Opinie użytkownika
A mowa o „Szkarłatnej Ćmie” autorstwa Kristen Ciccarelli.
Opis:
Kilka lat wcześniej Rune musiała wydać swoją babkę czarownicę łowcom. Dziś dziewczyna jest arystokratką, opływającą w luksusach, bywająca na salonach i czarująca swoim wdziękiem innych. Ale to za dnia. Bo nocą Rune jest Szkarłatną Ćmą, rebeliantką działającą na szkodę łowcom czarownic, czarownicą, która nie...
Dziś o kolejnej dobrej, co ja mówię dobrej... REWELACYJNEJ książce!
Czy trafiłam na kolejną fenomenalną fantastykę?
Opis:
Na wyspie Cesarskiej rządy sprawuje władca, który potrafi korzystać z magii kości. To dzięki nim tworzy konstrukty – twory, połączone z różnych zwierząt, zaprojektowane tak, by służyły dobru cesarstwa i Cesarzowi. I wydawałoby się, że Cesarz wykazuje...
Dziś o książce, która miała szansę, by mi się spodobać. Więc co poszło nie tak? Mowa o „Wszystkich nocach Zeusa” Gosi Lisińskiej.
Może na początek Wam i niej trochę opowiem. Bo wydaje mi się, że trafiłam na nią po prostu w złym czasie.
Opis:
Aneta ma stabilną pracę w korpo, a jej życie jest dość poukładane. Jednak jeszcze nie trafiła na tego jedynego, w którym mogłaby...
Dawno nie czytałam takiej książki!
Połączenie obyczajówki z elementami fantastyki, a może bardziej realizmu magicznego. Zamknięta społeczność – osada – otoczona puszczą, która żyje, dosłownie i w przenośni. A do tego silne kobiece postacie, które w świecie mężczyzn postanawiają walczyć. Nawet za cenę swojej wolności. Mowa o tytule „Córki Puszczy. Siostry Ognia” autorstwa...
CO TO BYŁA ZA HISTORIA?!
Przeczytałam pierwsze zdanie i już miałam ciarki. To się nie zdarza. Czytam mnóstwo tytułów (i to głównie fantastyki), więc mało co jest mnie w stanie zaskoczyć, zdziwić i sprawić, żebym czuła się tak, jak czułam się tutaj. A czułam się całkowicie pokonana przez tę historię. Tak, jakby miała nade mną władanie i nie zamierzała odpuścić. A to co się...
Wiecie co, to lektura w sam raz na wiosnę! Jest taka lekka, przyjemna, odświeżająca i niezwykle wciągająca – jak przystało na mistrzynię gatunku!
W zbiorze znajduje się 12 dość krótkich, ale za to niezwykle treściwych opowiadań, w których zagadki rozwiązują czy to Panna Marple czy Herkules Poirot czy Tommy i Tuppence. To właśnie dzięki nim dowiemy się dlaczego zaraz przed...
Wyobraźcie sobie, że istnieje sklepik, który można odwiedzać co noc, żeby kupić inny sen. Zainteresowani?
O tym jest ta cudowna opowieść! O śnieniu, ale nie tylko. Mowa o „Galerii DallerGuta” autorstwa Lee MiYe.
Opis:
W pewnym miasteczku istnieje osobliwa galeria. Penny jest zainteresowana pracą w niej. Dzięki swoim niestandardowym odpowiedziom na pytania pana DallerGuta...
Dziś chcę Wam opowiedzieć o „Cierniu” T. Kingfisher, bo to opowieść, o Śpiącej Królewnie, ale to nie ona jest tutaj główną bohaterką. Jest nią Ropuszka, wróżka, która rzuciła na królewnę czar...
Ropuszka jest taką postacią, którą chce się uscisnąć, bo Ropuszka robi co może. Ale czasami i to nie wystarcza...
Bo Ropuszka jest postacią chcącą czynić dobro, chcącą pomóc,...
Lubicie czytać książki, które są przesiąknięte kulturą, z którą na co dzień nie macie dużej styczności?
Taki jest właśnie „Powrót Wojowniczki” autorstwa Angeline Boulley. Niezwykle bogaty treściowo i kulturowo, pokazujący nam zwyczaje i tradycje Indian.
Fabuła:
Szesnastoletnia Odżibwejka Perry Firekeeper-Birch musi odbyć staż wakacyjny, by oddać swojej ciotce pieniądze...
Fabuła:
Rose od zawsze wiedziała, z czym wiąże się władza. Księżniczka od narodzin była przygotowywana do tej roli. Jednak pewnej nocy zostaje porwana, a jej miejsce zajmuje Wren. I przez bardzo, bardzo długi czas nikt nie orientuje się, że Wren nie jest księżniczką Rose. Dlaczego? Pewnie dlatego, że wyglądają identycznie, a Rose nie była świadoma, że ma siostrę...
