mogłam przeczytać debiut autorki "Szczytowanie".
Fabuła jest ciekawa, wciąga od samego początku. Czyta się ją niezwykle przyjemnie oraz błyskawicznie. Uwielbiam klimat tej powieści, a wątek gór jest zawsze przeze mnie mile widziany.
Poznajemy tutaj Ninę która w Krakowie mieszkała z cudownym...