Jaka to była dobra fantastyka!!! Mowa oczywiście o tytule „Zabij mrok. Black Bird Academy. Tom 1” autorstwa Stelli Tack. Cegiełka, ale absolutnie warta Waszej uwagi!
Opis:
Leaf Young jest młodą dziewczyną, która jakiś czas temu rozstała się z facetem.
Teraz Leaf pracuje jako kelnerka w restauracji
i pewnego wieczoru daje się wyciągnąć przyjaciółkom na imprezę.
Koniec z...
Dziś chcę Wam opowiedzieć o „Niegodnym i Nieopierzonej” z serii „W objęciach magii” autorstwa Karrelyn Sparks. I bardzo mnie to zaskoczyło, bo książka zapowiadała się na naprawdę w moim stylu. No bo romans, fantasy i humor... Czego chcieć więcej?
No właśnie...
Opis:
Eviana, księżniczka posługująca się darem Objętych, musi zacząć współpracować z Quentinem, jej żołnierzem,...
Dziś Wam chcę opowiedzieć o książce trudnej. Książce emocjonalnej. Pełnej bólu, cierpienia i chęci zrozumienia okrutnych kolei losu.
„Żyć szybko” autorstwa Brigitte Giraud to autobiograficzna powieść, historia o żałobie, o smutku, o radzeniu sobie z tym trudnym okresem poprzez konwencję narracji „Co by było gdyby”.
Bohaterka opowieści prowadzi niezwykle emocjonalny...
Dziś Wam chcę opowiedzieć o „Kosie” debiutanckiej powieści kryminalnej Anastazji Drabot
Opis:
Na przyjęciu dosyć bogatej i poważanej warszawskiej rodziny z okna domu wypada gospodarz– znany i bogaty architekt. Gdy na miejsce przyjeżdża komisarz Kosowski zauważa, że okno domu pozostaje... zamknięte. A więc kto chciał
pozbyć się popularnego warszawskiego bogacza?
Gdy...
Ja tę książkę naprawdę pokochałam całym sercem! I bardzo bym chciała, żebyście ją poznali. Bo ona na to zasługuje!
Bo to historia o przyjaźni.
Historia o poszukiwaniu swojej drogi.
O czymś tak głęboko ukrytym, być może nieistniejącym, co powoli rodzi się w człowieku.
O decyzjach, które bywają nieodwracalne.
✨To historia Nicolasa i Mai✨
Opis:
Po śpiewająco zdanych...
„10 000 mil które nas dzielą” autorstwa Mercedes Ron to kontynuacja sagi Bali. No i ta część zdecydowanie była inna. Może nieco gorsza niż pierwsza. Ale to pewnie dlatego, że mi dużo bardziej podobał się klimat Bali aniżeli Londynu. Ale wiecie, to nie znaczy, że ta książka była słaba. Wyciągnęłam ją tak szybko jak pierwszą. Ale myślę, że dostanie pół oceny niżej. Już piszę...
więcej Pokaż mimo to
Dziś będzie o „30 zachodach słońca w których można się zakochać” autorstwa Mercedes Ron!
Cóż to był za romans ❤️
W sam raz na wakacje! Lekki, odprężający, nieco dramatyczny, pełny urokliwych scen z Bali.
Opis:
Nikki jest dwudziestotrzyletnią mieszkanką Bali. Jest weterynarzem i wkłada całe serce w opiekę nad zwierzętami, o których na tej wyspie po za nią mało kto się...
A ja dziś Wam trochę opowiem o „Damie” książce autorstwa Evelyn Skye napisanej na podstawie scenariusza Dana Mazeau. Historia był naprawdę dobra!
„Dama” premierę będzie miała 13 marca!
Opis:
Elodie nie jest stereotypową księżniczką. Razem z ojcem władają ziemiami Inophe. Miejscem, od którego bóstwa odwróciły swoje oczy. Jałowe tereny, brak urodzaju, pokarmu czy wody....
Historie tej Pani nigdy nie zawodzą.
Opis:
Na pewnym przyjęciu ginie wielbicielka gwiazdy filmowej Mariny Gregg Heather Badcock. Kobiety kiedyś się już spotkały. Dla kogo był przeznaczony zabójczy drink? Kto chciał otruć Marinę? Po tym jak Heather wylała swój napój, Marina postanowiła oddać jej swojego drinka. A to dopiero początek zgonów w miasteczku. Starsza panna...
Po czym poznać dobry kryminał?
Ja Wam powiem. Po tym, kiedy zatwardziała fanka fantastyki, odkłada ją na rzecz kontynuowania zaczętej serii. Właśnie tak teraz mam z „Blizną” Juana Gómeza-Jurando. Mnóstwo osób mi mówiło o książkach tego autora, ale że nieszczególnie przepadam za kryminałami to odpuszczałam. Ale wiecie co, tak sobie myślę, że jak książka jest dobrze...